Karmany. Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 ok, takker Men åssen unlocker jeg five og arkade mode? Får man en kode sammen med spillet når jeg kjøper det eller koster det ekstra og må lastes ned fra live? Five = Vinne SP. Arcade = Bryte seg ut av stolen i menyen og løpe bak til en PC. Google it. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Takk for litt av forklaringen Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Spilte nettopp Demolition der vi var 5 mot 7. Bra Treyarch. Eller har forsåvidt skjedd meg i MW2 også, men det er vel 6v6 det skal være? Retarded. selv spilte jeg en match for litt siden med 10v7, på ranked :/ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen som vet når den nye patchen som skal forbedre connections problems, fikse stabilitet for rutere som bruker UPnP og andre gamebraking feil? Får jo aldri spilt med vennene mine på denne skuffelsen av et spill Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 ok, takker Men åssen unlocker jeg five og arkade mode? Får man en kode sammen med spillet når jeg kjøper det eller koster det ekstra og må lastes ned fra live? Five = Vinne SP. Arcade = Bryte seg ut av stolen i menyen og løpe bak til en PC. Google it. DU kan taste kode og få five med en gang:P Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 det er da patchet noe iallefall.. skyter du mens du er på vei å ta opp siktet, går skuddet rett til siden.. leif Det har det alltid gjort. Skyter du før siktet er oppe vil skuddet oppføre seg som en noscope, og falle en plass innenfor crosshairene. Forskjellen er at på konsoll vil skuddet oppføre seg som en noscope bortimot ett sekund etter at du har fått opp siktet. Du kan godt avfyre et skudd med siktet trygt plassert i brystkassen på en fiende og enda bomme. Elendig løsning imo. De skulle heller økt scopein tiden slik at du kan skyte når du faktisk har fått opp siktet. oookaay. slik er det ikke på pc nei.. ok det er jeg glad for Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ja, utenom Zombie-mode da..den er genial bortsett fra at den også var bedre i WaW. Eneste forbedringene er egentlig nye våpen og flere kule komentarer.. Men WaW hadde også en Serverbrowser, slik at man kunne Hoste open Lobby der andre fant deg på server listen, men i BO må de få invite for å joine.. i tilleg failer det matchmaking-systemet hele tiden. Det virker også som at modding blir helt umulig med dette matchmaking-systemet.. synd.. det som gjorde zombie gøy i lengden var jo nettopp customisation og mods. Der riese har jeg sikkert 150+timer på, mens Kino der toten begynner jeg å bli lei etter snaue 30timer.. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Spilte nettopp Demolition der vi var 5 mot 7. Bra Treyarch. Eller har forsåvidt skjedd meg i MW2 også, men det er vel 6v6 det skal være? Retarded. selv spilte jeg en match for litt siden med 10v7, på ranked :/ Slår vel dere alle med 9 mot 3 på Headquarters. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Det er 5 mot 5 så joiner et party på 2. Simple as that Og det skal ikke gå. Du så tydeligvis ikke poenget. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 To fra laget ditt leava. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) NinjaChriis : okei, kan du si hva koden er? står det på nett, for har ikke funnet den Endret 14. desember 2010 av DOG_50 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 NinjaChriis : okei, kan du si hva koden er? står det på nett, for har ikke funnet den Har sett koda blandt anna på gamefaqs.com sin COD:BO side. Men merk at om eg ikkje husker feil så vil denne koda også føre til at enkelte trophies eller achievements vil være umulig å oppnå (dersom du bryr deg om slikt). Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Den nye patchen til Black Ops som er 1.04 fiksa ikke mine problemer med Bo på PS3 Da har jeg gjort det jeg trodde jeg skulle gjøre og det var å skaffe 360 versjonen for å se om den er bedre på connection osv noe jeg tror det er siden det var de pengene under bordet som hjalp veldig mye på Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Den nye patchen til Black Ops som er 1.04 fiksa ikke mine problemer med Bo på PS3 Da har jeg gjort det jeg trodde jeg skulle gjøre og det var å skaffe 360 versjonen for å se om den er bedre på connection osv noe jeg tror det er siden det var de pengene under bordet som hjalp veldig mye på Huh? Prøver du her å fortelle at ved å hjelp av bestikkelser så har du fått betre tilkobling på 360 versjonen en du hadde på PS3? 1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Den nye patchen til Black Ops som er 1.04 fiksa ikke mine problemer med Bo på PS3 Da har jeg gjort det jeg trodde jeg skulle gjøre og det var å skaffe 360 versjonen for å se om den er bedre på connection osv noe jeg tror det er siden det var de pengene under bordet som hjalp veldig mye på Huh? Prøver du her å fortelle at ved å hjelp av bestikkelser så har du fått betre tilkobling på 360 versjonen en du hadde på PS3? Jepp, garantert! Lenke til kommentar
guak Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Litt offtopic, men.. Noen som spiller på Xbox som kunne tenke seg å spille litt MW2 (Får BO i mårra til Xbox)? Har ingen å spille med på Xbox Spiller både mw2, mw1 og BO. Add meg, gt er hettzz Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Med patchen var også snipingen fikset. Swayen er der enda, men nå treffer du faktisk der du sikter. Stor forbedring. Hadde de bare giddet fikset connection issues nå. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Etter patch har min NAT type blitt Strict på PS3. YES! (Ironi for de som ikke skjønte det) OG DET GÅR IKKE AN Å MUTE FOLK I LOBBY!? WTF?! Endret 14. desember 2010 av itzTheTruth Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) [RMV] Endret 25. september 2017 av danielc^ Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 game lobby closed 9/10 ganger etter at den nye patchen kom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå