dysfunctional Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg takler ikke skytespill med joystick, så ikke ta den diskusjonen. Ønsker bare hjelp med mitt lille problem.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har litt problemer med at spelet fryser til tider, men ikkje at eg har voldsomt lav fps. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvis hele greien fryser ville jeg først prøvd å oppdatere drivere og directx. Neste skritt på programmet er å åpne config_mp.ini og finne disse linjene: seta r_multiGpu "x" seta r_multithreaded_device "x" Avhengig av hvor PMS spillet har bestemt seg for å være, står det enten 0 eller 1 der jeg har skrevet x. Har du et SLI-oppsett, skal det være 1 på den første - hvis ikke, 0. Har du en CPU med flere kjerner, skal det være 1 på den andre. På de aller fleste PC-er per i dag skal det se slik ut for best ytelse: seta r_multiGpu "0" seta r_multithreaded_device "1" Hvis spillet opererer med feil informasjon om oppsettet ditt kan det forklare en hel del underlig oppførsel, naturlig nok. Eventuelt, skru av ting som AA og AF før du spiller. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Stemmer denne definisjonene på Dolphin Diving? http://www.giantbomb.com/dolphin-diving/92-1738/ Høres litt sært ut. Springer folk seriøst rundt og gjør det der i CoD også? Aldri sett noen gjøre det men alt er vel mulig Opplevd det ofte i CoD4 og WaW iallefall. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Jeg takler ikke skytespill med joystick, så ikke ta den diskusjonen. Ønsker bare hjelp med mitt lille problem.. kjøp ny pc for flere titalls tusen kroner Endret 28. november 2010 av Balli Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg takler ikke skytespill med joystick, så ikke ta den diskusjonen. Ønsker bare hjelp med mitt lille problem.. kjøp ny pc for flere titalls tusen kroner Skeptisk til om det hjelper. Fleire av dei eg spelar med som sitter med bedre hardware og tilnærma likt/bedre nettilgang, men som likevel sliter meir med spelet enn meg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Greide å komme til wave 17 med tre andre, men det var vanskelig! Liker ikke at zombiene bare trenger å slappe deg 2 ganger for å få deg ned. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg takler ikke skytespill med joystick, så ikke ta den diskusjonen. Ønsker bare hjelp med mitt lille problem.. kjøp ny pc for flere titalls tusen kroner Skeptisk til om det hjelper. Fleire av dei eg spelar med som sitter med bedre hardware og tilnærma likt/bedre nettilgang, men som likevel sliter meir med spelet enn meg. jeg har null problem med spillet i 2560*1600 :3 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har få problemer sjølv, innimellom så fryser spelet, men så vidt som eg kan sjå så er det ikkje hardwaren som er problemet. det største problemet mitt no er at eg plutselig får connection interuption i eit par sekund innimellom etter at eg fikk bedre nett. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Greide å komme til wave 17 med tre andre, men det var vanskelig! Liker ikke at zombiene bare trenger å slappe deg 2 ganger for å få deg ned. kjøp jugger nog da? den røde drikken Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Greide å komme til wave 17 med tre andre, men det var vanskelig! Liker ikke at zombiene bare trenger å slappe deg 2 ganger for å få deg ned. kjøp jugger nog da? den røde drikken Vet ikke hva det er jeg. Hvor mange slag tåler man da? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 2 fler tror jeg:). Den ligger vag døra til kinosalen fra der du starter Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ok. Har sett noen bruke de før, men skjønte ikke hvorfor. Han ene vi spilte med het Doriain, han var knallgod! 65k i gamescore blant annet. Men det hjelper ikke stort når resten av spillerne er middels gode. Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Spilte zombie nånettop. Runde 21 og jeg er den eneste som lever, så kommer det en liten crawler og slår meg ned Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Jeg takler ikke skytespill med joystick, så ikke ta den diskusjonen. Ønsker bare hjelp med mitt lille problem.. kjøp ny pc for flere titalls tusen kroner Forandrer ikke det faktumet at mange slitermed spillet...selv med pc til mange tusen Så selv om du har null problemer så betyr ikke det at ingen har det. Når folk sliter med BO og ikke MW2 så sier det seg at det er litt buggete motor i spillet, man skal jo såklart ikke utelukke personen som eier pcen såklart. Endret 28. november 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har internett, men ble disconneca frå steam når jeg spillte BO.. Og nå klarer ikke jeg å få connection på steam, selvom internettet mitt er helt perfekt.. Lenke til kommentar
nems Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Slet selv med dårlig FPS og mye hakking i spillet. Gikk til innkjøp av en i5 quadcore og det gjorde susen, FPS dropper sjelden under 100 og jeg har null problemer med lyd og hakking. Er ganske tydelig at spillet er veldig dårlig optimalisert for single/dualcores (den gamle CPUen min er en C2D E8400) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kom til lvl 29 på zombie med en fyr, så måtte jeg gå Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Slet selv med dårlig FPS og mye hakking i spillet. Gikk til innkjøp av en i5 quadcore og det gjorde susen, FPS dropper sjelden under 100 og jeg har null problemer med lyd og hakking. Er ganske tydelig at spillet er veldig dårlig optimalisert for single/dualcores (den gamle CPUen min er en C2D E8400) Niks. Det er tilfeldig. Har en Core 2 Quad Q9400 klokka til 3.8, like mye lag som nevøen min med sin Phenom X3 (Jeg har Rad4870, han har Rad2900 Pro, jeg har 8GB Ram, han har 2GB), han kjører da på 1360x760 mens jeg kjører 1920x1080. Han har såpass mye dårligere PC enn meg at han skulle hatt mer lag enn meg på sine settings enn jeg har på mine. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har merka etter å ha sett på forskjellige kompisar sine PCar at det er et mønster når det gjelder lagginga. Dei fleste med AMD-prosessorar klarer spelet heilt fint (dersom dei oppfyller spesifikasjonskrava), mens dei som har Intel-prosessorar med LGA775-sokkel opplever mykje lagg. Hadde samme problemet, når eg oppgraderte fra en Q6600 til Phenom II 955 forsvant all laggen... Fleire som kan sjå om det er tilfellet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå