danielch Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Og at du ikke får spillt online. Tør vedde på at det kommer crackede servere nesten før spillet kommer ut.. så jo. Men kan godt bruke steam for å prøve MP i 2-3 min, finner fort ut om det ikke bare ser ut som MW2 klone, men også er. Suger det (noe jeg er redd for), kommer det nok mods som fikser det relativt fort. Cracka servere blir det nok ikke noe av. Da serverfilene kun blir sendt til godkjente serversekskap. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Blir nok noe cracka servere, men trur ikke det blir den store greia sånn som i CoD:4 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Og at du ikke får spillt online. Tør vedde på at det kommer crackede servere nesten før spillet kommer ut.. så jo. Men kan godt bruke steam for å prøve MP i 2-3 min, finner fort ut om det ikke bare ser ut som MW2 klone, men også er. Suger det (noe jeg er redd for), kommer det nok mods som fikser det relativt fort. Cracka servere blir det nok ikke noe av. Da serverfilene kun blir sendt til godkjente serversekskap. Haha, tror du folk ble servert serverfiler til MW2? Nei. Men er da nok av folk som hoster hjemmefra. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 DEt er fordi de har unlocket konsollen som dermed gjør at folk enkelt kan joine den, det blir på langt nær det samme som i COD4 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 DEt er fordi de har unlocket konsollen som dermed gjør at folk enkelt kan joine den, det blir på langt nær det samme som i COD4 Stemmer. Samme vil skje med Black Ops om den ikke er åpnet fra release. Håper den er åpen. Hvis ikke blir jeg sur. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Slapp av Jevrio, de har tilrettelagt hele spillet for deg Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 DEt er fordi de har unlocket konsollen som dermed gjør at folk enkelt kan joine den, det blir på langt nær det samme som i COD4 Stemmer. Samme vil skje med Black Ops om den ikke er åpnet fra release. Håper den er åpen. Hvis ikke blir jeg sur. Ro ned egga i 2 sec Console kommer fra dag 1. Mens mod tools kommer etterhvert, de må lage dem først. Lenke til kommentar
blålys Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal kjøpe spillet til PS3 eller PC. Noen som har noen innspill på hva jeg burde gjøre? Og nei, jeg kommer ikke å kjøpe det til begge deler, det har jeg dessverre ikke råd til. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ville helt klart sagt PC, men nå er jeg ikke helt sikker lenger. http://www.spillmagasinet.no/article2982516.ece Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 PC! FPS er for PC! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ville helt klart sagt PC, men nå er jeg ikke helt sikker lenger. http://www.spillmagasinet.no/article2982516.ece Syns nå ikke dette er helt håpløst. Er jo for at de kan ha kontroll og for å vedlikeholde oversikt osv. for å forebygge juks. Og kommer til å være plenty med folk som vil betale for dette. 15 dollarsh er jo bare skarve 100 kroner. Fordelt på et knippe folk blir det ikke store kostnadene. Dessuten har jeg troa på at Treyarch har tenkt igjennom dette og at det ikke er et blindt pengehull Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) er det ikke slik at vi spillere må betale 100 kr i måneden for å spille mp? eller misforsto jeg det? (siden du sier fordelt på er knippe folk) Jeg kommer til å kjøpe det til PC uansett, har ikke PS3 og på xbox må man jo betale for XBL. Så da er det ingen grunn til at jeg skal legge vekk tastatur of mus for en liten kontroll Noen som vet hva dette betyr? Unlike in World at War, submachine guns will have full movement speed while aiming down the sights, as they did in most other Call of Duty games. Endret 14. september 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Dette må du kjøpe til PS3. De som sier at fps er best på pc har ikke spillt mye på konsoll (!) Bare en tilvenings sak PS3 <3 Sony <3 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har MW2 på både PS3 og PC. Og ja, jeg vil si at FPS på konsoll er udugelig. