dredg Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er det andre som har problemer med bakgrunnslydene? Det er 50% skurring og "snøvær"(sånn som var på tv i gamle dager) og 50% bakgrunnslyder som hakker. Utrolig irriterende. Lagde et lite demoklipp fra BO, men det går såklart ikke an å laste det opp(Prøver å linke account mot steam, men det funker ikke). Har du prøvd "/snd_restart" i console? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 klarte å få noe rundt 25-0 i kd på en ctf-match i går, med 3 flag captures. lol? noen av fiendene leavet ut i kampen, så var litt urettferdige lag da, men likevel, ikke 1 death xD Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Spør her jeg. Noen som vet hvorfor xboxen min fryser hver gang jeg trykker på Multiplayer? Og halvparten av gangene jeg starter selve spillet får jeg opp: Game error This disc is unreadable 1. Clean the disc with a soft cloth 2. Restart the console. Jeg kjøpte spillet idag, og cd'en er uten riper og alt det der. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 kan hvere produksjons feil elns. hvis du tok vare på kviteringa, skal det hvere fullt mulig å bytte den. det skjedde med min bc2 cd, den fikk jeg byttet. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er det andre som har problemer med bakgrunnslydene? Det er 50% skurring og "snøvær"(sånn som var på tv i gamle dager) og 50% bakgrunnslyder som hakker. Utrolig irriterende. Lagde et lite demoklipp fra BO, men det går såklart ikke an å laste det opp(Prøver å linke account mot steam, men det funker ikke). Har du prøvd "/snd_restart" i console? Jepp. Ain't workin'! =/ Det rare er at jeg har Vista og Win7 på to forskj. harddisker på maskina, og spillet er lagt inn på begge. Og lyden lagger på samme måte på begge to! =/ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er ikke noe feil med lydkorte ditt da? eventuelt lyddriveren? mulig spillet har problemer med akkurat ditt lydkort. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er "Integrated 7.1 Intel High Definition Audio – Standard", iflg Dell. Er integrert på hovedkortet på en XPS630. Har lagt inn nyeste eneste driver fra Dell. Finner ingen andre lyddrivere. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har slitt i 1,5 time med å sende en mail til Dell. Det er så innforjævlig vanskelig! Det er ikke bare "trykk her for å sende mail", men man må leite som fy for å finne "mailknappen", bare for å finne ut at det er fire forskjellige knapper, som alle er fulle av bugs. Jeg endte med å sende mail til salgsavdelingen om det ødelagte lydkortet mitt, fordi det ikke gikk å sende mail til de andre - mer riktige - avdelingene. Fantastisk. Prøvde telefonsupport først, men da gikk jeg igjennom 10 forskjellige menyer før jeg fikk beskjed om at alt var stengt. Idiotisk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 http://www.neoseeker.com/news/15366-hidden-call-of-duty-black-ops-code-deciphered/ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Så sykt bra http://www.youtube.com/watch?v=6KuNf8H13cM Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hmm, hva har den videoen med Black Ops å gjøre? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 det er mw2, men fortsatt verdt å få med seg da family guy spiller cod Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 SP bugga seg på siste lvl nå. Plukka opp valkyrie og klare å skyte ned heliene. Så brukte jeg neste skudd, tok ut noen folk. Så, på siste skudd bugga det seg og skuddet ble borte da jeg fyrte av... og da var det også umulig å bytte/plukke opp våpen. Granater funker heller ikke Jeg kniva meg frem til der jeg skulle dykke, og da jeg kom ned var valkyrien borte. Resten av banen løp jeg rundt med ett våpen som het "weapon_divemask", som var unlimitet sprit og mye raskere kniving. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 SP bugga seg på siste lvl nå. Plukka opp valkyrie og klare å skyte ned heliene. Så brukte jeg neste skudd, tok ut noen folk. Så, på siste skudd bugga det seg og skuddet ble borte da jeg fyrte av... og da var det også umulig å bytte/plukke opp våpen. Granater funker heller ikke Jeg kniva meg frem til der jeg skulle dykke, og da jeg kom ned var valkyrien borte. Resten av banen løp jeg rundt med ett våpen som het "weapon_divemask", som var unlimitet sprit og mye raskere kniving. lol Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 SP bugga seg på siste lvl nå. Plukka opp valkyrie og klare å skyte ned heliene. Så brukte jeg neste skudd, tok ut noen folk. Så, på siste skudd bugga det seg og skuddet ble borte da jeg fyrte av... og da var det også umulig å bytte/plukke opp våpen. Granater funker heller ikke Jeg kniva meg frem til der jeg skulle dykke, og da jeg kom ned var valkyrien borte. Resten av banen løp jeg rundt med ett våpen som het "weapon_divemask", som var unlimitet sprit og mye raskere kniving. lol Spoiler kanskje? Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 unlimitet sprit Høres gunstig ut. Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 I hardcore, hvor mye mer skade tar våpen? Lenke til kommentar
TangoSierra Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hei! Jeg har følgende maskinvare: Hovedkort - ABIT IP35 Prosessor - Intel Core 2 Duo E6850 @ 3000MHz Minne - 4096MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM ) Skjermkort - ATI Radeon HD 5800 Series 1gb kjører Windows 7. Burde jeg ikke kunne kjøre black ops på maks oppløsning uten at det lagger?? (online) evnt forslag på hva som kan byttes ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå