Vetikkeheltjeg Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Steam funker ikkeeee Men Rcon tool sier serveren min er full? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=l4g_pigyohI Ny kandidat til sykeste Tomahawk ever. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fittefaen!!!! Får kun dritt i care package, men nå fikk jeg attack dogs. Stikker en plass der jeg tror ingen er, men såklart camper det en kuk i buskene og tar care packagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fittefaen!!!! Får kun dritt i care package, men nå fikk jeg attack dogs. Stikker en plass der jeg tror ingen er, men såklart camper det en kuk i buskene og tar care packagen :!: Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 hvorfor ikke bare slutte å bruke cp da? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bruk napalm. Da får du napalm hver gang du får 5 kill streak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Angående det headsettet jeg skal kjøpe, (Turtle Beach PX21.) funker det og ha det på playstation og høre ingame lyden der, og i tillegg ha det på datan å høre på skype. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 hvorfor ikke bare slutte å bruke cp da? Fordi det er en sjangs å få dogs/gunship i en killstreak av 5. men man får klart mer spy plane eller ammo. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 hvorfor ikke bare slutte å bruke cp da? Fordi det er en sjangs å få dogs/gunship i en killstreak av 5. men man får klart mer spy plane eller ammo. Hardline pro Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ser ikke grunnen til å bruke CP på det argumentet at det gir mulighet for Chopper gunner etc. Det er pissenkelt å få tak i gunship om det er det man vil. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 om til level 26 nå!!! i kino der toten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Rekorden min er 29 med en fyr til. Problemet var at jeg måtte gå Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Trikset er å åpne dørene og skru på strømmen med en gang og kjøpe drikkene. dra til høyre i ingnangen kan åpnes men ikke neste da man kan campe der Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Digg med Zombie Mode! Daua på lvl 26 men kunne kommet mye lenger. Forstår at tiden er et problem når man setter seg ned klokka 8 og neste gang man ser på klokka er den 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kan absolutt alt av strategier, triks og skjulte ting på første banen. Har oppgradert nesten alt i tillegg.. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 er det mulig å fylle på ammo til de våpenene som bare er i mystery box, på annen måte enn å få max ammo bonus? slik som thunder gun? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Når du teleporterer, når du er på vei tilbake igjen fra det oppgraderingsrommet er det mulig og finne max ammo i et rom du kommer i før du er tilbake igjen der du spawnet i begynnelsen. Det er derimot lite ofte at du finner en max ammo der, men det er verdt noen forsøk. Ellers kan du kjøpe upgraded ammo til f.eks MP5K. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 nei. eller jo, du får maks ammo om du oppgraderer våpnet. går kun 1 gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Okei, kanskje litt dårlig forklart. Nå du blir teleportert vekk fra oppgraderingsrommet kommer du til et random rom i ca 5 sek. Enten ett soverom, ett legerom ett kontor og noe annet. I de rommene kan du finne video taper som du kan ta i en sånn video fremviser i oppgraderingsrommet. Eller du kan finne: Nuke, Sale, Insta kill, Ammo og double xp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå