Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Nå har endelig laggen forbedret seg, og jeg har fått prøvd ut dette spillet litt.

Jeg syntes egentlig forskjellen mellom mw2 og BO er litt lik cod4 og cod5. Bo har denne treyarch-feelingen, som jeg ikke liker helt, men det er jo en smaksak. mange liker jo den også :) Det virker også litt som BO er litt copycat av mw2, på samme måte som cod5 va av cod4.

Så jeg spiller fortsatt litt mw2 ved siden av, klarte ikke å legge det helt på hylla enda :p

 

På Zombies syntes jeg det er teit at de tok vekk server browseren, da jeg ofte har lyst til å spille en runde fort uten å vite at jeg har 3 andre som gidder å joine. Det matchmaking systemet failer nesten hele tiden, og jeg blir kastet tilbake i lobbien og må se den videoen alt for mange ganger.

 

Men på MP er det selvfølgelig positivt med deikerte servere, og de wager matchene var virkelig kule. (Bortsett fra at den Bankruptinga går meg på nervene noen ganger :p) Så jeg syntes egentlig spillet er bra, selv om jeg hadde håpet på mer.

 

Ang den Theater-moden må jeg bare komme med et spørsmål. På PC, er det mulig å lagre klipp som jeg lager, eller hele matcher som jeg senere kan redigere, på selve pc'en? og ikke bare in-game på de 6 plassene der alle kan se de? har litt lyst til å ta vare på noen bra kamper, men det blir vel fullt.

Endret av mhen93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva i svarte faen har battlefield 1942, og warrock med det her å gjøre? Fyk i det røde helvete, her kommer jeg og gleder meg til å se call of duty prat. Så, kommer du med det der pratet ditt. Fan ikke hørt så mye drittprat før.

jeg kan ikke tru at det eneste som står i huet på deg black ops? gå ut og lek du :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...