Cortinarius rubellus Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Syns BO ikke er så ille angående hvor mange skudd man trenger for og drepe, man kan til og med bruke lyddemper i normal mode Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Noen som i det hele tatt spiller på xbox her? Ja, litt av og på men... GT: Sgt Petter Lenke til kommentar
danielch Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er det bare meg som må bruke over et halvt magasin for å drepe noen i dette spillet? Bruker som oftest bare FAL eller m14 fordi skuddene ikke går så fort. Magasinet går tom ganske fort på Aug og Famas. Commando med silencer. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er det bare meg som må bruke over et halvt magasin for å drepe noen i dette spillet? Bruker som oftest bare FAL eller m14 fordi skuddene ikke går så fort. Magasinet går tom ganske fort på Aug og Famas. Commando med silencer. Bruker nok ikke mindre kuler med silencer... Lenke til kommentar
danielch Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg sier bare at den er epic. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er det bare meg som må bruke over et halvt magasin for å drepe noen i dette spillet? Bruker som oftest bare FAL eller m14 fordi skuddene ikke går så fort. Magasinet går tom ganske fort på Aug og Famas. Commando med silencer. Liker ikke commandoen helt, med relfex så er den litt digg men har aldri likt silencers på våpen i cod, bortsett fra m4/g36c med silencer + dobble tap i cod4. Bleh, nå savner jeg litt moderne våpen.. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Aug og Famas er jo teknisk sett mer avanserte en M4 og G36, som beggee har gamle design innabords. Så moderne er ikke alltid bedre =P Endret 10. desember 2010 av Northern Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Synes virkelig dere skal ta en titt på han karen her Han går i klassen min og har heftig skills! Han har virkelig fortjent å bli løftet opp litt http://www.youtube.com/watch?v=kJDzQ0OLLlg Så lenge det er i en montage sier det null og niks om skills. Har hørt om flere som bare sitter å venter på det rette killet til montagen de skal legge ut på youtube. Ser også at fyren spiller domination, men det ser ikke ut som han prøver så veldig hart. For meg ser det no ut som fyren spiller domination for å skaffe seg lette kills. I objetive gameplay er det ofte folk som faktisk gjør objektive og da er det lett å forutse hvor motstanden går. Få fyren til å spille flere hele gameplays på TDM (der han hører hjemme), og vi får se om han faktisk har skills. Skjønner hva du mener, skal nok få sagt det Lenke til kommentar
pxK Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er vel den moderne "look'en" jeg savner mest. Black ops sine våpen ser jo litt meh ut, bare M14 med grip som jeg virkelig liker. Liker heller ikke at flere våpen i black ops har samme iron sights som famas hadde i MW2. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 hva killstreaks brukte du der da? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hva killstreak? Du mener hvilken? =P Blæ. Er vel den moderne "look'en" jeg savner mest. Ah, slik ja. Kan jo trøste deg med at M16'en i spillet har moderne låsekasse da =P Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Finnes det spill med brukbar hit-detection eller? Jeg ble drept med et skudd i foten når jeg skjøt 3 kuler i hode på han. Ustabile spill! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 hva killstreaks brukte du der da? Attack Helicopter, Chopper Gunner og Gunship (Liker helikoptere, jeg). Lenke til kommentar
pxK Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hva killstreak? Du mener hvilken? =P Blæ. Er vel den moderne "look'en" jeg savner mest. Ah, slik ja. Kan jo trøste deg med at M16'en i spillet har moderne låsekasse da =P M16 ser ut som ett leketøy i black ops. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Synes man at man bruker for mange skudd på å drepe folk er det kanskje et tips å bytte til AK47. Den har ikke så stor rekyl. Jeg har blitt veldig glad i Commando og AK47 i det siste. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen som i det hele tatt spiller på xbox her? Du vet at det er på Xbox det er flest COD spillere? Er jo PC som er i kraftig undertall. Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Møtte på en fyr som hadde spilt i nesten 17 døgn allerede i går.. 17!! Emoel: Commando og AK47 er favoritter her også Endret 11. desember 2010 av mrgimmick Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qSrhviMs8tI Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen som i det hele tatt spiller på xbox her? Du vet at det er på Xbox det er flest COD spillere? Er jo PC som er i kraftig undertall. Ja er klar over det, men er det noen på forumet som spiller på xbpx? De fleste spiller på ps3 og pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå