Konamixx Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Min første Black Ops Minitage. Btw, flash effekt failene er pga renderingen. :L Herlig redigering. Hvilke programmer ble brukt? Eneste jeg ikke likte var sangen, men den passet så fantastisk bra til redigeringen at man kan jo ikke klage på det. Sub fra meg gitt. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Min første Black Ops Minitage. Btw, flash effekt failene er pga renderingen. :L Herlig redigering. Hvilke programmer ble brukt? Eneste jeg ikke likte var sangen, men den passet så fantastisk bra til redigeringen at man kan jo ikke klage på det. Sub fra meg gitt. Brukte Sony Vegas Pro 9 og Adobe After Effects CS4. Sony Vegas for alt bortsett fra slowmotion, motion blur og twitch effekten. Er ikke så dreven at jeg kan bruke AAE til så mye mer. Takk for sub btw! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Måtte gi en sub selv, for dette var bra saker! Ser i profilen din at du "bare" er 16 år, så det er jo meget imponerende Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=U_G9rU_V2vc Min første Black Ops Minitage. Btw, flash effekt failene er pga renderingen. :L Thumbs up, and subbed! Gode greier! Fortsett med det der! Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ingen som kan hjelpe? Hadde du lest litt i denne tråden hvor det står x antall ganger at selv de kraftigste maskinene har problemer med B:O hadde du forstått at det ikke kjører veldig bra på en to-kjerner. Og de aller fleste lagger, det er ikke pcen din, men spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mekket nytt emblem som får meg til å humre hver gang jeg ser det (ymmv) fant ingen baby :/ Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva heter den camoen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nevada Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ingen som kan hjelpe? Hadde du lest litt i denne tråden hvor det står x antall ganger at selv de kraftigste maskinene har problemer med B:O hadde du forstått at det ikke kjører veldig bra på en to-kjerner. Og de aller fleste lagger, det er ikke pcen din, men spillet. ok godt og høre nårtid kommer update som skal fikse det? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mekket nytt emblem som får meg til å humre hver gang jeg ser det (ymmv) fant ingen baby :/ Hvilke figurer brukte du til å lage sirkelen og streken over? Brukte du flere av hver? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mekket nytt emblem som får meg til å humre hver gang jeg ser det (ymmv) fant ingen baby :/ Hvilke figurer brukte du til å lage sirkelen og streken over? Brukte du flere av hver? running, enda en mindre running og en strek I guess. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Snip Nei virkelig? Synes du Black Ops er svärt likt Modern Warfare spillene? Hva? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg er skeptisk til noen folk som spiller BO. Jeg har fått fire PMer etter matcher som kaller meg en noob e.l. og alle har vært etter helt vanlige kamper. Den siste fikk jeg etter en utrolig lite begivenhetsfull kamp på Jungle hvor jeg gikk 17-12 med AUG red dot. Dette skjedde ALDRI i mw2, og der hendte det jeg spilte kamper hvor jeg fortjente litt utskjelling... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Anarki er for tufser, og hodeskaller er harry 3 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva syns dere? 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Anarki er for tufser, og hodeskaller er harry Jeg er harry, pluss at Anarki merket på bildet står for Andreas i navnet mitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hadde en meget festlig kamp nå... Mulig jeg var host, iallefall var det ingen som klarte connecte på laget mitt før 2-3 min ut i kampen. Så det var meg mot 6 andre, og totalt 4 mot 6 resten av kampen. Vi vant, jeg endte med 46/9. Kjørte hardline pro, SAM/CP/Turret, og endret innholdet i alle pakkene jeg fikk. Fikk Blackhawk, 2x rolling thunder og mortar strike. Hadde samtidig flaks med at jeg vimsa riktig vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå