mrDave Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er det vanlig at Ps3 fryser ganske ofte under BO? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er det vanlig at Ps3 fryser ganske ofte under BO? EG kan ikkje svare for ps3, men min xbox 360 fryser ofte. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er det kommet patch for PC også? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Bare problemer i dag med spillet:( akkurat montert anlegget (5.1) og vil teste! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Bare problemer i dag med spillet:( akkurat montert anlegget (5.1) og vil teste! Håper for de du spiller med sin del at du ikke bruker bluetooth earpiece mic, fordi det gir bakgrunnstøy som faen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Bare problemer i dag med spillet:( akkurat montert anlegget (5.1) og vil teste! Håper for de du spiller med sin del at du ikke bruker bluetooth earpiece mic, fordi det gir bakgrunnstøy som faen. Det har jeg ikke tenkt på skrur nokk ned volumet på bakhøytalerne når jeg bruker headsetttet mitt:) Lenke til kommentar
seblar Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Går jo ikke an å spille EN match utenatt det blir "Connection interrupted. Lost connection to host." Jeg blir gal!! Endret 14. desember 2010 av BlueB0y Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Gitt opp jeg, skal spille lit battlefield:) Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) har vært borte fra spillet en stund nå og har noen spørsmål. Er spillet fortsatt så laggete? Fungerer snipere i det hele tatt? Er det mye tube osv? Recorder theatre mode alt nå? Edit: PC Endret 14. desember 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 konsoll/pc? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Lag problemet er kraftig redusert, men ikke helt problemfritt.. Angående tube osv er jeg en kraftig motstander av det. Grunnen til at jeg likte CoD4 var promod, og grunnen til at jeg hata MW2 var hovedsaklig alle de feige perksene, ubalanserte våpen, overpowered killstreak rewards osv.... I Black Ops har de klart å gjøre det mer balansert enn CoD4 syns jeg, noe som er veldig bra. Men jeg savner fortsatt promod, som ordna hele det problemet. Er det forresten noe info om når mod tools kommer ut (har hørt det ikke er kommet enda), eller når vi kan se promod til Black Ops? Endret 14. desember 2010 av kjermy Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 prøvde akkurat noen minutter og må bare si: HERRE JESUS SOM DET SKULLE LAGGE DA!!! KONSTANT 60 FPS OG LIKEVELL FÅR JEG LAGG SOM F**N!!! Takk Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Bare problemer i dag med spillet:( akkurat montert anlegget (5.1) og vil teste! Håper for de du spiller med sin del at du ikke bruker bluetooth earpiece mic, fordi det gir bakgrunnstøy som faen. Det har jeg ikke tenkt på skrur nokk ned volumet på bakhøytalerne når jeg bruker headsetttet mitt:) Du skulle investert i skikkelig headset, da hadde du fått alt i ett Digg er det også, men er igjen diggere med anlegg hvis man skal se film/tv/spille med andre. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Akkurat:) trengte anlegg. spiller ikke så serriøst at jeg trenger headsett. ser film mye:) Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Beklager med hos meg har det vært feilfritt hele kvelden. Tror jeg skal ta meg en pause med bo når Vietnam dlc'n. til BC2 kommer ut Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tidenes sammensetning; Perks: - Hardline Pro - [Valgfri] - [Valgfri] Killstreaks: - SAM Turret - Care Package - Sentry Gun Greia er at du kan rerolle SAM- og Gun Turrets også. Fikk nettopp CG etter 3 kills fordi jeg rerolla en SAM Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Bare vent til den blir nerfa;) i dag kom en update på ps3 som fjernet muligheten til å bruke hardline pro til noe mer en carepack;) Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kan noen bekrefte at noen servere er monget? Selv om det ikke er lag eller ping. Spilte en runde her i ste (50-70 i ping), fikk 1/10 i k/d før jeg gikk ut av serveren. Ingen av de jeg prøvde å skyte døde uansett hvor mange kuler jeg puttet i de. (bruker Commando) Runden etter byttet jeg server å fikk lett 26/6 med samme våpen og perks. (ca samme ping) Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Steam har problemer i kveld. Hatt problemer med både MW2 og CS:S.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Synd det ikke kommer en oppdatering som fjener RCXD 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå