danielch Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Du kan ikke si at du greier fint å få 2 i kill death alene i party, greie å vinne gamen i tillegg. Når det er første gang du spiller? Konsoll er ikke lett, men det kan være lett for noen. Spiller som regel TDM og FFA på konsoll, jeg komm på førsteplass første gangen jeg spilte på konsoll i det hele tatt. Og ja, jeg har en positiv K/D ratio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg har 2 i kd ratio, men jeg kan ikke si at det er enkelt å holde den og samtidig holde win ratioen på et positivt nivå. Men hvis du er så god som du mener du er kunne jeg gjerne likt en 1v1 mot deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Noen som har problemer med at våpenet ''låser'' seg? Altså at man ikke kan skyte på ca. 3 sekunder. Skjer av og til med meg og det er irriterende, så jeg lurer på om det er en bug eller kanskje et filter for at folk ikke skal ha modda kontrollere (det skjer ofte når jeg bruker semi-automatiske våpen og jeg skyter ganske fort ). Noen andre som opplever dette? Går det an å få det bort? Opplevd det samme, anyone? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg har 2 i kd ratio, men jeg kan ikke si at det er enkelt å holde den og samtidig holde win ratioen på et positivt nivå. Men hvis du er så god som du mener du er kunne jeg gjerne likt en 1v1 mot deg. Har dessverre ikke PS3 lenger, da jeg solgte den for å kjøpe en Xbox 360. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Noen som har problemer med at våpenet ''låser'' seg? Altså at man ikke kan skyte på ca. 3 sekunder. Skjer av og til med meg og det er irriterende, så jeg lurer på om det er en bug eller kanskje et filter for at folk ikke skal ha modda kontrollere (det skjer ofte når jeg bruker semi-automatiske våpen og jeg skyter ganske fort ). Noen andre som opplever dette? Går det an å få det bort? Opplevd det samme, anyone? Det skjer med meg også(PC). oftest med pistol når jeg skyter litt fort. Er du i nærkamp er det jo bare å håpe på ett knife kill, er du derimot i combat på avstand er du så godt som død :/ Hvis våpenet hadde laget en klikkelyd og han måtte trekke det opp før det fungerte igjen hadde det jo bare vært fett, men når det bare ikke blir registrert er det bare stygt.. sikkert en bug ... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Syns ikke det er vansklig og spille BO på pc ihvertfall Har hatt ett par konsollgamere som har spilt BO her, de ender opp med 0-15, 3-40 i stats osv. Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Alle som spiller på Xbox, legg meg til for litt Julegaming GT: Mr Gimmick Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Noen andre som har problemer med theather for tiden? Kasta en Thomahawk random rett opp i luften på nuketown og fikk et kill, men det ble selfølgelig ikke lagra Det fungerte da helt fint før .. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg har 2 i kd ratio, men jeg kan ikke si at det er enkelt å holde den og samtidig holde win ratioen på et positivt nivå. Men hvis du er så god som du mener du er kunne jeg gjerne likt en 1v1 mot deg. En mot en beviser ingen ting, bare tåpelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Uenig, 1v1 quickscope beviser ingenting. 1v1 beviser hvem som er best 1v1, kan gjerne fyre igang 3v3, 4v4 eller 5v5 for den slags skyld. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 VELDIG enig:) For min sin del så er skills mye mer enn bare k\d. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 å der gikk serverene på pc ned Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nei? Fikk problemer ingame nettopp, musa slutter å fungere perfekt. Gikk ut av spillet og i windows, og der fungerte alt fint. Lenke til kommentar
FYLL Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Noen andre som har problemer med theather for tiden? Kasta en Thomahawk random rett opp i luften på nuketown og fikk et kill, men det ble selfølgelig ikke lagra Det fungerte da helt fint før .. Runden lagres ikke i ''regcent games'' hvis du blir disconnecta eller leaver før runden er slutt. Noe du kan gjøre da er å finne spillerne du var i lobby med (på recent players) og gå på deres ''recent games'' hvis de fullførte runden. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Syns ikke det er vansklig og spille BO på pc ihvertfall Har hatt ett par konsollgamere som har spilt BO her, de ender opp med 0-15, 3-40 i stats osv. Er selv konsollspiller. For moro skyld skulle jeg her om dagen prøve litt CSS sammen med en kompis som spiller det. Har ikke spilt FPS på PC siden half life 2 kom ut. Jeg klarte ikke drepe en eneste person.. Mesteparten av tiden så jeg ikke de som drepte meg engang. Så for min del var PC vanskeligere enn konsoll. Skal sies at jeg ikke husket hvordan det gikk første gangen jeg spilte konsoll på lanseringsdagen til XB360, så mulig jeg var skikkelig dårlig da også. Tror nok bare det er en vanesak. Uenig, 1v1 quickscope beviser ingenting. 1v1 beviser hvem som er best 1v1, kan gjerne fyre igang 3v3, 4v4 eller 5v5 for den slags skyld. Sååå.. Hvorfor beviser ikke en runde 1v1 quickscope noe, men en 1v1 runde Famas viser hvem som er best 1v1? Eller tolker jeg bare setningen din feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg tenkte ikke på team deathmatch, og quickscope er egentlig bare helt useriøst. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Javel? Hva er så useriøst med det om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hva er seriøst med det? Det er urealistisk, det er for små unger som vil ha clips til montagen sin (MYE BRITER), det skapte myyyyyye ødelegging på public servere pga at alle bare skulle quickscope og drite i objective. Det beviser ingenting om du er god på lag, strategi, eller noe særlig? Det eneste du må ha er reaksjon og steady aim. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Famas er verre enn quick scoping imo, så det sier nå sitt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) kona: 1vs1 samme søren våpen sier ikke en døtt om personen nei, for meg er det mye mer enn den o`store K\D driten;) Men alle har hver sin smak, heg spiller bare på servere der man prøver og jobbe sammen..og ikke om og gjøre og få mest mulig kills for sin egen del. Få 30 kills og tape...da er de 30 null verdt. "Det beviser ingenting om du er god på lag, strategi, eller noe særlig" DET der sier det meste syns jeg Endret 23. desember 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå