Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dere er på runde 9 må en person cooke en nade litt og kaste den på den siste zombien som er i den lvl'en, det gjør at den blir "Cappet". Denne prosessen kaller jeg å cappe en zombie.

Snakker du om å skade zombien slik at den mister bena og krabber rundt? Isåfall kalles dette egentlig en crawler/å lage en crawler. "behold noen nades så vi kan lage en crawler". Dette har blitt brukt i cod5 hele tiden, og i behind the scenes fra der riese kallte også treyarch de selv for "crawlers". I black ops har noen tydeligvis funnet på å også kalle disse "dyrene" (som inneholder nova gas) for crawlers, som gir navnet en dobbel betydning. Det gjør jo selvfølgelig at noen ikke har noe navn for disse egentlige "crawlerne", og finner på navn som "cappede zombier".

 

Grunnen til at noen har valgt å også kalle disse "dyrene" for crawlers, kan jo være fordi de skal beholde uttrykket "behold en crawler" som ble brukt i cod5. For der beholdt man disse "cappede" zombiene på slutten av runden for å f.eks. kjøpe ammo/perks/våpen, mens i BO beholder vi disse "dyrene". Det kan jo også tenkes at de som begynte med det, ikke visste at disse zombiene uten ben allerede ble kalt crawlers.

(Nå vet ikke jeg om disse "dyrene" blir kalt crawlers i noen av komentarene in-game, men hvis de blir det, er det jo logisk at noen har begynt å kalle disse for crawlers også.)men det har egentlig ingen ting og si, så jeg vet ikke hvorfor jeg hang meg så veldig opp i det. sikkert fordi det er så sent :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noe poeng å Prestige? Og hvilke fordeler er det, bortsett fra å få flere layouts, farga clantag, flere custom class?

 

Husker jeg gjorde på COD4, men husker ikke hva jeg fikk ut av det.

 

Utfordringer og status da.

Er ikke noe fett å game COD hvis man ikke skal ha noe mål heller. Selv synes jeg det blir litt morsommere når jeg starter på nytt igjen etter å ha gått 50 level.

Lenke til kommentar

Du lever et priviligert liv om man kan vie en så stor del av livet sitt til sin favoritt hobby. Alle ære til de! :D

 

Det er mange som spør; "Hva er vitsen med å prestige?". Svaret er at det er ikke noe poeng med det. Men Utviklerne vet at folk kommer til å bruke mange hundre timer på dette spillet. Og for de så er dette en liten ekstra gulerot som premierer deg selv etter 300 timer i spillet.

 

Personlig så liker jeg å ha sånne små mål å strekke meg etter mens jeg spiller. Der kommer også killstreaks inn, hvor jeg har et lite mål hver omgang jeg spiller å nå min 11 killstreak.

 

F.eks BC2 ble jeg fortere lei MP på enn COD nettopp fordi det ikke var noe mere premiering av tiden man la ned etter lvl 26.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Når dere er på runde 9 må en person cooke en nade litt og kaste den på den siste zombien som er i den lvl'en, det gjør at den blir "Cappet". Denne prosessen kaller jeg å cappe en zombie.

Snakker du om å skade zombien slik at den mister bena og krabber rundt? Isåfall kalles dette egentlig en crawler/å lage en crawler. "behold noen nades så vi kan lage en crawler". Dette har blitt brukt i cod5 hele tiden, og i behind the scenes fra der riese kallte også treyarch de selv for "crawlers". I black ops har noen tydeligvis funnet på å også kalle disse "dyrene" (som inneholder nova gas) for crawlers, som gir navnet en dobbel betydning. Det gjør jo selvfølgelig at noen ikke har noe navn for disse egentlige "crawlerne", og finner på navn som "cappede zombier".

 

Grunnen til at noen har valgt å også kalle disse "dyrene" for crawlers, kan jo være fordi de skal beholde uttrykket "behold en crawler" som ble brukt i cod5. For der beholdt man disse "cappede" zombiene på slutten av runden for å f.eks. kjøpe ammo/perks/våpen, mens i BO beholder vi disse "dyrene". Det kan jo også tenkes at de som begynte med det, ikke visste at disse zombiene uten ben allerede ble kalt crawlers.

(Nå vet ikke jeg om disse "dyrene" blir kalt crawlers i noen av komentarene in-game, men hvis de blir det, er det jo logisk at noen har begynt å kalle disse for crawlers også.)men det har egentlig ingen ting og si, så jeg vet ikke hvorfor jeg hang meg så veldig opp i det. sikkert fordi det er så sent :p

Pirke pirke?

 

Vi bruker kun crawlers til de som slipper ut nova gas når de dør, og når zombiene mister bena så sier vi at vi har en cappis. Enklere å skjønne for oss, bergensere hele gjengen og vi snakker med vår dialekt, det passer mer inn da. Grunnen til at vi ikke kaller de som har mistet bena crawlers, er fordi vi vil ha forskjellig navn på alt slik at vi vet hva som kommer om det er en crawler eller hva det måtte være.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Stooor quote.

 

 

Når dere er på runde 9 må en person cooke en nade litt og kaste den på den siste zombien som er i den lvl'en, det gjør at den blir "Cappet". Denne prosessen kaller jeg å cappe en zombie.

Snakker du om å skade zombien slik at den mister bena og krabber rundt? Isåfall kalles dette egentlig en crawler/å lage en crawler. "behold noen nades så vi kan lage en crawler". Dette har blitt brukt i cod5 hele tiden, og i behind the scenes fra der riese kallte også treyarch de selv for "crawlers". I black ops har noen tydeligvis funnet på å også kalle disse "dyrene" (som inneholder nova gas) for crawlers, som gir navnet en dobbel betydning. Det gjør jo selvfølgelig at noen ikke har noe navn for disse egentlige "crawlerne", og finner på navn som "cappede zombier".

 

Grunnen til at noen har valgt å også kalle disse "dyrene" for crawlers, kan jo være fordi de skal beholde uttrykket "behold en crawler" som ble brukt i cod5. For der beholdt man disse "cappede" zombiene på slutten av runden for å f.eks. kjøpe ammo/perks/våpen, mens i BO beholder vi disse "dyrene". Det kan jo også tenkes at de som begynte med det, ikke visste at disse zombiene uten ben allerede ble kalt crawlers.

(Nå vet ikke jeg om disse "dyrene" blir kalt crawlers i noen av komentarene in-game, men hvis de blir det, er det jo logisk at noen har begynt å kalle disse for crawlers også.)men det har egentlig ingen ting og si, så jeg vet ikke hvorfor jeg hang meg så veldig opp i det. sikkert fordi det er så sent :p

Pirke pirke?

 

Vi bruker kun crawlers til de som slipper ut nova gas når de dør, og når zombiene mister bena så sier vi at vi har en cappis. Enklere å skjønne for oss, bergensere hele gjengen og vi snakker med vår dialekt, det passer mer inn da. Grunnen til at vi ikke kaller de som har mistet bena crawlers, er fordi vi vil ha forskjellig navn på alt slik at vi vet hva som kommer om det er en crawler eller hva det måtte være.

 

 

Hva med fønkis? :p

Lenke til kommentar

Hvilke våpen bruker folk for tiden? Har selv åpnet øynene for AUG sammen med scavanger og SoH. Putter man på tube så blir det enda bedre, og den ser mye kulere ut! :D

 

Spiller bare HC S&D, og da har jeg fått øynene opp for AUG med sup. , AK med sup. eller Commando med sup:P

Mac`en er også god.

 

Ghost\Flack-jacket, "reloade veldig kjapt"-perken og ninja\hack

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...