Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har merka etter å ha sett på forskjellige kompisar sine PCar at det er et mønster når det gjelder lagginga. Dei fleste med AMD-prosessorar klarer spelet heilt fint (dersom dei oppfyller spesifikasjonskrava), mens dei som har Intel-prosessorar med LGA775-sokkel opplever mykje lagg. Hadde samme problemet, når eg oppgraderte fra en Q6600 til Phenom II 955 forsvant all laggen...

Fleire som kan sjå om det er tilfellet?

jeg kjører en phenom ii 945 i gamer riggen, ikke tegn til lagg.

Lenke til kommentar

Har merka etter å ha sett på forskjellige kompisar sine PCar at det er et mønster når det gjelder lagginga. Dei fleste med AMD-prosessorar klarer spelet heilt fint (dersom dei oppfyller spesifikasjonskrava), mens dei som har Intel-prosessorar med LGA775-sokkel opplever mykje lagg. Hadde samme problemet, når eg oppgraderte fra en Q6600 til Phenom II 955 forsvant all laggen...

Fleire som kan sjå om det er tilfellet?

Bruker 775, ingen lag. Har en kompis med amd, masse lag.

Lenke til kommentar

Vel, er vel ingen som *VET* akkurat hva problemene skyldes, bortsett fra Treyarch forhåpentligvis.

Jeg formaterte PCen og prøvde blops igjen før jeg kjøpte ny hardware og da var det ingen forskjell.

Nå har jeg som sagt ny i5 quadcore, ny ram (fortsatt 8gb men raskere klokk..) og nytt hovedkort. Samme GPU, drivere og disker.

At det har *NOE* med hardware å gjøre er jeg ikke i tvil om, men siden noen med quadcores sliter med ytelsen så er det mulig dette ikke er løsningen, selv om det virker som flesteparten med quad eller bedre ikke har problemer (og x3).

Det går spekulasjoner i at spillet bruker en kjerne til lydengine og resterende til resten, dette ville jo forklart hvorfor de som har core2duo sliter, mens de som har core2duo med USB lydkort ikke vil ha noe problem..

Lenke til kommentar

Hvorfor må han være 14 år? Jeg syns videoene hans var dritkule jeg

Er du 14 år?

BEUNDRINGSVERDIG hykleri!

Er intensjonen din å virke som en irriterende drittsekk?

Om sjansen skulle by seg og en lagkamerat ødelegger kdren sin et par hakk for å prøve å få opp en kul youtube video, hvem i all verden bryr seg? Jeg fortsetter til neste runde og det går nok en uke før jeg møter noen lignende igjen, og kanskje jeg til og med får se videoen hans på nettet og stirre i forbløffelse i et par sekunder? Det er vel heller folk som deg som skal være så forbanna skinnhellig og tolke hver eneste match som en internasjonal tevling som ødelegger moroa i spillet, og ikke folk som faktisk har det artig og gjør det de liker. Heller finner du ting å irritere deg over og sprer det til andre på en avskyelig måte istedenfor å se på ting positivt.

Har forøvrig forelsket meg i lightweight, ak74u og marathon pro på capture the flag. En kompis defender og jeg capper flagget. Moro + enorme winstreaks inc.

Og til alle de som klager over cod på pc, er jeg helt enig. Ble genuint skuffet og orker ikke alt styret med pc. Førte bare til frustrasjon. Er nå xbox frelst :p

Endret av Narsissisten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller det noen rolle om du har 70-90 eller 120-150 fps da? Så lenge alt holder seg over 60 er det jo fritt for lagg.

EDIT: 70-90 er det samme som jeg får og jeg har 2*5770 som yter ca like bra som 5850. Ingen lagg.

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...