Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke headsett anbefaler dere til black ops gaming? Har såå lyst til å kunne høre at motstanderne sniker seg opp bak meg for så å drepe dem!

 

Spiller på ps3

 

Jeg synes lyddesignet generelt på Black Ops er ganske labert, og det er MYE vanskeligere å høre folk i Black Ops enn det var i MW2, så ikke forvent deg for mye på den fronten. Men det er uansett bedre med headset enn uten. Selv har jeg Turtle Beach x41, men jeg tror du må ha noen ekstra kabler for å få den til å funke på PS3 (spiller på Xbox360)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hvilke headsett anbefaler dere til black ops gaming? Har såå lyst til å kunne høre at motstanderne sniker seg opp bak meg for så å drepe dem!

 

Spiller på ps3

 

 

Tritton AX 720 er bra.

 

Tritton AX Pro er meget bra, dyrere er det men det er bedre.

Du finner begge på elkjøp sin nettbutikk

 

Begge er kompatibel til ps3 og data til skype samtidig. Du kan selvfølgelig snakke på playstation isteden for skype, men jeg foretrekker skype.

 

 

En ting, det er vanskelig å soundwhore.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Er det slik at de fleste gode snipere der ute er konsoll fordi de har "auto sikte" ?

Var det eneste svaret jeg fikk fra folk jeg spiller med, ser jo selvsagt gode pc snipere iblant, men sjeldent samme kaliber som de andre, kan det hende noen av disse konsoll brukere bruker egentlig mus og tastatur? :p

 

er ikke autosikte;) den hjelper litt men gjør ikke jobben for sniperne

Lenke til kommentar

Er det slik at de fleste gode snipere der ute er konsoll fordi de har "auto sikte" ?

Var det eneste svaret jeg fikk fra folk jeg spiller med, ser jo selvsagt gode pc snipere iblant, men sjeldent samme kaliber som de andre, kan det hende noen av disse konsoll brukere bruker egentlig mus og tastatur? :p

qlimaxzu og stevy for å nevne noen.

 

 

men de driver ikke å legger ut så mange filmer som konsollfolket gjør

Lenke til kommentar

Hvilke headsett anbefaler dere til black ops gaming? Har såå lyst til å kunne høre at motstanderne sniker seg opp bak meg for så å drepe dem!

 

Spiller på ps3

 

 

Tritton AX 720 er bra.

 

Tritton AX Pro er meget bra, dyrere er det men det er bedre.

Du finner begge på elkjøp sin nettbutikk

 

Begge er kompatibel til ps3 og data til skype samtidig. Du kan selvfølgelig snakke på playstation isteden for skype, men jeg foretrekker skype.

 

 

En ting, det er vanskelig å soundwhore.

Har man på drithøyt burde det funke! :D, men har surroundannlegg i spillerommet mitt og kan si at jeg ikke klarer å soundwhore så veldig bra. Vil det bli merkbart forskjell med et bra surround headset?

 

EDIT: Ser jo på logitech g35, ser jo heftig ut den å :), men er den ikke kompatibel med ps3? Har ikke sony gjort det mulig å levere lyd gjennom USB porten?

Endret av Mariofrans
Lenke til kommentar

Hvilke headsett anbefaler dere til black ops gaming? Har såå lyst til å kunne høre at motstanderne sniker seg opp bak meg for så å drepe dem!

 

Spiller på ps3

 

 

Tritton AX 720 er bra.

 

Tritton AX Pro er meget bra, dyrere er det men det er bedre.

Du finner begge på elkjøp sin nettbutikk

 

Begge er kompatibel til ps3 og data til skype samtidig. Du kan selvfølgelig snakke på playstation isteden for skype, men jeg foretrekker skype.

 

 

En ting, det er vanskelig å soundwhore.

Har man på drithøyt burde det funke! :D, men har surroundannlegg i spillerommet mitt og kan si at jeg ikke klarer å soundwhore så veldig bra. Vil det bli merkbart forskjell med et bra surround headset?

 

Det spørs, har du et anlegg som er satt opp bra og med god lyd burde det funke veldig bra, men mange surroundanlegg jeg har sett bruker mest små satelitter, og de får du stort sett bare diskant og mellomtone ut av, det er veldig lurt å ha noe som går dypere for litt ordentlig soundwhoring, og det klarer headset bra.

Lenke til kommentar

Hvilke headsett anbefaler dere til black ops gaming? Har såå lyst til å kunne høre at motstanderne sniker seg opp bak meg for så å drepe dem!

 

Spiller på ps3

 

 

Tritton AX 720 er bra.

 

Tritton AX Pro er meget bra, dyrere er det men det er bedre.

Du finner begge på elkjøp sin nettbutikk

 

Begge er kompatibel til ps3 og data til skype samtidig. Du kan selvfølgelig snakke på playstation isteden for skype, men jeg foretrekker skype.

 

 

En ting, det er vanskelig å soundwhore.

Har man på drithøyt burde det funke! :D, men har surroundannlegg i spillerommet mitt og kan si at jeg ikke klarer å soundwhore så veldig bra. Vil det bli merkbart forskjell med et bra surround headset?

 

Det spørs, har du et anlegg som er satt opp bra og med god lyd burde det funke veldig bra, men mange surroundanlegg jeg har sett bruker mest små satelitter, og de får du stort sett bare diskant og mellomtone ut av, det er veldig lurt å ha noe som går dypere for litt ordentlig soundwhoring, og det klarer headset bra.

Kanskje jeg skal prøve å sette opp surround anlegget mitt ordentlig før jeg går til innkjøp av headsett, har du peiling på hva som er viktig å stille inn riktig osv?

 

btw, er ikke sånn drittannlegg på elkjøp som koster en lapp, tror det kosta endel mer enn det ;)

Endret av Mariofrans
Lenke til kommentar

Jeg har i de siste par dagen fått veldig store frameratedrops eller hva faen det heter, bare det skjer litt action som en 1v1 shootout, napalm strike osv. er det xboxen eller spillet sin skyld tror dere? boxen er ikke varm eller noe slikt og fri for støv. boxen er vell et par år gammel.

 

http://www.codblackopsnews.com/forum/showthread.php?tid=2373

samme problemet virker det som, så da er det altså spillet som er synderen?

Endret av mrgimmick
Lenke til kommentar

 

Hvilke headsett anbefaler dere til black ops gaming? Har såå lyst til å kunne høre at motstanderne sniker seg opp bak meg for så å drepe dem!

 

Spiller på ps3

 

 

Tritton AX 720 er bra.

 

Tritton AX Pro er meget bra, dyrere er det men det er bedre.

Du finner begge på elkjøp sin nettbutikk

 

Begge er kompatibel til ps3 og data til skype samtidig. Du kan selvfølgelig snakke på playstation isteden for skype, men jeg foretrekker skype.

 

 

En ting, det er vanskelig å soundwhore.

Har man på drithøyt burde det funke! :D, men har surroundannlegg i spillerommet mitt og kan si at jeg ikke klarer å soundwhore så veldig bra. Vil det bli merkbart forskjell med et bra surround headset?

 

Det spørs, har du et anlegg som er satt opp bra og med god lyd burde det funke veldig bra, men mange surroundanlegg jeg har sett bruker mest små satelitter, og de får du stort sett bare diskant og mellomtone ut av, det er veldig lurt å ha noe som går dypere for litt ordentlig soundwhoring, og det klarer headset bra.

 

Kanskje jeg skal prøve å sette opp surround anlegget mitt ordentlig før jeg går til innkjøp av headsett, har du peiling på hva som er viktig å stille inn riktig osv?

 

btw, er ikke sånn drittannlegg på elkjøp som koster en lapp, tror det kosta endel mer enn det ;)

 

Veit ikke hva som skal stilles på nei, men jeg veit at jeg har hørt både gode og dårlige anlegg...

Lenke til kommentar

[snip]...er det noen som vet hvilken del av forumet det egentlig hører hjemme? :p

 

Data > Maskinvare > Mus, tastatur, o.l.

takker :)

 

Er det slik at de fleste gode snipere der ute er konsoll fordi de har "auto sikte" ?

Var det eneste svaret jeg fikk fra folk jeg spiller med, ser jo selvsagt gode pc snipere iblant, men sjeldent samme kaliber som de andre, kan det hende noen av disse konsoll brukere bruker egentlig mus og tastatur? :p

tror nok det er ganske mye gode snipere på pc også, men de fleste spiller kanskje cod4.. Og de gidder nok ikke å legge ut filmer på youtube hele tia, slik mange konsollspillere gjør. Jeg har også fått inntrykk av at det er mange sniper only klaner på konsoll, mens de fleste klaner på pc, har en eller 2 snipere... og har heller flere som er assault/spec ops

EDIT: hvis det ikke er store klaner med flere lag da..

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...