mrDave Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 28 er din og du leave før hunderunden Lenke til kommentar
dredg Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det hjelper da ikke når fire raten og damagen er helt på trynet. Det er jo samme som famasen jo.... Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Dette er en Black Ops tråd... hele spill-verden hadde vært bedre om dere under 18 hadde holdt KJEFT!!! Endret 26. desember 2010 av mrgimmick Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Dette er en Black Ops tråd... hele spill-verden hadde vært bedre om dere under 18 hadde holdt KJEFT!!! Vi "under 18" har ikke snakket om noe annet enn Black Ops i denne Black Ops-tråden, så hva faen snakker du om? Du må vel forresten ha peiling på stor bokstav i starten av setningen, du som er så gammel og klok? Endret 26. desember 2010 av dreaMz 4 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 28 er din og du leave før hunderunden . I know:(. Måtte dra. Kunne jo lett ps3 vært på men liker ikke å ha på utstyr når jeg forlater leiligheten Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Dette er en Black Ops tråd... hele spill-verden hadde vært bedre om dere under 18 hadde holdt KJEFT!!! Nå må du ikke dra alle under en kam. Det er plenty av kids (under 18) som er en gjeng douchebags, men du finner nok en del over 18, også. Jeg spiller ofte med folk på 14-15, null problemer med det. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg tar meg herved en liten pause fra Blops MINECRAFT FTW! 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Nå er vel sjansen betraktelig liten for at like mange over 18 oppfører seg på samme måte som de under. Også har jo faktisk Black Ops 18 års grense, så hvordan har dere fått tak i det ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Foreldre, i butikkene ja det er mange muligheter. Mange voksne oppfører seg som drittsekker og, ser ikke hvorfor dere må gå på alle istedenfor å bare si hvem som irriterer deg? Og gjerne si hva de irriterer med. MEN: Jeg har et forslag, hvis det er et så stor problem kan vi ha en Black Ops tråd for de over 18, og en for de under 18. Endret 26. desember 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Ble egentlig ganske fornøyd med emblemet =D Endret 26. desember 2010 av Enquad Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Dette er en Black Ops tråd... hele spill-verden hadde vært bedre om dere under 18 hadde holdt KJEFT!!! Greit nok, det er en del idioter som er under 18 år, samt noen som er over (derav du). Dobbeltpost.. Endret 26. desember 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har vel vært sånn i alle år. Er vel faktisk ikke ulovlig å selge spill til mindreårige i Norge. I England derimot har du andre lover og annen merking av spill. England bruker jo BBFC merking, noe som gjør at det å selge spill til under den satte grensen er ikke lovlig og dem blir bøtelagt. I Norge er det PEGI merking, som er ANBEFALT aldersgrense, så forsovet kan de ikke nekte deg å kjøpe et spill med 18 års aldersgrense. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Nå er vel sjansen betraktelig liten for at like mange over 18 oppfører seg på samme måte som de under. Også har jo faktisk Black Ops 18 års grense, så hvordan har dere fått tak i det ? Personlig gikk jeg inn i butikken. Personen i kassa spurte om jeg var 18. Jeg svarte nei. Hun spurte om jeg skulket skolen for å kjøpe det. (Klokken var halv ti på en vanlig hverdag) Jeg sa nei. Hun spurte om 499. Jeg ga hun 499. Jeg fikk spillet. Det var sånn det gikk for seg for meg. Hva med deg? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg gikk bare og forhåndsbestilte, jeg. De på gamestop spurte ikke om legitimasjon, da de har snakket med mine foreldre før. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg gikk bare og forhåndsbestilte, jeg. De på gamestop spurte ikke om legitimasjon, da de har snakket med mine foreldre før. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Nå er vel sjansen betraktelig liten for at like mange over 18 oppfører seg på samme måte som de under. Også har jo faktisk Black Ops 18 års grense, så hvordan har dere fått tak i det ? Personlig gikk jeg inn i butikken. Personen i kassa spurte om jeg var 18. Jeg svarte nei. Hun spurte om jeg skulket skolen for å kjøpe det. (Klokken var halv ti på en vanlig hverdag) Jeg sa nei. Hun spurte om 499. Jeg ga hun 499. Jeg fikk spillet. Det var sånn det gikk for seg for meg. Hva med deg? Var ment som ironi, men okei. Jeg kjøpte spillet enkelt og greit, er 18 så. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Ble egentlig ganske fornøyd med emblemet =D Litt stilig, men: copyright much? Endret 26. desember 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ble egentlig ganske fornøyd med emblemet =D Litt stilig, men: copyright much? Ble sponsa av dem da jeg spilte CSS, tviler på at det er noe problem Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Forsøker å logge på Black ops nå men får melding om at serverene ikke er tilgjengelig nå og at jeg må sjekke www.callofduty.com/blackops/status. Der fremgår det ikke noe og jeg kan se andre venner spiller nå, noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Da er du banna. (Cheating, Boosting, Offensivt emblem, Drittslenging, osv). Endret 26. desember 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå