evenandreas Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Fikk min første Chopper gunner på første forsøk! Endret 5. desember 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 <3<3<3 Hardline Pro Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 flere en meg som får problemer når man skal spille på zoombie online? for hos meg stopper den under loadinga og noen ganger ikke jævlig irriterende skjer det med dere også? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hvor ufattlig lite flaks skal jeg ha! Nå finner jeg kun dritt servere med snipere, nube tubere, rc-bil og campere. Kom til og med innpå flere servere der ingen på laget hadde mer en 1 i ratio. Har neste ikke spilt en eneste match som jeg synets var gøy i dag. Edit: Kan raportere at lykken har snud. Endret 5. desember 2010 av mas222 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 fant en server som spilte hq nuketown only nå, spawningen var totalt random, men det var faktisk ganske gøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg tror jeg blir gal av campere. Virker som det er en gjeng som systematisk burer seg inne i hver jævla kamp. Nå var det 3 stk som satt inni et lite rom på Handi med flak jacket og campa hver sin inngang. Satt der hele kampen, dvs helt til jeg fikk has på dem på slutten. Er ikke noe rart man ikke finner noen å skyte på når alle gjemmer seg Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Gleder meg til spillet blir fikset ordentlig, da er det tid for egen server med riktige regler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Så lenge de fikser serverene på ps3, og det at spillet klikker hver tredje match og at sniper er ubrukelig så er jeg fornøyd. For ikke å glemme at det er umulig og komme seg unna claymore's. Endret 5. desember 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Så lenge de fikser serverene på ps3, og det at spillet klikker hver tredje match og at sniper er ubrukelig så er jeg fornøyd. For ikke å glemme at det er umulig og komme seg unna claymore's. +1! Er klin umulig med de claymorene, man MÅ ha hacker for å ikke bli drept hvert 5 sekund. Fikk min første Chopper gunner på første forsøk! Jeg å er ikke så vanskelig å få det hvis man gidder å passe på litt og ikke løpe rundt som en gærning hele tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Fikk Care Package og SSAM turret på Nuketown, TDM. Hardline pro -> Chopper Gunner og Gunship. Var desverre et chopper oppe så fikk bare brukt 1/2 av gunship og ikke Chopper Gunner, men lell....LOOOOOL Anyways, ny 12 layer emblem: Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Fikk Care Package og SSAM turret på Nuketown, TDM. Hardline pro -> Chopper Gunner og Gunship. Var desverre et chopper oppe så fikk bare brukt 1/2 av gunship og ikke Chopper Gunner, men lell....LOOOOOL Anyways, ny 12 layer emblem: rofl nice xD Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvem gidder å dele 10 care packs med en haug med snipere og folk som løper rundt med ballistic knife? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 real krig går jo ut på og gjeme seg for det meste!, ikke løpe med sverd mot alle de andre som på MW2 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Camping er en taktikk, samme som å løpe rundt.. Alle har sine forskjellige måter å spille på Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja men det er jo umulig og overleve når 10 mennesker med AK47 løper mot deg Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Synd. CoD er en run&gun serie. 1 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Synd att du tror det da, siden det ikke er sant. ALLE har sine forskjellige måter å spille på, det er spillerene som skaper hva slags spill det er. Og COD har både campere, og folk som løper. Slik er det bare. 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det er ikke det jeg mener, nå tenker jeg på campere som klager på de som løper rundt med kniv og ak. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Spillet er jo designet slik. SMGs skal rushe og sniper klasse skal ligge dønn stille i et hjørne. Får alltid meldinger fra folk som klager på campingen min når jeg tar frem sniperen i BO. Responderer alltid med "Blame Treyarch". 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Skal ærlig innrømme at jeg er mer enn camper, enn en som går full frontal attack med kniv. Sitter likevel ikke langt inne i et hjørne og skjuler meg, blir liksom ikke noe kills av det ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå