Jakke Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 SKYPE? Bruker folk SKYPE? Sluker jo CPU om du spiller på PC. Spiller du på PS3 er det jo uansett bare å sette opp en gratis VT-server og bruke Voice Activation. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Skype funker fjell. (spiller ps3 ofc.) Endret 25. desember 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
danielch Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Skype bruker ikke ressurser i det hele tatt, skaff deg en pc med bedre prosessor en Pentium iii, så skal det gå bra. 4 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 SKYPE? Bruker folk SKYPE? Sluker jo CPU om du spiller på PC. Spiller du på PS3 er det jo uansett bare å sette opp en gratis VT-server og bruke Voice Activation. Har bare en ting å si til dette innlegget: LOL? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Sist jeg brukte Skype så lagga det selv i CS:S, og da var PCen min noe av det beste du fikk tak i. OM Skype har blitt så mye bedre vet jeg ikke, men den gang var det drit rett og slett. Og meningen min forandres ikke av den grunn, jeg spiller på PC uansett Lenke til kommentar
danielch Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Umulig, for øyeblikket (spiller mw2 og snakker på skype) bruker Skype så mye: Og nei, PCen min jobber ikke at all. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Vel, det gjorde det sist gang jeg brukte det iallefall Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det er vel mulig at det har forbedret seg på x antall år. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Brukt Skype en stund, i flere spill. Aldri opplevd no krøll. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 synes også vt funker konge, på skype tar micen opp hver minste lyd, inkludert at jeg puster og svelger. funket ikke særlig å skru ned mic sensitiviteten heller, da blir stemmen min for lav. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Kjørte det på et større LAN da en vi skulle spille sammen med ikke fikk VT til å fungere, men det lagga tulling da, hos alle sammen. Så vi ropte istedet ^^ Lenke til kommentar
dredg Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Nå har jeg virkelig fått smaken for Enfielden, kjører den med Dual Mag og Sleight of Hand. Den får en vanvittig kjapp relaod. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Nå har jeg virkelig fått smaken for Enfielden, kjører den med Dual Mag og Sleight of Hand. Den får en vanvittig kjapp relaod. Det hjelper da ikke når fire raten og damagen er helt på trynet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Skype funker fjell. (spiller ps3 ofc.) Hey, hvor gammel er du? på jakt etter flere å spille zombies med på ps3 som ikke er 14 åringer:P (ikke at det er galt å være 14, men jeg vil heller spille med noen på min alder:P) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Om du ikke er skrikeunge i mic så add meg gjerne:) Aspect_Chris skriv diskusjon.no nicket dit i inviten og gjerne skype samtidig:) Hvis andre på forumet vil adde meg bruk ninjachriis eller kontaktkontakt meg på PM først da jeg bruker denne kontoen kun på de jeg trives godt å spille med:P Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Er ikke skrikerunge nei, foretrekker mer taktikprat Men kan ærlig inrømme at jeg er ganske langt fra god Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hva er rekorden din på kino der toten? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) 23. (det da online med en kompis - private match. Har ikke spilt solo faktisk) Endret 26. desember 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 grei nokk da. min er 27 med 4 stk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå