Christoffero89 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 2 ganger i dag har ps3 fryst i spillet. flere som sliter med samme problem? Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Spilte med en kompis her en kveld, vi spilte nesten utelukkende hardcore tdm, og jeg spilte nesten bare med spas-12, overraskende effektivt. Brukte den uten suppresor, og med lightweight pro, steady aim (fikk pro i løpet av kvelden) og marathon samt concussion grenade. Den eneste banen jeg ikke klarte å bruke spas'en på var Crisis. Det finnes riktignok noen steder på Crisis som er godt egna til hagle, men det er ikke noe gøy å campe der og håpe noen kommer, hagle er ment som defensivt våpen. Hadde ikke akkurat noen fast strategi, kampene er for dynamiske for det, men som regel så prøvde jeg å flanke fienden, og ikke angripe rett forfra. Grid var kanskje det mappet med mest suksess, selv den åpne plassen ved C-flagget (i domination) funka bra, gitt at jeg hadde radar, og ikke dem. Derfor brukte jeg som killstreaks: spy plane, counter-spy plane og attack helicopter. Spy plane bruker jeg så godt som alltid, uansett hva jeg spiller, og counter-spy plane brukte jeg for å holde meg selv skjult, som er spesielt viktig når du beveger deg på plasser der folk kan skyte deg mens du fortsatt ikke har range. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg spilte med G11 nå og fikk raskt høy killstrike pga ejg spilte bedre med det våpenet Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 kan si at jeg mister nettet flere ganger så må slå av alle de 3 boksene og vente litt og slå dem på igjen det kan hende det som stopper litt av hastigheten også? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 begynner å bli lei av å gå til ps3en å skru av den da den henger seg i spillet.. nå må treyarch få dette problemet fikset!!!! Lenke til kommentar
bas Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 kan si at jeg mister nettet flere ganger så må slå av alle de 3 boksene og vente litt og slå dem på igjen det kan hende det som stopper litt av hastigheten også? Kan du pliiiis slutte å gnåle om hastigheten og pingen din side opp og side ned, fullstendig irrelevant og uinteressant for en BLOPS tråd, det hører hjemme HER 2 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Flere som har problemer med å laste opp video klipp til teather på callofduty.com? (Xbox) Endret 7. desember 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja, og det er liten vits. lyden på youtube blir veldig bugga og bildet er maks 320p. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 kan jo slenge opp noen klipp jeg har lastet opp fre theatre på ps3: http://www.youtube.com/watch?v=8NqU2qhcD-E http://www.youtube.com/watch?v=ZfA5oZERqSs Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Den første videoen var ikke sååå kul, men den andre var Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Den første var opplasta kun som en test for å sjekke om opplastninga gikk:) den andre var god og liker bildet på den:) skaper mer klikk Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Andre enn meg som opplever at klan-navnet og navn på custom class ikke blir lagret? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 G11 med variable zoom is awzome! bye bye sniper:) denne zoomen har 3 steg:D Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei fy faen da, har møtt på 2 stykk som ikke har peiling på hvordan man bruker Chopper gunner. De to fikk til sammen 5 kills med hvert sitt helikopter. Er det virkelig så vanskelig for noen? Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Andre enn meg som opplever at klan-navnet og navn på custom class ikke blir lagret? Mhm, det er bare å vente / restarte og prøve igjen senere G11 med variable zoom is awzome! bye bye sniper:) denne zoomen har 3 steg:D Du vet at de andre sniperene også kan ha variable scope? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei fy faen da, har møtt på 2 stykk som ikke har peiling på hvordan man bruker Chopper gunner. De to fikk til sammen 5 kills med hvert sitt helikopter. Er det virkelig så vanskelig for noen? Om hele laget prøver å skyte deg ned, så ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Lasta ved et uhell ned en expansion til Black Ops. Noen som vet hvordan man fjerner denne? Dreier seg om Call of Duty: Connection Interrupted >.> Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Hva expansion? Jeg får connection interrupted jævlig ofte, og denne patchen kan ikke komme tidsnok. (PS3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå