Emils. Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvis folk på PC ikke klarer å aime bedre enn folk på konsoll er det noe feil. Kan jo for all del ikke sette en til å spille med 360 kontroller mot en med tastatur og mus. Er vel kanskje stor forskjell på det utstyret vil jeg si! 1 Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Quad kill med sniper youtube! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Var desverre bare trippel, men tok en med nade samtidig. Alle brøt ut med ''QUAD KILL'' så trodde det var quad Men uansett ganske artig Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Noen som sliter med Blops på PC nå? Når jeg skal starte spillet slutter Steam å virke... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Går det ann og laste videoer fra gamene ned på PCen, slik at en f.eks kan laste den opp på Youtube ? Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 black ops er de STØRSTE dritt spilet ever. 1 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Et seriøst troll som trolla med fail. Som jeg har sagt overalt. Black Ops er MYE bedre enn MW2 fordi black ops faktisk funker stort sett hele tia. De siste 2 ukene har jeg prøvd å ta en private sniper match med en kompis på Mw2, og de 4 gangene vi har prøvd får vi ikke connecta. Men i Blops får vi connecta med en gang. Men må si at Multiplayer delen i Blops er mega kjedelig i forhold til Mw2. Dog syns jeg SP delen på MW2 var bedre mtp at det er litt mer Sniper action ^^ Var ikke noen sniper missions i Blops Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Prøver å knytte sammen steamkontoen til callofduty.com for å bruke MyTheather, men får bare opp : Why sign in through Steam? By signing in through Steam, cod.atvi.2advanced.local will be able to identify you within the Steam Community and retrieve your public gameplay information (such as stats and achievements). Steam will not reveal your username or password to this site, rather a unique numeric identifier will be shared. You should never enter your Steam login credentials into a third party website! Noen andre dette skjer med ? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Et seriøst troll som trolla med fail. Som jeg har sagt overalt. Black Ops er MYE bedre enn MW2 fordi black ops faktisk funker stort sett hele tia. De siste 2 ukene har jeg prøvd å ta en private sniper match med en kompis på Mw2, og de 4 gangene vi har prøvd får vi ikke connecta. Men i Blops får vi connecta med en gang. Men må si at Multiplayer delen i Blops er mega kjedelig i forhold til Mw2. Dog syns jeg SP delen på MW2 var bedre mtp at det er litt mer Sniper action ^^ Var ikke noen sniper missions i Blops Jeg liker heller ikke venne-greia i Blops... man er ikke garantert å komme på samme lag, så sånn sett likte jeg lobby-opplegget til mw2, men som du sier så var det sinnsykt mye problemer både med å koble sammen, og generelt inni matcher... Client Command Overflow Unable To Connect To Host Man skulle tro det gikk raskere å nevne hva som IKKE er galt. Endret 22. desember 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 skal det ikke gå ann å opne console i sp etter å ha endret seta monkeytoy til 0? etter jeg har endret får jeg den fortsatt ikke opp.. men bindsa jeg skrev inn (i config fila) fungerer Lenke til kommentar
seblar Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hva er den oppdateringen på 27MB på PS3? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 skal det ikke gå ann å opne console i sp etter å ha endret seta monkeytoy til 0? etter jeg har endret får jeg den fortsatt ikke opp.. men bindsa jeg skrev inn (i config fila) fungerer ble visst fjernet noen dager etter launch. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Veldig enig med Mic, BO er kanskje ikke det beste av GOD-serien, men det fungerer ihvertfall bedre enn Mw2 på mange områder syns jeg:) Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 skal det ikke gå ann å opne console i sp etter å ha endret seta monkeytoy til 0? etter jeg har endret får jeg den fortsatt ikke opp.. men bindsa jeg skrev inn (i config fila) fungerer ble visst fjernet noen dager etter launch. javel? hvordan skal jeg få opp console da? er det umulig? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 console i multi er mulig ihvetfall, singel vet jeg desverre ikke:( Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Hva er den oppdateringen på 27MB på PS3? Hvis du ikke har vært online på en uke er det patchen som fucket hele spillet for konsollen. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Lurer på hvorfor jeg altid er på det laget som taper. Ligger veldig ofte på 1. plass på laget/alle, og jeg spiller objetive, men likevell så vinner teamet nesten aldri, ikke at jeg bryr meg så mye da. Noen som har høy win streak? Min ligger på 0. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hva er den oppdateringen på 27MB på PS3? Hvis du ikke har vært online på en uke er det patchen som fucket hele spillet for konsollen. Det har kommet en ny patch idag, vet ikke hva den inneholder og er for lat til å sjekke det. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Hva er den oppdateringen på 27MB på PS3? Hvis du ikke har vært online på en uke er det patchen som fucket hele spillet for konsollen. Det har kommet en ny patch idag, vet ikke hva den inneholder og er for lat til å sjekke det. Virker ille. http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=72&t=372204&sid=vehnndrqbd8jqh7u5i0jq4d9e7 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Noen som har peiling på hvem som har verdens raskeste tid på Sabotage? Jeg plantet bomba på 17,9 sec i en runde, så håper på det beste. Video kommer så fort youtube gidder å laste opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå