Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen "awesome" tips til Kino der Toten? Kommer som regel til "wave 20-26, da rekorden er 26. Starter med noen få kniferunder, før jeg skaffer meg MP40. Har jeg mye penger til overs kjøper jeg Juggernog og om jeg spiller Solo kjøper jeg QuickRevive. Deretter Speed Cola (Rundt wave 12-15). Om jeg er fornøyd etter ett par runder med Mystery Box'en løper jeg egentlig bare rundt og teleporterer meg nå og da. Noen som har noen brae tips ellers? :)

Lenke til kommentar

Noen som har noen "awesome" tips til Kino der Toten? Kommer som regel til "wave 20-26, da rekorden er 26. Starter med noen få kniferunder, før jeg skaffer meg MP40. Har jeg mye penger til overs kjøper jeg Juggernog og om jeg spiller Solo kjøper jeg QuickRevive. Deretter Speed Cola (Rundt wave 12-15). Om jeg er fornøyd etter ett par runder med Mystery Box'en løper jeg egentlig bare rundt og teleporterer meg nå og da. Noen som har noen brae tips ellers? :)

 

JUG er alfa og omega! kjøpes med en gang det er mulig

Lenke til kommentar

Ray gun er bra til å begynne med, men blir dårlig i de høyere nivåene. Zeus er et must

 

Noen som har noen "awesome" tips til Kino der Toten? Kommer som regel til "wave 20-26, da rekorden er 26. Starter med noen få kniferunder, før jeg skaffer meg MP40. Har jeg mye penger til overs kjøper jeg Juggernog og om jeg spiller Solo kjøper jeg QuickRevive. Deretter Speed Cola (Rundt wave 12-15). Om jeg er fornøyd etter ett par runder med Mystery Box'en løper jeg egentlig bare rundt og teleporterer meg nå og da. Noen som har noen brae tips ellers? :)

 

Se xcalizorz' guide på youtube. Med den så vil zombieslaktingen vare så lenge du orker. Selv gadd jeg ikke mer etter 32 runder.

Endret av Merkwürdichliebe
Lenke til kommentar

Noen som har noen "awesome" tips til Kino der Toten? Kommer som regel til "wave 20-26, da rekorden er 26. Starter med noen få kniferunder, før jeg skaffer meg MP40. Har jeg mye penger til overs kjøper jeg Juggernog og om jeg spiller Solo kjøper jeg QuickRevive. Deretter Speed Cola (Rundt wave 12-15). Om jeg er fornøyd etter ett par runder med Mystery Box'en løper jeg egentlig bare rundt og teleporterer meg nå og da. Noen som har noen brae tips ellers? :)

Kjøp hagla isteden for mp40 ;) den dreper på ett skudd til 10 eller noe og 2 til 15 og etter pap dreper den på 1-2 skudd til over 25 :) men ammo koster 4500 etter pap så prøv å vent med å pape den..

 

Edit: går tom for strøm hvert øyeblikk, så måtte prøve å skrive litt fort (derfor det ble litt mye pap):p pap=pack a punch/oppgradering av våpenet

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Noen som har noen "awesome" tips til Kino der Toten? Kommer som regel til "wave 20-26, da rekorden er 26. Starter med noen få kniferunder, før jeg skaffer meg MP40. Har jeg mye penger til overs kjøper jeg Juggernog og om jeg spiller Solo kjøper jeg QuickRevive. Deretter Speed Cola (Rundt wave 12-15). Om jeg er fornøyd etter ett par runder med Mystery Box'en løper jeg egentlig bare rundt og teleporterer meg nå og da. Noen som har noen brae tips ellers? :)

 

Kjøp deg en mp40, så inn til scenen og skaff deg juggernaut. Husk å ha quick revive også. Kjøp så randomkasse helt til du får thundergun (du trenger den hvis du har lyst til å komme VELDIG langt). Oppgrader thundergunnen. Spring så rundt slik at du samler zombiene i en flokk og så springer du vekk mens du plafrer dem med mp40 og lokker dem i strømmen. Thundergun bruker du hvis du er omringet av zombier og mp40 er til å skaffe penger. Kan komme utrolig langt med denne taktikken men det tar tid.

Lenke til kommentar

Først kjøper du jug, så quick revive, speed og så douple tap

 

Double tap er som oftest ikke noe vits. Bare sløser skudd veldig mye. Nå skal jeg ikke uttale meg for sikkert om Zombies i Black Ops, men jeg har spilt en del i WaW, og der kjøper jeg ikke double tap før jeg er i runde 35-40. Har en egen taktikk som tar en ny vending i de rundene, så da kommer double tap godt med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Når man tar teleporten kommer man til det rommet hvor man kan 'nade alle zombiene. (Kino der Toten) Når man blir teleportert tilbake, blir det som regel en "mellomstopp" til legen eller på ett barnerom etc. En kompis spamma X-button (Xbox 360), og det kom plutselig opp en filmrull (!) like ved hvor man ser hvor mye ammo en har. Når vi kom tilbake til rommet man teleporteres til, spamma han X igjen og på lerretet (i kinosalen) kom det på en film. Er det flere som visste om dette? :!:

Ja, de er plassert på faste plasser, i hvert rom. Forskjellige filmer og du kan kun ha en på deg om gangen.

 

Er det spesielle plasser man må gå bort til for å trykke?

Ja, men jeg greier ikke å forklare det uten video.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Til han som ville ha tips til Zombie.

 

Runde 1: Du skyter zombiene 6 ganger i foten, gjerne la de komme inn i vinduene også knive de den siste gangen, derretter bygge opp vinduene for mer penger.

 

Runde 2: Skyt 8 skudd i zombiene i foten, same shit la de komme inn også knive de.

 

Runde 3-5: Du skyter mest mulig før de dør også kniver, du blir tom for ammo, DA MÅ DU IKKE KJØP ET ANNET VÅPEN. Du skal ikke kjøpe noe i det første rommet.

 

Runde 5: Du går inn den døren til venstre, alle kjøper NPL også åpner dere neste dør. IKKE GÅ UT DEN DØREN, en person holder den døren, mens en annen holder vinduene i det rommet og de to andre holder fra det første rommet du er i (lobbyen).

 

Runde 5-9: Dere blir i det rommet til lvl 9, husk å sats på headshots da du tjener sinnsykt mye mer penger. Når dere er på runde 9 må en person cooke en nade litt og kaste den på den siste zombien som er i den lvl'en, det gjør at den blir "Cappet". Denne prosessen kaller jeg å cappe en zombie. Etter den zombien er cappet så åpner dere dører helt bort til scenen. Alle kjøper juggernaut (dere har ca 10 000 hver). Hvis random boxen er i et rom som dere har åpnet så er dere heldige, og da må dere selvfølgelig kjøpe den. Ellers har dere to valg: Bruke NPL til dere har tjent litt mer penger, så cappe den siste zombien og deretter åpne flere dører. Eller kan dere bare åpne de dørene nå og drite i å få litt mer penger. Jeg pleier å gå for nummer 2.

 

Hvis dere får LMG i kassen så må dere kjøpe Sleigth Of Hand så kjapt som mulig, etter det så kjøper dere double tap. Får dere Ballistic knife må dere ikke bytte det vekk mot noe! Kjøper du Bowie knife (Ved siden av juggernaut) så tjener dere sykt mye penger med den. Det er pga at bowie knifen går på en måte inn i ballistic knifen sånn at din knife blir mye kraftigere., i tilegg, hvis du oppgraderer den kan du bare skyte noen på laget ditt som er down'et , så blir de revivet med den gang. Med ballistic knife så må du drepe crawlers fordi at da kommer det ikke nova gas ut av de. Mye bedre for lagkameratene dine hvertfall.

 

Resten av lvlene kommer egentlig helt ann på hvordan dere spiller som et lag, bare sats på å få alle perksene og oppgradere våpen, men også har råd til å gjøre noe i tilfelle du skulle dø engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...