Elefantmesteren Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) ^ lol edit: fail Endret 22. desember 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=oeQbapGhsbs&feature=player_embedded Hvis du er en av de som klager på kvaliteten så er du velkommen til å kjøpe meg et capture card! 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 bra gjort, du får +1 for å spille på konsoll, jeg takler det ikke Lenke til kommentar
danielch Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Jeg er i situasjonen der jeg sliter med å velge, Xbox eller PC? Jeg har mange å spille med på PC (Klanet mitt), men jeg har fortsatt lyst til å spille på konsoll (der jeg ikke har noen å spille med). Grunnen til at jeg vil bytte, kommer av at jeg ikke har råd til PC oppgraderinger, jeg er lei av å bli kalt cheater (blir det i hver eneste match) og at jeg bare vil spille på konsoll. What to do? /qq Endret 22. desember 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 HELVETES JÆVLA DRITT SPILL! Jeg har fått en dobbel tomahawk across the map på summit, men nå i theater mode går det ikke ann og se i my recent games, alle gamesene er gjennomsiktig og jeg kan ikke loade de. DRITT SPILL, HELVETE ASSÅ!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 enquad: Begynn med HC S&D;) Så slipper du sånt...så lenge du ikke jukser da Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg er i situasjonen der jeg sliter med å velge, Xbox eller PC? Jeg har mange å spille med på PC (Klanet mitt), men jeg har fortsatt lyst til å spille på konsoll (der jeg ikke har noen å spille med). Grunnen til at jeg vil bytte, kommer av at jeg ikke har råd til PC oppgraderinger, jeg er lei av å bli kalt cheater (blir det i hver eneste match) og at jeg bare vil spille på konsoll. What to do? /qq skaff xbox-stikke og bruk på pc, drit i folk som kaller deg ting, og finn en måte å skaffe mer ca$h på. xd Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg er i situasjonen der jeg sliter med å velge, Xbox eller PC? Jeg har mange å spille med på PC (Klanet mitt), men jeg har fortsatt lyst til å spille på konsoll (der jeg ikke har noen å spille med). Grunnen til at jeg vil bytte, kommer av at jeg ikke har råd til PC oppgraderinger, jeg er lei av å bli kalt cheater (blir det i hver eneste match) og at jeg bare vil spille på konsoll. What to do? /qq LOL, var det ikke du som sa at fps var crap på konsoll og at det er pc som gjelder og at de med konsoll er kids som ikke har råd til skikkelig gamerutstyr? 2 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Ja, konsoll er litt crap, ja. - Med tanke på at det setter PC spilling mer i skyggen. Og ja.. PCen min har konge specs, men nå tenker jeg litt fremover =P Dere vet bare ikke hvordan det er å bli kalt cheater i hver j***** match jeg spiller Og, jeg må nesten inrømme at jeg var litt trollface da jeg startet flamewargreia. Endret 22. desember 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 har en slik "in you face moment" Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Lol? Det å bli kalt cheater er en komplement. Om du har konge specs holder ut ut ihvertfall 2-3 år til med PCen. Så skjønner ikke helt problemstillingen din. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 spørs da helt på hvor mye man krever/elsker/liker høy grafikk. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Egentlig ikke. Han vurderer å gå over til konsoll, og da setter han jo ikke grafikk så veldig høyt på lista. Og har en en bra pc nå, er det en liten investering å kjøpe ett bedre skjermkort om noen år. Det dyreste alternativet blir å kjøpe konsoll om man allerede har en god pc. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) spørs da helt på hvor mye man krever/elsker/liker høy grafikk. Om han har "konge specs" så burde ikke det være noe problem å spille på høy grafikk. Grafikken vil ikke akkurat bli bedre på en xbox da. Endret 22. desember 2010 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 jeg mente det at pc'n holder ut flere år Lenke til kommentar
danielch Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Dog, det merket jeg. Men jeg er ikke så ekstremt optatt av grafikk. Jeg har allerede Xbox med BO, så det er ingen investering. Isåfall, specs på maskingen jeg har. - Intel Core i7-920 2,6GHz @ 4GHz clock - ASUS Rampage II Extreme Motherboard - 6GB DDR3 1600MHz RAM - Random LG BD Drive - Samsung SpinPoint F1 1TB 7200rpm HDD - Corsair TX850W PSU - XFX Geforce GTX285 1GB GPU - ASUS Rampage II Extreme Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Enquad: Jeg vet hvordan det er og bli kalt cheater...opplevde det sykt mye i mw2 og det er morsomt syns jeg...ihvertfall når man har sitt på det rene Men ikke mist motet ditt, send meg en pm så vi kan legge til hverandre. Så er du ikke alene hvis du blir kalt cheater ihvertfall Lenke til kommentar
pxK Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ja, konsoll er litt crap, ja. - Med tanke på at det setter PC spilling mer i skyggen. Og ja.. PCen min har konge specs, men nå tenker jeg litt fremover =P Dere vet bare ikke hvordan det er å bli kalt cheater i hver j***** match jeg spiller Og, jeg må nesten inrømme at jeg var litt trollface da jeg startet flamewargreia. Jeg vet hvordan det er å bli kalt en cheater hver eneste match. Bruker bare å kalle dem fanboys for så å se dem miste topp lokket totalt. Lenke til kommentar
bas Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvorfor i all verden har de postene med den fjotten som dreit seg loddrett ut med trollinga si og linket til en bogus MW3 video blitt fjernet? Er det fordi vedkommende selv etterhvert skjønte at han bæsje monumentalt på leggen og ba en moderator fjerne det? Hva foregår her, moderering i det skjulte!? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 ganske sikker på at han bare kødda.. går vel ikke an å være seriøs med noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå