Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble egentlig ganske fornøyd med emblemet =D

post-218062-0-52848800-1293365275_thumb.png

 

Litt stilig, men: copyright much? :p

Ble sponsa av dem da jeg spilte CSS, tviler på at det er noe problem :p

wooh spilte du på fnatic eller? xD

Spilte i ett klan under navnet "RagE", de var sponsa av Steelseries før.. Aner ikke hvordan det er nå, mer enn 4 år siden jeg spilte CS sist.

Fikk jo Headset, Mus og annet småtteri, da ^^

 

Sier ikke mer, CS suger (Og det blir litt OT, ta det på PM hvis det er noe).

Endret av Enquad
Lenke til kommentar

Når man tar teleporten kommer man til det rommet hvor man kan 'nade alle zombiene. (Kino der Toten) Når man blir teleportert tilbake, blir det som regel en "mellomstopp" til legen eller på ett barnerom etc. En kompis spamma X-button (Xbox 360), og det kom plutselig opp en filmrull (!) like ved hvor man ser hvor mye ammo en har. Når vi kom tilbake til rommet man teleporteres til, spamma han X igjen og på lerretet (i kinosalen) kom det på en film. Er det flere som visste om dette? :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Når man tar teleporten kommer man til det rommet hvor man kan 'nade alle zombiene. (Kino der Toten) Når man blir teleportert tilbake, blir det som regel en "mellomstopp" til legen eller på ett barnerom etc. En kompis spamma X-button (Xbox 360), og det kom plutselig opp en filmrull (!) like ved hvor man ser hvor mye ammo en har. Når vi kom tilbake til rommet man teleporteres til, spamma han X igjen og på lerretet (i kinosalen) kom det på en film. Er det flere som visste om dette? :!:

Ja, de er plassert på faste plasser, i hvert rom. Forskjellige filmer og du kan kun ha en på deg om gangen.

Lenke til kommentar

Forsøker å logge på Black ops nå men får melding om at serverene ikke er tilgjengelig nå og at jeg må sjekke www.callofduty.com/blackops/status. Der fremgår det ikke noe og jeg kan se andre venner spiller nå, noen som vet hva dette skyldes?

 

Du er trolig ikke banned fra spillet. Har fått sånn jeg også. Bare vent en stund eller restart spillet/steam så skal det nok funke.

 

Prestige tar jeg når det kommer, spiller ikke så mye så ser ikke helt grunnen til å gjøre det.

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

Hva?? Hvordan i all verden kan jeg ha blitt det da? Spiller på PS3.

Bare vent en stund eller restart spillet/steam så skal det nok funke.

Tenkte jeg bare kunne nevne det :p

 

SKYPE? Bruker folk SKYPE? Sluker jo CPU om du spiller på PC.

 

Spiller du på PS3 er det jo uansett bare å sette opp en gratis VT-server og bruke Voice Activation.

VT og TS henger alt for lenge etter. Innen den du skal si noe til hører deg, er han død. Skype fungerer bra. Lagger kjelden, også slipper man den push-to-talk greia som er på vt. Skal man rope muter man ;)

 

Ang den filmen, ligger den ett sted inne i rommet, også kan man plukke den opp ved å trykke [uSE]? Jeg fant faktisk et lite easter egg selv, hvis du skyter med crossbow på lampa inne i kino salen, eller mot den blå(?) varebilen hvis du går ut til "the ally". Da snakker noen i en radio slik som på der riese i waw.

Lenke til kommentar

Når man tar teleporten kommer man til det rommet hvor man kan 'nade alle zombiene. (Kino der Toten) Når man blir teleportert tilbake, blir det som regel en "mellomstopp" til legen eller på ett barnerom etc. En kompis spamma X-button (Xbox 360), og det kom plutselig opp en filmrull (!) like ved hvor man ser hvor mye ammo en har. Når vi kom tilbake til rommet man teleporteres til, spamma han X igjen og på lerretet (i kinosalen) kom det på en film. Er det flere som visste om dette? :!:

Ja, de er plassert på faste plasser, i hvert rom. Forskjellige filmer og du kan kun ha en på deg om gangen.

 

Er det spesielle plasser man må gå bort til for å trykke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...