Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en Black Ops tråd... hele spill-verden hadde vært bedre om dere under 18 hadde holdt KJEFT!!!

 

Vi "under 18" har ikke snakket om noe annet enn Black Ops i denne Black Ops-tråden, så hva faen snakker du om? Du må vel forresten ha peiling på stor bokstav i starten av setningen, du som er så gammel og klok?

Endret av dreaMz
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Foreldre, i butikkene ja det er mange muligheter. Mange voksne oppfører seg som drittsekker og, ser ikke hvorfor dere må gå på alle istedenfor å bare si hvem som irriterer deg? Og gjerne si hva de irriterer med.

 

MEN: Jeg har et forslag, hvis det er et så stor problem kan vi ha en Black Ops tråd for de over 18, og en for de under 18.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Har vel vært sånn i alle år. Er vel faktisk ikke ulovlig å selge spill til mindreårige i Norge.

I England derimot har du andre lover og annen merking av spill. England bruker jo BBFC merking, noe som gjør at det å selge spill til under den satte grensen er ikke lovlig og dem blir bøtelagt.

I Norge er det PEGI merking, som er ANBEFALT aldersgrense, så forsovet kan de ikke nekte deg å kjøpe et spill med 18 års aldersgrense.

Lenke til kommentar

Nå er vel sjansen betraktelig liten for at like mange over 18 oppfører seg på samme måte som de under. Også har jo faktisk Black Ops 18 års grense, så hvordan har dere fått tak i det ? :whistle:

Personlig gikk jeg inn i butikken. Personen i kassa spurte om jeg var 18. Jeg svarte nei. Hun spurte om jeg skulket skolen for å kjøpe det. (Klokken var halv ti på en vanlig hverdag) Jeg sa nei. Hun spurte om 499. Jeg ga hun 499. Jeg fikk spillet.

 

Det var sånn det gikk for seg for meg. Hva med deg?

Lenke til kommentar

Nå er vel sjansen betraktelig liten for at like mange over 18 oppfører seg på samme måte som de under. Også har jo faktisk Black Ops 18 års grense, så hvordan har dere fått tak i det ? :whistle:

Personlig gikk jeg inn i butikken. Personen i kassa spurte om jeg var 18. Jeg svarte nei. Hun spurte om jeg skulket skolen for å kjøpe det. (Klokken var halv ti på en vanlig hverdag) Jeg sa nei. Hun spurte om 499. Jeg ga hun 499. Jeg fikk spillet.

 

Det var sånn det gikk for seg for meg. Hva med deg?

 

Var ment som ironi, men okei. Jeg kjøpte spillet enkelt og greit, er 18 så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...