DOG_50 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Siden du sier du har sjekket innstillinger så aner jeg ikke, men man kan under konsoll innstillinger velge mellom et par instillinger (friends only o.l). Veit dog ikke om alternativet å mute alle er der. EDIT: Jeg tenkte selvfølgelig automatisk Xbox Har xbox ja. Jeg sjekka kun intillinger på selve spillet og ikke konsollen, så skal se om jeg finner noe der Jepp det var instillinger på selve konsollen, hadde chat og lyd kun for venner. Men takker for hjelpen Endret 19. desember 2010 av DOG_50 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Finnes det noen innstillinger for å lagre video av hver eneste game ? Irriterende at videoene av gamene bare blir lagret av og til ... jeg spiller på PC. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Finnes det noen innstillinger for å lagre video av hver eneste game ? Irriterende at videoene av gamene bare blir lagret av og til ... jeg spiller på PC. Vist du leaver midt i et game, så blir ikke videoen lagra. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Finnes det noen innstillinger for å lagre video av hver eneste game ? Irriterende at videoene av gamene bare blir lagret av og til ... jeg spiller på PC. Vist du leaver midt i et game, så blir ikke videoen lagra. Spilte tre gamer på rad, ingen ble lagret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nytt emblem: **fornøyd med seg selv** :!: Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) lol. hva er det egentlig som folk synes angry birds er så ekstremt bra for, er vellaget spill ja, men det er jo veldig simpelt. bare skyt i stykker tårn og sånn, har jo vært 1000vis av slike spill før? edit: men uansett, kult emblem xP Endret 20. desember 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Synes egentlig cut the rope er bedre men den figuren er ikke så ikonisk, og den er vanskeligere å lage med 12 lag. Den gule fuglen minner jo egentlig litt om Commando perken i MW2... Den hvite er Martyrdom xD Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Finnes det noen innstillinger for å lagre video av hver eneste game ? Irriterende at videoene av gamene bare blir lagret av og til ... jeg spiller på PC. Vist du leaver midt i et game, så blir ikke videoen lagra. Jeg ble banna midt i et game, og den lagra seg på recent game.. kunne faktisk se resten av gamet de spillte etter jeg bl kastet ut også.. (vet ikke hvorfor jeg ble banna da.. Det var sniper only og mange som brukte knife og assault, men jeg fulgte alle reglene.. Han som så ut som var admin ville heller ikke gi meg noe svar når jeg snakka med han.) EDIT: noen servere har ikke enablet theather mode. Da vil du ikke se [3arc] fyren på spectator in-geme heller.. Når jeg endra seta monkeytoy til 0, hvorfor får jeg ikke opp console i singleplayer? må jeg endre noe annet også? Jeg endra på den "vanelige" config fila. bindsa som jeg skrev inn fungerte, men får fortsatt ikke opp console. Endret 20. desember 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Nytt emblem: **fornøyd med seg selv** :!: Legg ut bilde av delevalget pleas:) http://www.youtube.com/watch?v=1f8LtNsGgFM For mye bevegelse på kamera? Endret 20. desember 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skjønte ikke helt pointet med den videoen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Tester om det ser "kult" ut med mye beveglser hvis jeg skal lage montage etterhvert Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 http://kotaku.com/5715089/black-ops-first-downloadable-content-is-oscar-mike Nedlastbare kart/baner. I første omgang for X360, senere til PS3. Pris, rundt 90kr står det på dinside.no. Flere enn meg som synes: Banene er for små evt burde det gjøres noe med spawningen. Det lagger for mye. Tilkoblingsproblemer skulle vært ordnet opp i før nye baner blir introdusert. Den tredje perken ikke har noe kult i seg. Synes forøvrig det kunne blitt laget en modus som: Har HUD Gjør HP-tap mer realistisk - slik som i Hard Core mode. Ingen spawner før det kun er én igjen. Litt mer CS-aktig, med andre ord, bare at det er på konsoll. Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 I dag var det tilbake til lag-helvete tydeligvis. FAEN jeg hater dette spillet, av flere grunner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Er det mulig å gameshare? Eller er funker ikke det lenger. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Tror jeg tar meg en liten pause fra Black Ops siden det gir mer frustrasjon enn glede nå. Går tilbake til BFBC2 i morgen, da Vietnam DLC kommer ut! 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Tror jeg tar meg en liten pause fra Black Ops siden det gir mer frustrasjon enn glede nå. Går tilbake til BFBC2 i morgen, da Vietnam DLC kommer ut! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Noen som vet om Treyarch har funnet noe svar på hva som skjedde med PS3-versjonen av spillet? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Er det mulig å få de gamle nazi zombie banene på black ops? Uten å ha kjøpt prestige eller hardened edition såklart.. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Jeg kan ikke gi direkte link, men du finner en tutorial på hvordan få WaW banene gratis på http://www.thetechgame.com/ Endret 20. desember 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Jeg kan ikke gi direkte link, men du finner en tutorial på hvordan få WaW banene gratis på http://www.thetechgame.com/ De Rise skal snart komme på Xbox-markedet for å kunne kjøpes og i februar kommer det nytt Zombie-kart. Xbox 360 Exlusive. Endret 20. desember 2010 av dreaMz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå