Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor ufattlig lite flaks skal jeg ha! Nå finner jeg kun dritt servere med snipere, nube tubere, rc-bil og campere. Kom til og med innpå flere servere der ingen på laget hadde mer en 1 i ratio. Har neste ikke spilt en eneste match som jeg synets var gøy i dag.

Edit: Kan raportere at lykken har snud. :D

Endret av mas222
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg tror jeg blir gal av campere. Virker som det er en gjeng som systematisk burer seg inne i hver jævla kamp. Nå var det 3 stk som satt inni et lite rom på Handi med flak jacket og campa hver sin inngang. Satt der hele kampen, dvs helt til jeg fikk has på dem på slutten. Er ikke noe rart man ikke finner noen å skyte på når alle gjemmer seg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Så lenge de fikser serverene på ps3, og det at spillet klikker hver tredje match og at sniper er ubrukelig så er jeg fornøyd. For ikke å glemme at det er umulig og komme seg unna claymore's.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Så lenge de fikser serverene på ps3, og det at spillet klikker hver tredje match og at sniper er ubrukelig så er jeg fornøyd. For ikke å glemme at det er umulig og komme seg unna claymore's.

+1! Er klin umulig med de claymorene, man MÅ ha hacker for å ikke bli drept hvert 5 sekund.

Fikk min første Chopper gunner på første forsøk!

Jeg å:) er ikke så vanskelig å få det hvis man gidder å passe på litt og ikke løpe rundt som en gærning hele tiden :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Fikk Care Package og SSAM turret på Nuketown, TDM. Hardline pro -> Chopper Gunner og Gunship. Var desverre et chopper oppe så fikk bare brukt 1/2 av gunship og ikke Chopper Gunner, men lell....LOOOOOL

Anyways, ny 12 layer emblem:

Photo%20des.%2006%2C%201%2001%2043.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Skal ærlig innrømme at jeg er mer enn camper, enn en som går full frontal attack med kniv.

Sitter likevel ikke langt inne i et hjørne og skjuler meg, blir liksom ikke noe kills av det ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...