danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 MW2 eksisterer ikke til Wii. DEt coveret er redigert av en eller annen som kaller seg Sentry. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 black ops kommer til wii ja, men mw2 gjorde ikke det. bare cod3, cod4 og waw. Skulle gjerne gitt deg link til nettsiden men blir blokkert fake x 1000. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Selges på en nettside i utlandet men greit nok jeg går ut ifra at du har ditt på det rene her Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 * FAKE AND GAAAY * Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Selges på en nettside i utlandet men greit nok jeg går ut ifra at du har ditt på det rene her Obviously scam is obvious. Endret 29. september 2010 av joalim Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det bildet der sier bare en ting hvis man bruker det som argument og det er at man ikke har peiling Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 boxarten til mw2 ser jo ikke sånn ut en gang Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det er sikkert ikke kommet enda, men jeg tviler ikke på at det kommer til wii senere.. kanskje ikke før IW slipper ny tittel da.. Men det var nok Off-Topic! 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det bildet der sier bare en ting hvis man bruker det som argument og det er at man ikke har peiling Haha nei det var egentlig ikke argumentet. Var sikker på at det hadde kommet ut til wii da jeg leste for lenge siden at det skulle slippes ut på wii. Men fant jo ut nå senere at det aldri kom fordi de ikke trodde wii kunne klare og takle mw 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 var vel heller fordi IW ikke ville bruke tid på å tone ned spillet så mye, ps3/xbox og pc er omtrendt like, hardware messig (pc kan ofc være mye sterkere, men dere skjønner hva jeg mener). vet ikke hvor bra cod4 reflex solgte, om mw2 wii kommer spørs vel på salgstallene. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 var vel heller fordi IW ikke ville bruke tid på å tone ned spillet så mye, ps3/xbox og pc er omtrendt like, hardware messig (pc kan ofc være mye sterkere, men dere skjønner hva jeg mener). vet ikke hvor bra cod4 reflex solgte, om mw2 wii kommer spørs vel på salgstallene. Ja bruke tid på og tone det ned fordi wii ikke hadde klart og takle mw2.. Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Multiplayer Customization Trailer EDIT: Jeg har virkelig ikke ord for hvor ekstremt awesome dette er... Endret 1. oktober 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Satan, må innrømme jeg gleder meg bare mer og mer ja Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Multiplayer Customization Trailer EDIT: Jeg har virkelig ikke ord for hvor ekstremt awesome dette er... Glemte å poste den før i dag da jeg så den! Skulle inn nå. Latterlig hvor mye du kan gjøre. Jeg kommer til å se helt syk ut, og våpenet mitt kommer til å bli ett lab-eksperiment. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja jøss, jeg skal ikke ha det, det er garantert. Greit nok at man har litt custom options, men det er jo måte på. Tenk om de hadde brukt folkene, tiden og pengene de bruker på få til custom-tingene til å lage spillet i seg selv enda bedre. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Dette er en nydelig måte å få vekk boostere på! Og hva vet du om spillet blir bra eller ikke? Tror dette blir ett meget balansert Call of Duty, fordi det er det de vet at vi savner. Å få lov til å gjøre så mye med karakter og våpen som i Black Ops er noe FPS verden har ventet på. Man vil være unik. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg tror Treyarch fokuserer mer på smileyer, kapre TF2 spillere og generelt få så mange som mulig til å kjøpe spillet enn balanse. Men jeg tror jeg kjøper det uansett, COD kan jo ikke bli helt elendig uansett. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg tror Treyarch fokuserer mer på smileyer, kapre TF2 spillere og generelt få så mange som mulig til å kjøpe spillet enn balanse. Men jeg tror jeg kjøper det uansett, COD kan jo ikke bli helt elendig uansett. Gikk du glipp av MW2's multiplayer? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er en grunn til at jeg har spillt MW2 hver dag siden release. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er en grunn til at jeg har spillt MW2 hver dag siden release. Her er grunnen: (tatt fra profil) Alder:15 år gammel Men du er over 12 år, så egentlig for gammel til slike spill. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå