Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok langt fra så god at det er til å bli skremt av. Er nok ganske middelmådig. :) Men jeg liker litt teamwork. Spiller stort sett bestandig med fullt party. For det meste HQ. Sjekket tidligere i dag å da er jeg like under 80 i winstreak. Satser på å fortsette streaken i romjulen. Men da er målet 120+ ;)

Med fullt party forstår jeg det. Da har man alle muligheter til samarbeid, og alle har et felles mål. Er man i party slipper man jo også å komme inn midt i runder, og dermed er det, dersom man spiller godt sammen, alltid en mulighet til å vinne. Tross alt fikk jeg min beste win streak i en periode da jeg aldri kom inn midt i runder, og dermed hadde mulighet til å påvirke rundene.

For å illustrere hvorfor jeg ikke klarer å vinne ofte: Kom inn på en runde CTF, lå under 0-4 med to minutter igjen. Innen de to minuttene hadde gått hadde jeg skutt ned FIRE fiendtlige helikoptre. Laget mitt var ikke i stand til å skyte, ikke i stand til å prøve å ta flagg, og ikke i stand til å skyte ned ting fra lufta. Det er nesten et ÅR siden sist jeg så noen på mitt lag skyte ned noe fra lufta i et COD-spill...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Når ca 90% av alle quickscoperene driter i objective, så tar jeg nok alle med samme kam. 8% av de andre quickscoperene suger balle til å gå for objective med å quickscope. 1% av de gjenværende quickscoperene er afk, og det neste 1% gjør det ok. Derfor er jeg imot quickscoping, man kan fint gjøre det i private match men det er ganske irriterendes å møte folk med det online.

 

Hvor får du disse prosentene fra? For det første er det svært få som spiller med sniper, så du har garantert møtt på flere tullinger med AR/SMG som camper enn snipere som går for klipp.

Om de er gode eller ikke har da ingenting å si. Det er som å si at alle som er rævdårlige i Cod burde pakke bort spillet slik at du slipper på spille på lag med de, uavhengig av våpen.. Få deg venner og dann et party om du bryr deg så mye om hva andre bruker.

Lenke til kommentar

Spiller på xbox. :)

Har i grunn ikke noe problemer med at jeg mister connection. Skjedde en match at hosten quittet så alle datt ut i lobbyen, men winstreaken ble ikke ødelagt. :)

 

du spiller på xbox ja?

80kill streak skjer aldri på pc :)

På MW2 på pc har jeg en 106 streak.

så er mw2 et konsollspill selv på pc da, + at det er masse op dritt som får killstreakn for deg. få 106 killstreak i cod4 promod, da er du god da xP

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Håper han fyren som prater om quickscopere og objective, prater om Black Ops og ikke COD generelt. Men selv i BO er det utrolig feil.<

 

Men anyways, qs'er jeg på COD4/MW2 går jeg for objective...

Svein, du er litt sein nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...