itzTheTruth Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Platform krig er for unger I don't give a rats ass if you play on PC, PS3, Wii or the Xbox. Gidder ikke dele min mening på dette, og håper kidsa som vil krangle om hvem sin platform som er best, og hvem sin far som er sterkest kan ta det på PM. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Er jo derfor folk ikke kjøper seg gaming pcer til 10k, fordi de ikke har pengene eller prioriterer andre ting. forresten, hei, jeg ''heter'' skrujernet og spiller kun på pc. Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hei, jeg "heter" GEIR og spiller BLACK OPS på sammafaendetvell og henger i BLACK OPS tråder. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Haha, det er morsomt å se hvordan en del konsoll-spillere rakker ned på hverandre, og krangler om hvilken av 360 og ps3 som er best. Så kommer PC-folka oppå der igjen og sier at ps3 og 360 suger, begge to, og at orn'tlig folk spiller på pc. Jeg spiller på ps3. Kom igjen. Døm meg nord og ned, så skal jeg få vise dere hvor hardt jeg driter i det. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) se på statistikk over hvor folk spiller COD. Det er ihvertfall ikke på PC. Kanskje fordi Trey bare har portet over COD rett fra Xbox og skrevet PC på coveret? Og nei, det var ingen "konsollkrig", da det var snakk om at det virker som at Activision mer eller mindre driter i PC. Endret 21. desember 2010 av Enquad Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har vært PC gamer i 18 år ca. =P Hadde en PS når den var ny, og nå har man også en 360. Merker at konsoll er simplere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Vist du bruker PC forbeholdt kun til spilling, så er det jo selvfølgelig mye lettere å kunne ha en konsoll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 se på statistikk over hvor folk spiller COD. Det er ihvertfall ikke på PC. Kanskje fordi Trey bare har portet over COD rett fra Xbox og skrevet PC på coveret? Og nei, det var ingen "konsollkrig", da det var snakk om at det virker som at Activision mer eller mindre driter i PC. Flere på ps3 og, der fucker jo 3arch bare alt opp. Portet til ps3 og så er forsatt flere på konsoll. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Simplere, som i dummet ned. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 se på statistikk over hvor folk spiller COD. Det er ihvertfall ikke på PC. Kanskje fordi Trey bare har portet over COD rett fra Xbox og skrevet PC på coveret? Og nei, det var ingen "konsollkrig", da det var snakk om at det virker som at Activision mer eller mindre driter i PC. Flere på ps3 og, der fucker jo 3arch bare alt opp. Portet til ps3 og så er forsatt flere på konsoll. Hvor mange spillere hadde konsoller hatt om v hadde fjernet de 12 år gamle micspammerene? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Forsatt flere enn pc. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 se på statistikk over hvor folk spiller COD. Det er ihvertfall ikke på PC. Kanskje fordi Trey bare har portet over COD rett fra Xbox og skrevet PC på coveret? Og nei, det var ingen "konsollkrig", da det var snakk om at det virker som at Activision mer eller mindre driter i PC. Flere på ps3 og, der fucker jo 3arch bare alt opp. Portet til ps3 og så er forsatt flere på konsoll. Hvor mange spillere hadde konsoller hatt om v hadde fjernet de 12 år gamle micspammerene? Det er ikke solgt 1 mill COD: Black Ops spill til PC engang, til konsoll, både PS3 og X360 er det solgt rundt 14,5 million eksemplarer. Tror faktisk ikke at 13 millioner av dem er 12 åringer. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Merkelig. Jeg opplever minst 5 micspammere i hvert eneste game når jeg spiller på Xboxen min. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Micspammere er et problem på Xbox, har nødvendigvis ikke så mye spillet å gjør, men konsollen. De som har spilt Halo 2 og 3 på Xbox live, you know what I mean. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Er enkelt å mute og, men det virker det som dere har dårlig med kunnskap til. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Byrden av at de fleste Boxer shippes med mic. Personlig ser jeg ikke noe problem. Er jo bare å mute de som hyler og bråker så fælt. I spill som Halo og Mw1/2 er jo dette gjort med ett enkelt knappetrykk i lobby. Dette var tydeligvis litt i vanskeligste laget for Black ops som trenger 2, men det er alikevel en smal sak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Fullt klar over muting, men irriterende å bruke gametid på det. Som sagt, må ikke bruke tid på muting ved PC, så argumentet med muting blir feil. Forferdelig offtopic, jeg avslutter der. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Irriterende å bruke gametid på det? Å mute noen tar hva? 0,4 sekunder? Du slipper det på PC fordi 10% av de som spiller har mic. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 var det ingen som så humoren i det jeg skrev for to sider siden? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Irriterende å bruke gametid på det? Å mute noen tar hva? 0,4 sekunder? Du slipper det på PC fordi 10% av de som spiller har mic. Går vel også an å mute i lobby? Jepp! Eller ikke på PS3 etter at Treyarch fucket opp hele jævla spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå