Christoffero89 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 menneh, hvor i rommene finner vi det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 menneh, hvor i rommene finner vi det Man må bare lete, videotapene er oppå en brun hylle i et rom, er ikke sikker på hvilket. Men de derre max ammo og det er bare random ut i rommet, er ikke alltid du finner noe så du må bare lete. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 ok, men vha gjør tapene? noen vits? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Egentlig ikke, du får bare se en video. Men nuke og max ammo og det gjør jo en vits så å vite om det er jo nyttig. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som vet hva jeg kan gjøre for at skjermen ikke blir slik: i SP? Null problemer å starte spillet, men når introen er ferdig får jeg sett meg rundt i 1 sec før spillet blir slik... Prøvd 2-3 ganger nå... (får beveget meg som vanlig, og hører "som vanlig", men ganske vanskelig å få gjort noe når jeg ikke ser en drit) Har funket bra før (senest for 2 dager siden). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som vet hva jeg kan gjøre for at skjermen ikke blir slik: i SP? Null problemer å starte spillet, men når introen er ferdig får jeg sett meg rundt i 1 sec før spillet blir slik... Prøvd 2-3 ganger nå... (får beveget meg som vanlig, og hører "som vanlig", men ganske vanskelig å få gjort noe når jeg ikke ser en drit) Har funket bra før (senest for 2 dager siden). Prøvd en annen oppløsning? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Oppdatert driveren? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Dagens klipp fra BonG http://www.youtube.com/watch?v=tizhnSR8sIw&feature=player_embedded 2 Lenke til kommentar
smi Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) ... Endret 9. april 2012 av Fugel Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fin montage, men ltt lei av snipers etter mw2 Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Spilte litt Black Ops hos en kompis her om dagen, og 360'n hans er litt funky (skyldes kanskje at den står grådig kaldt ganske lenge), ikke så glad i å starte spill og sånt, uansett, vi kom til slutt inn og fikk starta en match, men fargene var sykt funky, det vil si, alle personene var helt svarte, og da mener jeg helt svarte, mens våpna derimot var helt hvite. Det stoppa imidlertid ikke der, Hele banen var også svart, men ikke som personene, alt av textures var borte, det kom lys fra himmelen, men mye svakere enn til vanlig. Det var ikke umulig å se for bakken "glinsa" nærmest som om alt var en metallflate, og det kunne ligne litt på en veldig diffus speiling av omgivelsene. Min teori er at det er en del av lyssettinga som skal blendes oppå vanlige textures, men som istedet lyste på svart bakgrunn. Vi spilte bare en kamp, siden det knapt var spillbart, noen ganger var det bokstavelig talt umulig å se folk,. Etter en restart var alt tilbake igjen. Noen som har opplevd eller hørt om dette før? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Yay, nat typen min er litt fucka har nat type 2 med ethernetkabel rett til modemet, er det ikke da jeg skal ha nat type 1? Hvordan kan jeg fikse dette, for har problemer med at jeg har strict på black ops mens jeg har open på mw2. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Dagens klipp fra BonG Endret 1. desember 2010 av Enquad 3 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fin montage, men ltt lei av snipers etter mw2 Jeg er lei av å se folk dø av care package etter mw2 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er det andre som har problemer med bakgrunnslydene? Det er 50% skurring og "snøvær"(sånn som var på tv i gamle dager) og 50% bakgrunnslyder som hakker. Utrolig irriterende. Lagde et lite demoklipp fra BO, men det går såklart ikke an å laste det opp(Prøver å linke account mot steam, men det funker ikke). Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 *video* hva syns dere? litt kort? Litt lei av sniper montage Vil mye heller se noen overkjøre et lag med skorpion eller et annet funky våpen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Lol, jeg ler av folk som ikke får med seg camping oppe i tårnet på Firing Range. Jeg satt der til jeg hadde 17:0 i k/d i går. Ingen som gjorde noe for å ta meg eller. Ikke en jævla granat som fløy opp dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå