Cortinarius rubellus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har spilt battlefield igjen i dag og det var så digg å spille uten killstrikes og ekte krig opplevelse Jøss, har du vært med i en ekte krig? Hvor da? Trodde det var allmenn-kunnskap nå at hvis man spiller Bc2 så kan man si man er ekspert på våpen og krig :!: Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg var så heldig at jeg slapp å gå i militæret så vet ikke hvordan ekte krigsfølelse er:p. Men battlefield er 10 ganger bedre krigspill da call pf duty er arcade Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 JEG HATER DEDIS!!! Ble kicka når jeg hadde 42-3 for å si at tubing var for noobs! hadde ikke du egen server da? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Gadd ikke å betale mer da det ikke var spillere på den. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Spiller en del Black Ops online nå, og må egentlig si jeg liker spiler mye bedre enn MW2. MW1 var fantastisk, men det andre spiller ødela alt med alt for kraftige killstreak rewards, urealistisk gode og ubalanserte våpen og kjipe maps. Spillet er faktisk så balansert at jeg sliter skikkelig med å bestemme meg for ett våpen jeg liker best. Liker veldig godt Famas, men så elsker jeg også m16. Commando og ak47 er også ganske rå...! Hva liker dere best? Finnes det en avstemming etsteds? Hadde vært gøyalt å se hvilke våpen som er mest populære. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Spiller en del Black Ops online nå, og må egentlig si jeg liker spiler mye bedre enn MW2. MW1 var fantastisk, men det andre spiller ødela alt med alt for kraftige killstreak rewards, urealistisk gode og ubalanserte våpen og kjipe maps. Spillet er faktisk så balansert at jeg sliter skikkelig med å bestemme meg for ett våpen jeg liker best. Liker veldig godt Famas, men så elsker jeg også m16. Commando og ak47 er også ganske rå...! Hva liker dere best? Finnes det en avstemming etsteds? Hadde vært gøyalt å se hvilke våpen som er mest populære. Jeg har den samme opplevelsen, mye mer balansert, og når jeg ser på combat record så er det ingen våpen som skiller seg veldig ut, fordi det jeg liker så mange forskjellige våpen (og ikke fordi de er like). Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Spiller en del Black Ops online nå, og må egentlig si jeg liker spiler mye bedre enn MW2. MW1 var fantastisk, men det andre spiller ødela alt med alt for kraftige killstreak rewards, urealistisk gode og ubalanserte våpen og kjipe maps. Spillet er faktisk så balansert at jeg sliter skikkelig med å bestemme meg for ett våpen jeg liker best. Liker veldig godt Famas, men så elsker jeg også m16. Commando og ak47 er også ganske rå...! Hva liker dere best? Finnes det en avstemming etsteds? Hadde vært gøyalt å se hvilke våpen som er mest populære. famas er så stygt op våpen, bruk noe annet.. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 AK-47, AK-74, MP5K og Commando er mine favoritter Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 AK74 grip + Steady aim. Eller "why the f... aim" som klassen også går under. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Spiller mange mw1 enda? Frister å kjøpe det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 hadde jeg funnet noen fast og spille med der så hadde jeg kjøpt det til pc igjen ja:) Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 jeg spiller det enda, er mer enn nok av andre folk og (pc). Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg hadde også lett gått tilbake til CoD 4 hadde jeg bare hatt noen å spille med (Xbox 360) Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Spiller endel når jeg har tid (Pc) Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Huff har vært plaget med bugs i dag, og nå står jeg fast på enda en. Er på denne questen hvor jeg skal styre en hai og drepe 25 Zin'Jatar Guardian, men for meg så stopper denne på 10. Har konstant 10/25 uansett hvor mange haien spiser så går den ikke opp. Kommer også opp "Return to Safety", som kun kommer opp når man har gjort ferdig questen. Og det stemmer jo selvsagt ikke. 2 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Whaat? tror du har kommet litt feil her Endret 15. desember 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Huff har vært plaget med bugs i dag, og nå står jeg fast på enda en. Er på denne questen hvor jeg skal styre en hai og drepe 25 Zin'Jatar Guardian, men for meg så stopper denne på 10. Har konstant 10/25 uansett hvor mange haien spiser så går den ikke opp. Kommer også opp "Return to Safety", som kun kommer opp når man har gjort ferdig questen. Og det stemmer jo selvsagt ikke. Zin'Jatr Guardians eaten alive 1/10 kommer opp, selv om det skal være 1/25 når haien spiser 1 Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=6UeLNLBrqqI 3 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Spectre <3 Brukes nesten 24/7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå