Emils. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Les posten. Er ikke så ofte man kommer inn på lag som leder så overlegent, derfor gadd jeg ikke å nevne det. I motsatt er sjansen stor for at man kommer inn på lag som blir så eid. Forstår du nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Les posten. Er ikke så ofte man kommer inn på lag som leder så overlegent, derfor gadd jeg ikke å nevne det. I motsatt er sjansen stor for at man kommer inn på lag som blir så eid. Forstår du nå? ligger under kraftig og blir eid eller nesten er ferdig? Du skriver der som det var 2 forskjellige ting. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=EPaRV1nt7Q0 Både lyden og kvaliteten på det man laster opp til callofduty.com er forferdelig! Håper de fikser dette. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Les posten. Er ikke så ofte man kommer inn på lag som leder så overlegent, derfor gadd jeg ikke å nevne det. I motsatt er sjansen stor for at man kommer inn på lag som blir så eid. Forstår du nå? ligger under kraftig og blir eid eller nesten er ferdig? Du skriver der som det var 2 forskjellige ting. Problemer med å forstå hva jeg mener eller er du sånn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Les posten. Er ikke så ofte man kommer inn på lag som leder så overlegent, derfor gadd jeg ikke å nevne det. I motsatt er sjansen stor for at man kommer inn på lag som blir så eid. Forstår du nå? ligger under kraftig og blir eid eller nesten er ferdig? Du skriver der som det var 2 forskjellige ting. Problemer med å forstå hva jeg mener eller er du sånn? Det er forskjell på å forstå hva du mener og forstå hva du skriver, kan som sagt ikke lese tankene dine, bare teksten du skriver. Det du skriver er at du er irritert over å joine et tapende lag og at du også er irritert over at du joiner en match som er nesten ferdig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 slettet berZerk fra vennelista mi nå. makan til spamming med invites:@ gidder ikke ha slike på min konto. joiner jeg ikke så ikke inviter igjen om jeg ike be rom det! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 slettet berZerk fra vennelista mi nå. makan til spamming med invites:@ gidder ikke ha slike på min konto. joiner jeg ikke så ikke inviter igjen om jeg ike be rom det! Min venneliste er forbeholdt de som jeg faktisk er venner med. Gidder ikke å ha en gjeng med randoms i vennelista, finnes nok av de på serverne allikevel :-) Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=EPaRV1nt7Q0 Både lyden og kvaliteten på det man laster opp til callofduty.com er forferdelig! Håper de fikser dette. Skal jeg filme det i HD for deg? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 slettet berZerk fra vennelista mi nå. makan til spamming med invites:@ gidder ikke ha slike på min konto. joiner jeg ikke så ikke inviter igjen om jeg ike be rom det! Min venneliste er forbeholdt de som jeg faktisk er venner med. Gidder ikke å ha en gjeng med randoms i vennelista, finnes nok av de på serverne allikevel :-) Jeg har akkurat laget ny venneliste:) der har jeg kun de jeg spiller mest med og hadde han her der så jeg kunne spille clan war mot hannes clan. men når jeg blir spammet med invites og han ikke tar hintet gidde rjeg ikke Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Sjekka statsen min for første gang ever i dag. 2.2 i K/D er jo greit, men synes det var veldig morsomt at jeg har 0,3 i W/L-ratio. Virker som om jeg hele tiden kommer inn på det tapende laget. Kanskje ikke så rart mtp at folk forlater serveren når det går drit. Jeg gjør iallefall det... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 selv leaver jeg aldri bare fordi det går dårlig, med mindre jeg ikke gidder spille mer da. skjønner ikke at folk tar stats så seriøst og gidder å styre med å leave. det tiden de kaster bort på det kunne de sikkert blitt en del bedre i spillet på også. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 slettet berZerk fra vennelista mi nå. makan til spamming med invites:@ gidder ikke ha slike på min konto. joiner jeg ikke så ikke inviter igjen om jeg ike be rom det! Latterlig at du faktisk tar det opp her? Du som adder meg, forvent invite. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ja, forventer invite nå og da men ikke at jeg blir spammet med 6 invites 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ja gud, det må være helt forferdelig. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 En invite er nok, berZerk. Glad jeg ikke skal spille med deg, eller tenker å spille med deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jaok, lige måde da. Min venneliste, jeg adder ingen, versegod add meg men jeg inviter. Problemet der var at han var i partyet mens alle oss falt ut. I tillegg ligger han imellom alle fra min clan. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Synes virkelig dere skal ta en titt på han karen her Han går i klassen min og har heftig skills! Han har virkelig fortjent å bli løftet opp litt http://www.youtube.com/watch?v=kJDzQ0OLLlg Endret 10. desember 2010 av Iste-Mannen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ta et hint når jeg ikke kommer inn og var lenge siden vi ble kastet ut av kampen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 du ble ikke, vi ble. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Lavmål fra dere begge. Ta det på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå