mhen93 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 okay, var derfor ja er sikekrt ikke så nøye... Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 vil jeg dra call of duty black ops? CPU: Intel pentium dual core 2.70ghz GPU: Sapphire Radeon HD 5450 512MB DDR3 RAM: 2GB OS: XP Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 I følge wiki: Quantum of Solace (2008) (Only developed the PS3 and Xbox 360 version of the game) Spider-Man: Web of Shadows (2008) (with Shaba Games) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Drar du MWII? If so, ja. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 vil jeg dra call of duty black ops? CPU: Intel pentium dual core 2.70ghz GPU: Sapphire Radeon HD 5450 512MB DDR3 RAM: 2GB OS: XP Hva trur du. Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Det jeg personlig er mest fornøyd med, bassert på hva vi vet så langt, er at de har fjernet Stopping power. En multiplier (1.4X), som gjør at alle 40-30 (skade statistikk) våpen, samt 50-30(Hode skudd) våpen dreper dobbelt så raskt ved korte avstander. Pr.Dags dato, så finnest det INGEN grunn til å bruke NOEN annen perk 2-perk, enn stopping power, så lenge en spiller "Softcore". I softcore, så er helsen 100 I hardcore, så er helsen 30 (Og de fleste våpen dreper på 1 skudd, uansett) Endret 20. september 2010 av NinjaGaiden Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 enig i den, SP tar vekk morroa fra perk(2)-systemet. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 enig i den, SP tar vekk morroa fra perk(2)-systemet. Sant, kan aldri huske og ha brukt noe annet en Sp og cold blooded. Kommer faktisk ikke på i farta hva alle 2er perksa er engang :!: Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Uh, hva er SP nå? Ikke singleplayer vil jeg tro? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Uh, hva er SP nå? Ikke singleplayer vil jeg tro? Stopping power ? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fail. DHMDF. Dere Har Mange Dumme Forkortelser. Noen sier SP, og alle tror personen mener det de assosierer med ordet.. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fail. DHMDF. Dere Har Mange Dumme Forkortelser. Noen sier SP, og alle tror personen mener det de assosierer med ordet.. haha, siden når betydde sp noe annet en stopping power? Merkelig at de fleste av oss forstår alle disse forkortelsene. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fail. DHMDF. Dere Har Mange Dumme Forkortelser. Noen sier SP, og alle tror personen mener det de assosierer med ordet.. haha, siden når betydde sp noe annet en stopping power? Merkelig at de fleste av oss forstår alle disse forkortelsene. Vi har to ting. MP: Multiplayer. SP: Singleplayer. Siden når betydde SP noe annet enn singleplayer lurer heller jeg på. De fleste her vet det nok da sikkert 99% av MW2-retards bruker ordene. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 "De fleste her vet det nok da sikkert 99% av MW2-retards bruker ordene." Nettop, vi snakker mw2 språket. Uansett det er ganske åpenbart at vi snakker om stopping power når du leser sp i samme setning som perks Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 "De fleste her vet det nok da sikkert 99% av MW2-retards bruker ordene." Nettop, vi snakker mw2 språket. Uansett det er ganske åpenbart at vi snakker om stopping power når du leser sp i samme setning som perks MW2-språket.. jeg ville kalt det noe litt annet. Husk dette er CoD Black Ops da.. Kunne ha vært åpenbart, om jeg hadde visst at dere kalte det det. Men OMA er jo mye bedre da. zn4r7 v1l 4ll3 pr4t3 5ånn h3r i d4g3l1g74l3 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg quotet bare deg men greit nok. Du får søke på noe alla common heard and used terms innenfor cod Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fail. DHMDF. Dere Har Mange Dumme Forkortelser. Noen sier SP, og alle tror personen mener det de assosierer med ordet.. haha, siden når betydde sp noe annet en stopping power? Merkelig at de fleste av oss forstår alle disse forkortelsene. Vi har to ting. MP: Multiplayer. SP: Singleplayer. Siden når betydde SP noe annet enn singleplayer lurer heller jeg på. De fleste her vet det nok da sikkert 99% av MW2-retards bruker ordene. en forkortelse kan bety flere ting. det er jo mange forkortelser på perks med lange navn: sp (stopping power), soh (sleigh of hand), oma (one man army), dc (danger close) og så videre. jada, bruker sp som forkortelse om singleplayer jeg og, men når vi snakker om perks kan det ikke være så vanskelig å forstå at forkortelsene er om perks, og ikke single/multiplayer. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Når jeg selv aldri tenker mye på perks, og ikke tenker over navnene hele tida, nei. Men samma det. Dere kaller det det. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Scavenger, Sleight of Hand, og Ninja Scavenger, Warlord, og Ninja. Det er mine go to i Black Ops. Kan ikke se for meg at noe annet blir brukt mest. Selvsagt mye interresant man kan sette sammen, men disse kommer til å bli mest brukt der ute tror jeg. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 tror det blir slik til meg: scavenger ghost lightweight hardened scout (kanskje) hacker tactical mask marathon scavenger er jo obvious, ikke gå tom for ammo. ghost for anti-radar. lightweight fordi jeg kan komme meg til plasser raskere, men mest fordi jeg blir vanskeligere å treffe når jeg beveger meg raskere. hardened, fordi det kan fikse folk som gjemmer seg bak alt mulig. trenger ikke bedre spray-accuracy eller raskere reloading. mulig warlord kan bli brukbart noen ganger også, men jeg kommer ikke til å bruke noobtube, forskjellige sikter og slikt noe særlig. muligens scout på snipere. hacker og tactical mask for å countre stun fags, kameraer og slikt tull. ninja var sykt op i mw2, takk for at den ikke kan kombineres med marathon lenger. løpe rundt som et annet spøkelse, liksom. second chance blir sikkert cheap, ihvertfall om folk samarbeider og reviver hverandre. marathon for å komme raskere til plasser, om jeg ikke har lightweight. hadde vært win hvis tactical mask sin pro var noe greier i masken som gjorde at du hørte bedre, så du kunne høre ninja-folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå