Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Enig i at i virkeligheten er camping den taktikken som brukes MEN virkeligheten har hverken respawns eller 10 min grense på krigene. Blir litt for dumt når en TDM ender på 3000 poeng og tidsgrensa fordi alle sitter i hvert sitt hull og drar snopp. Finnes en mellomting mellom camping og run/gun hvor man hverken sitter og sikter på en døråpning hele kampen eller løper i full guffe midt i bana med akimbo GZ75 Lenke til kommentar
wotg Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Er det bare meg som er skuffet over black ops? Kjedelige baner, dårlig utvalg av våpen og ikke minst kjipe lyder til de forskjellige våpnene. Synes faktisk cod4 var bedre på mange måter. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 synes det kunne ha kommet en map pack nå ja ... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja spillet har jo vært ute i hele 3 uker, så burde være noen nye baner på plass veldig snart! Ellers.... Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 burde det ja når hvert eneste map suger... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg gikk over til å spille litt WoW igjen . Men etter 8 timer med spilling fant jeg ut at det var enda kjedeligere enn Black Ops 1 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Første map pack til MW2 kom etter ca fire måneder, om jeg husker rett. Jeg syns forøvrig ikke kartene er så verst, og har det veldig moro med f.eks jungle, WMD og summit. Har ikke så mye til overs for cracked og nuketown, men ellers er det ganske bra. Syns de kunne hatt et par baner som egnet seg litt mer til sniping da. Jeg snipet bare i utvalgte situasjoner i MW2, men hadde likevel godt over tusen sniper-kills. I BO har jeg vel hittils 5. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Haha spill warrock Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Digger havana:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Digger havana:) Hater havana! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Er det bare meg som er skuffet over black ops? Kjedelige baner, dårlig utvalg av våpen og ikke minst kjipe lyder til de forskjellige våpnene. Synes faktisk cod4 var bedre på mange måter. Ja black ops er ikkje heilt opptimalt. Det er ein del ting eg liker betre på black ops men det er ganske mykje som har blitt dårligare. Ein av dei tinga eg kanskje misliker mest er at interessen for å gå prestige er mykje mindre då det er tidkrevande og vanskelig å låse opp pro versjonen på mange perks. Det at det no er 5 prestige levels ekstra gjer det ikkje betre. Dette gjer at dersom du ikkje ønsker fustrasjonen med å ikkje klare å låse opp pro versjon av perks så er det lite nytt å gjere etter level 50. Dette trur eg vil bidra til at mange spelarar vil gå over til andre spel når dei fullfører level 50. MW2 gjorde dette mykje betre der det vel eigentleg kun var SitRep Pro som var vanskelig/tidkrevande å låse opp. Så dersom dei fleste meir "casual gamer" type spelarar skal fortsette å spele BO multiplayer så må det nok inn ein utvidelsespakke rimelig kjappt (eventuellt ein patch som gjer spelet mindre fustrerande på ein del områder). Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Digger havana:) Hater havana! Syns havana er skikkelig avhengig av å komme i en lobby som er litt ålreit. Det er veldig campevennlig. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Endelig hakker ikke black ops multiplayer på full oppløsning det legger ikke lenger skjer det med dere også? eller er patch kommet? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ang den Theater-moden må jeg bare komme med et spørsmål. På PC, er det mulig å lagre klipp som jeg lager, eller hele matcher som jeg senere kan redigere, på selve pc'en? og ikke bare in-game på de 6 plassene der alle kan se de? har litt lyst til å ta vare på noen bra kamper, men det blir vel fullt. ingen som vet? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ang den Theater-moden må jeg bare komme med et spørsmål. På PC, er det mulig å lagre klipp som jeg lager, eller hele matcher som jeg senere kan redigere, på selve pc'en? og ikke bare in-game på de 6 plassene der alle kan se de? har litt lyst til å ta vare på noen bra kamper, men det blir vel fullt. ingen som vet? Nei. Alle matchene lagres på en treyarch server etter det jeg har hørt. Derfor får du opp at den må ''Downloade'' klippet før du kan se den eller rendre den. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har kjøpt meg PS3 offessielle headset nå Nå skal jeg hjem og disse de jævla noobsa i zombie som faen ikke klarer å spille, skal slenge så mye dritt at de blir selvmordskandidater. PSN: Brystkreft Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) og når jeg er hjemme så legger det som helvete og "conecton lost" HELVETES jævla spill Endret 6. desember 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har kjøpt meg PS3 offessielle headset nå Nå skal jeg hjem og disse de jævla noobsa i zombie som faen ikke klarer å spille, skal slenge så mye dritt at de blir selvmordskandidater. PSN: Brystkreft Spiller selv mye zombies og er flere udugelige spillere der. psn: ninjachriis Lenke til kommentar
dTd Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Lurer på å kjøpe meg dette etter eksamens perioden til PC, har testet det sp og det legger ikke på min pc slik jeg har sett andres pcer i tråden gjør, men lurer på hvordan det lydene er? På singelplayeren er de helt rævæ imo. Er jo umulig å høre hvor folk kommer fra osv... Er dette også tilfellet på mp? Fordi for min del er lyd viktig, spiller 10 ganger bedre når jeg hører hvor folk kommer fra. Eventuelt andre dårlige/bra erfaringer dere har å komme med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå