Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

cod4 er ikke perfekt det heller. kan godt hende black ops blir bedre for min del.

 

vanilla cod4 er hmm bra, men ikke noe spesielt. i promod er jeg litt for pissed off av å bli drept i SnD matcher av nades eller OP snipere før jeg kan komme ut av spawn-området, 33% av alle rundene. er også altfor mange vegger som det er sfor lett å skyte igjennom IMO.

 

om black ops ligner mw2 i grafikken gjør det meg ikke så mye, grafikken i mw2 var ganske fin. BO ser ut til å være ganske forandret game-play messin, ihvertfall på pc.

Lenke til kommentar

cod4 er ikke perfekt det heller. kan godt hende black ops blir bedre for min del.

 

vanilla cod4 er hmm bra, men ikke noe spesielt. i promod er jeg litt for pissed off av å bli drept i SnD matcher av nades eller OP snipere før jeg kan komme ut av spawn-området, 33% av alle rundene. er også altfor mange vegger som det er sfor lett å skyte igjennom IMO.

 

om black ops ligner mw2 i grafikken gjør det meg ikke så mye, grafikken i mw2 var ganske fin. BO ser ut til å være ganske forandret game-play messin, ihvertfall på pc.

 

At du blir drept fort er vel fordi du er treg..

 

Ikke noe spesiellt? Du må være helt elendig i det. Finnes ikke noe gøyere enn matcher i promod. Om du sammarbeider med laget ditt, er det genialt.

 

De som dreper deg med sniper/nades, vet hvor du vil komme til å gå, og står der. En lett måte å unslippe på er å løpe. Fort.

Lenke til kommentar

cod4 er ikke perfekt det heller. kan godt hende black ops blir bedre for min del.

 

vanilla cod4 er hmm bra, men ikke noe spesielt. i promod er jeg litt for pissed off av å bli drept i SnD matcher av nades eller OP snipere før jeg kan komme ut av spawn-området, 33% av alle rundene. er også altfor mange vegger som det er sfor lett å skyte igjennom IMO.

 

om black ops ligner mw2 i grafikken gjør det meg ikke så mye, grafikken i mw2 var ganske fin. BO ser ut til å være ganske forandret game-play messin, ihvertfall på pc.

 

At du blir drept fort er vel fordi du er treg..

 

Ikke noe spesiellt? Du må være helt elendig i det. Finnes ikke noe gøyere enn matcher i promod. Om du sammarbeider med laget ditt, er det genialt.

 

De som dreper deg med sniper/nades, vet hvor du vil komme til å gå, og står der. En lett måte å unslippe på er å løpe. Fort.

ta f. eks. crossfire, når du spawner nederst. løper du opp i den butikken/hva det er kommer det fullt av nades, både inni og utenfor. løper du til veien kommer det også fullt av nades, + sniper folk. så uansett om du løper som F er det en sjanse for at du blir truffet av nade. om du venter, har fienden lett overtaket på mapet.

 

samme på backlot, når du er på marines. for å unngå den høye risken med å bli nadet, må du løpe i den sideveien, og det går og bli nadet der og.

 

det som er kjedelig i SnD promod, starten. er moro når folk har kommet seg ut på mapet.

 

å spille på sniper only promod TDM-servere er det morsomste i cod4 (public), ikke noe bs.

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar

cod2 var VELDIG bra, og kommer til å ligge i historien. men det ble litt ensformig også.. Cod4 var mer variert og gjorde at det ble morsommere lengre. Det er og forblir et mesterverk :) cod5 var bare en copycat av cod4 bortsett fra zombiemoden som var veldig bra. Mw2 ble øderlagt av IWnet og gjør at jeg går bitter fra PCen veldig mange ganger etter jeg har spilt det. selv om det er litt kult og gjør at jeg setter meg tilbake etter en stund. Jeg er redd BO kommer til å være veldig mye copycat av mw2 også, men de har også forandret mye pga cod-points og wager matches, så jeg er fortsatt optimistisk :)

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

cod4 Search And Destory - Hardcoremode er vel hvor jeg har hatt noen av de beste spille opplevelsene min.

Leetgamer sin hardcore snd server, det var til tider så extremt at man skulle tro det var en clan match hvor gevinsten var 10.000kr! :D

 

IP:Port?

 

Btw: Carlgutt, spiller du enda?

Serveren er ikke aktiv lenger, det var før mw2 kom ut.

 

Men du kan uansett sjekke det ut.

 

Leetgamer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...