Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Siden du sier du har sjekket innstillinger så aner jeg ikke, men man kan under konsoll innstillinger velge mellom et par instillinger (friends only o.l). Veit dog ikke om alternativet å mute alle er der.

EDIT: Jeg tenkte selvfølgelig automatisk Xbox :)

Har xbox ja.

Jeg sjekka kun intillinger på selve spillet og ikke konsollen, så skal se om jeg finner noe der :thumbup:

Jepp det var instillinger på selve konsollen, hadde chat og lyd kun for venner.

Men takker for hjelpen :thumbup:

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Synes egentlig cut the rope er bedre men den figuren er ikke så ikonisk, og den er vanskeligere å lage med 12 lag.

Den gule fuglen minner jo egentlig litt om Commando perken i MW2... Den hvite er Martyrdom xD

Lenke til kommentar

Finnes det noen innstillinger for å lagre video av hver eneste game ? Irriterende at videoene av gamene bare blir lagret av og til ... jeg spiller på PC.

Vist du leaver midt i et game, så blir ikke videoen lagra.

Jeg ble banna midt i et game, og den lagra seg på recent game.. kunne faktisk se resten av gamet de spillte etter jeg bl kastet ut også.. (vet ikke hvorfor jeg ble banna da.. Det var sniper only og mange som brukte knife og assault, men jeg fulgte alle reglene.. Han som så ut som var admin ville heller ikke gi meg noe svar når jeg snakka med han.)

EDIT: noen servere har ikke enablet theather mode. Da vil du ikke se [3arc] fyren på spectator in-geme heller..

Når jeg endra seta monkeytoy til 0, hvorfor får jeg ikke opp console i singleplayer? må jeg endre noe annet også? Jeg endra på den "vanelige" config fila. bindsa som jeg skrev inn fungerte, men får fortsatt ikke opp console.

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

http://kotaku.com/5715089/black-ops-first-downloadable-content-is-oscar-mike

Nedlastbare kart/baner. I første omgang for X360, senere til PS3. Pris, rundt 90kr står det på dinside.no.

Flere enn meg som synes:

• Banene er for små evt burde det gjøres noe med spawningen.
  • Det lagger for mye.
  • Tilkoblingsproblemer skulle vært ordnet opp i før nye baner blir introdusert.
  • Den tredje perken ikke har noe kult i seg.

Synes forøvrig det kunne blitt laget en modus som:

• Har HUD
  • Gjør HP-tap mer realistisk - slik som i Hard Core mode.
  • Ingen spawner før det kun er én igjen.

Litt mer CS-aktig, med andre ord, bare at det er på konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...