Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har følgende maskinvare:

Hovedkort - ABIT IP35

Prosessor - Intel Core 2 Duo E6850 @ 3000MHz

Minne - 4096MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )

Skjermkort - ATI Radeon HD 5800 Series 1gb

kjører Windows 7.

Burde jeg ikke kunne kjøre black ops på maks oppløsning uten at det lagger?? (online)

evnt forslag på hva som kan byttes ut...

Du finner det ut her.

Lenke til kommentar

I hardcore, hvor mye mer skade tar våpen?

Så og si alle våpen dreper på ett skudd eller en "burst", så det er nok fordoblet.

Hei!

Jeg har følgende maskinvare:

Hovedkort - ABIT IP35

Prosessor - Intel Core 2 Duo E6850 @ 3000MHz

Minne - 4096MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )

Skjermkort - ATI Radeon HD 5800 Series 1gb

kjører Windows 7.

Burde jeg ikke kunne kjøre black ops på maks oppløsning uten at det lagger?? (online)

evnt forslag på hva som kan byttes ut...

Nei. Jeg har tilsvarende, og det lagger veldig. Mulig det er drivere, og mulig det er noe galt med maskina mi, men har lest om VELDIG mange som har samme problem.

Men for all del, hvis du fjerner "lag by default", som alle har, så kjører du det på bra nok kvalitet. Jeg har 2x AA, 2xAF og alt på high på 1680x1050 med nesten likt system som deg

intel E8300

4 GB DDR2-ram

2x 8800GT i SLI

SSD-disk

Lenke til kommentar

utifra hva jeg har lest i tråden (har ennå ikke kjøpt spillet selv da jeg har eksamen osv + en del negative erfaringer) så virker det som om det er mange som sliter med det selv med relativt god maskinvare... så skulle tro det var dårlig optimalisert for forskjellige pc'er.

Leste også for et par sider tilbake at det kan ha noe med at spille kjører lyden på den ene kjernen på cpun og resta på den andre, noe som kan føre til dårlig ytelse ved 2 kjerner... Men dette vet jeg ikke om stemmer.

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Det er ikke noobtube, men noobnade på nuketown ihvertfall.

Spillet i seg selv er OK. Ikke så bra maps som MW1 og MW2, men det er helt greit. Jeg har spilt 32 timer nå, og det er ikke _helt_ bortkastet tid.

Det største problemet for meg, all lagg satt til side, er at gleden dabber litt av. Det er ikke SÅÅÅÅÅÅ gøy å spille lenger. Om det er fordi det har tapt seg siden MW1, eller om jeg bare blir gammel, vet jeg ikke. Men det er ikke så gøy som det var...

Lenke til kommentar

Det er som MW2 uten tubes og chopper gunner hver match. Så ja, det er bra.

Feil.

+1

Jeg møter altid på en eller annen unge som løper rundt med tube attachment.. Og ganske ofte med China Lake å, som så å si er det samme som tubes? Er jo en grenade launcher det å. Så hater jeg faktisk Second Chance perken over alt.. Men det vell bare jeg som whiner litt :blush:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, for MEG så er det riktig. Jeg blir drept av tuber kanskje 2-3 ganger på 10 kamper. I MW2 så var det 10 ganger på 2-3 kamper om jeg var heldig.

Og da jeg spiller så går det for det meste i U2, Jammer, RC og mortar. Noen helier eller napalm strikes ser jeg nå og da også. Chopper gunner seg jeg sjelden, folk bruker oftere dogs. Hvilke servere spiller dere på?

Det jeg syntes er dritt er alle samtex dudene. China Lake har jeg nesten ikke sett noe til, kanheller ikke huske å ha blitt drept av den. Second Chance ser jeg faktisk lite til også. Men er er fryktelig mangen knivere og long range AR spillere. Samt de med AK74U da, og de som camper med AK eller L85/Enfield.. :dontgetit:

Alt i alt ett mye bedre spill enn MW2 syntes jeg.

Lenke til kommentar

Vel, for MEG så er det riktig. Jeg blir drept av tuber kanskje 2-3 ganger på 10 kamper. I MW2 så var det 10 ganger på 2-3 kamper om jeg var heldig.

Og da jeg spiller så går det for det meste i U2, Jammer, RC og mortar. Noen helier eller napalm strikes ser jeg nå og da også. Chopper gunner seg jeg sjelden, folk bruker oftere dogs. Hvilke servere spiller dere på?

Det jeg syntes er dritt er alle samtex dudene. China Lake har jeg nesten ikke sett noe til, kanheller ikke huske å ha blitt drept av den. Second Chance ser jeg faktisk lite til også. Men er er fryktelig mangen knivere og long range AR spillere. Samt de med AK74U da, og de som camper med AK eller L85/Enfield.. :dontgetit:

Alt i alt ett mye bedre spill enn MW2 syntes jeg.

Hva er galt med "samtex dudene" ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hatt noen festlige situasjoner siste par dagene.

Merkeligst var det vel å få assist med Tomahawk. Spawna, runda et hjørne, kasta tomahawk, fikk hit marker, døde, fikk assist. Gudene vet hva som gikk av spillet på den (tomahawk er jo instant kill uansett).

I går hadde jeg et YouTube moment når det gjaldt spawning. Var på nuketown, og spawnsidene ble bytta hvert 15 sekund omtrent. Resultatet var at jeg spawna, så en fiende like foran meg, sikta etter han, og observerte enda en fiende som spawna rett i siktet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...