Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, dolphin diving og bunny jumping. Klassiske begrep :thumbup:

Nå mangler vi crockodile crouching, så er listen komplett.

Tror du missforstår. Vet ikke med deg, men i hvertfall etter egen erfaring syntes alle 14-åringer det er utrolig kult å 360 noscope noen, selv om de dør 50 ganger og får ett bra kill på den tiden gjør det ingenting, for de lager jo en Youtube montage, og da ser ingen alle deathsa. Folk som er eldre har for lengst vokst seg fra den holdningen, eller var aldri innom den i det hele tatt.

Det er heller ingenting galt i å være 14 år, men det er som regel kun 14-åringer som oppfører seg på denne måten. Fjortisser, med andre ord.

Det eneste jeg reagerer på er måten kommentarene "Er du 14 år?", dessuten setningen " Folk som er eldre har for lengst vokst seg fra den holdningen, eller var aldri innom den i det hele tatt." virker så vanvittig selvopphøyende.

Vet ikke om det var slik du ønsket at det ville bli oppfattet.

:!: hohoho! Jeg drepte to stykker med concussion og booby-trappet en carepackage for en liten stund sida! Helt sykt digg!

Jeg var på FFA en rampage på crisis, og kom til et borthjemt hjørne hvor en fyr stod og styrte en RC, samtidig som carepacken hans lå rett ved ham. Jeg ignorerte fyren, booby-trappa care packen og gikk min vei. 20 sek senere: +50 :dribble:

På den samme runden vant fikk jeg game-winning kill (30 kills altså) 2,5 sek før kampen var ferdig.

Ak74u er så deilig å bruke.

Ak74u acog + hardline pro + sleight of hand pro + hacker pro =

:love:

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

CONNECTION INTERRUPTED! HVA FAEN ER DETTE FOR NOE DRIT!!!! JÆVLA DRITT SPILL, MAN SKAL LETE LENGE ETTER ET SÅ RÆVSNERKET SPILL SOM DETTE. Kanskje det er mer balansert enn mw2, men DER GÅR DET NO FAEN ANN OG SPILLE ONLINE. FUCK DERE TREYARCH, DERE SUGER BALLE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...