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Dette må du kjøpe til PS3. De som sier at fps er best på pc har ikke spillt mye på konsoll (!) Bare en tilvenings sak PS3 <3 Sony <3 Jah... Hva har ps3 som pc ikke har utenom lav oppløsning, mangel på dedikerte servere, latterlig lav FOV og autoaim? EDIT: Glemte en ting, på pc er det valgfritt om du vil bruke en knølete stikke som kun duger til hack and slash.. Endret 14. september 2010 av Mumriken 1 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har MW2 på både PS3 og PC. Og ja, jeg vil si at FPS på konsoll er udugelig. Det er fordi du suger. Hvor mye spilte du på konsoll a ? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Dette må du kjøpe til PS3. De som sier at fps er best på pc har ikke spillt mye på konsoll (!) Bare en tilvenings sak PS3 <3 Sony <3 Jah... Hva har ps3 som pc ikke har utenom lav oppløsning, mangel på dedikerte servere, latterlig lav FOV og autoaim? Texture streaming og treg lasting Endret 14. september 2010 av michael691 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Flere måneder. UNNA FANBOY! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Perks Første Perk Lightweight - løp fortere Scavanger - plukk opp ammo fra døde mot- og medspillere Ghost - du lyser ikke opp i infrarøde sikter og syns heller ikke på radar Flak Jacket - du tar mindre skade fra eksplosjoner Hardline - Killstreaks krever en kill mindre Andre Perk Hardened - kuler går gjennom tykkere og fler objekter (FMJ i MW2) Scout - du kan holde pusten din lenger Steady Aim - mer treffsikkerhet nå du skyter uten å sikte inn Sleight of Hand - raskere omlading Warlord - du kan ha to Attatchments på våpenet ditt Tredje Perk Marathon - du kan sprinte lenger enn vanlig, men ikke evig Ninja - Usikker funksjon ettersom heartbeat-sensor er ikke er med i spillet Second Chance - du trekker frem pistolen din når du blir skutt og ligger på bakken med den Tactical Mask - imun mot tåregass og flashbang Hacker - du kan se fientlige eksplosiver og utstyr gjennom vegger. PRO: Du kan gjøre fientlig utstyr snilt(inkludert Turrets) og sette sprengladningsfeller på Care Packager. Killstreaks Denne gangen teller ikke kills du får fra Killstreaks på din neste Killstreak. Sorry, noobs! Det er heller ingen Tactical Nuke. Sorry, campere! 3 kills - Spy Plane - viser fiender på kartet 3 kills - RC- Car - fjernstyrt bil stappet med eksplosiver. Ingen tidsbegrensning 4 kills - Counter Spy Plane - setter fiendens kart midlertidig ut av spill 4 kills - SAM Turret - automatisk rakettskyter som skyter ned fiendlige fly 5 kills - Care Package - tilfeldig Killstreak eller ammokasse fra flyslipp 5 kills - Napalm Strike - flyangrep som dekker et område med brennende napalm 6 kills - Sentry Gun - en automatisk minigun som skyter på fiender 6 kills - Mortar Team - plukk ut tre områder som bombes av mortarkanoner 7 kills - Attack Helicopter - kall inn et angrepshelikopter 7 kills - Valkyrie Rockets - utskytningsapparat med fjernstyrte raketter 8 kills - Black Bird - scannerfly som til en hver tid viser hvor fienden befinner seg, ikke bare hvert tredje sekund som med Spy Plane 8 kills - Rolling Thunder - bombefly som teppebomber merket område 9 kills - Chopper Gunner - sitt med minigun i helikopter som sirkler over banen 11 kills - Attack Dogs - hunder som angriper alle med intensjoner om å angripe deres eiere 11 kills - Gunship - ta kontrollen over et angrepshelikopter med missiler Våpentilbehør Rifler Extended Mags Dual Mags ACOG Sight Red Dot Sight Reflex Scope Shotgun Flamethrower Infrared Scope Granade Launcher Suppressor Pistoler ACOG Sight Snub Nose Speed Reloader Dual Wield Lethal Lethal er plassen for utsyr som kan kastes og er dødbringende. Tomahawk (kasteøks) Frag Semtex Tactical Granades Plassen for utstyr som kan kastes men ikke er dødlig. Smoke Nova gas Flash Bang Concussion Decoy Equipment Taktisk utstyr som kan settes ut. Camera Spike C4 Tactical Insertion Motion Jammer Motion Sensor Claymore Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 er det ikke slik at vi spillere må betale 100 kr i måneden for å spille mp? eller misforsto jeg det? (siden du sier fordelt på er knippe folk) Jeg kommer til å kjøpe det til PC uansett, har ikke PS3 og på xbox må man jo betale for XBL. Så da er det ingen grunn til at jeg skal legge vekk tastatur of mus for en liten kontroll Noen som vet hva dette betyr? Unlike in World at War, submachine guns will have full movement speed while aiming down the sights, as they did in most other Call of Duty games. 1. nei 2. du går like raskt med smg når du sikter som når du ikke gjør det (andre våpen har en kraftig reduksjon i speed når du sikter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå