Vetikkeheltjeg Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Noen som vet om det er mulig å vær admin in-game? Så du slipper å fare ut på windows hele tiden, om du foreksempel skal kicke en person eller si no fra console? Jeg har prøvd /rcon host IP:PORT og /rcon login GS default passordet Men jeg får unknown cmd command elns Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ie4nb_0nIFE Sjekk ut channelen min: http://www.youtube.com/user/ThatCodPlayerHD Jeg vedder på at du er 14 år gammel. Haha, tenkte det samme >.< Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Har en som bare driver med sniper 360 videoer og han går på vg1. Håpte han ville vokse fra seg den oppførselen fra 9 klasse, men neida. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) ^ unødvendig imo. 14 år garantert. edit: Veldig høye kontraster på videone hans. Endret 27. november 2010 av Skrujernet 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Noen som vet om det er mulig å vær admin in-game? Så du slipper å fare ut på windows hele tiden, om du foreksempel skal kicke en person eller si no fra console? Jeg har prøvd /rcon host IP:PORT og /rcon login GS default passordet Men jeg får unknown cmd command elns eks: "/rcon host xxx.xxx.xx.xx:xxxx" "/rcon login xxxxxx" "/rcon kickuser xfxforce" (lol) du har husket å ta vekk | i console før du skriver det ja? xD mulig rcon må kjøre i bakgrunnen, har du det? Lenke til kommentar
branick Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er så frustrerende å få en god start på en runde, bare for å bli kastet ut av serveren. Men morsomt å se andre bli sinna fordi jeg gjorde det bedre enn de ;P Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 andre på ps3 som opplever connection fuck ups hele tiden? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg vet ikke, men er ikke det meningen å skyte i luften rett etter du har snurret 1 runde? Hva er imponerendes med å hoppe ned på bakken, OG SÅ sikte inn og til og med bruke ett par sekunder på å sikte inn? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 andre på ps3 som opplever connection fuck ups hele tiden? Ja! Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Noen som vet om det er mulig å vær admin in-game? Så du slipper å fare ut på windows hele tiden, om du foreksempel skal kicke en person eller si no fra console? Jeg har prøvd /rcon host IP:PORT og /rcon login GS default passordet Men jeg får unknown cmd command elns eks: "/rcon host xxx.xxx.xx.xx:xxxx" "/rcon login xxxxxx" "/rcon kickuser xfxforce" (lol) du har husket å ta vekk | i console før du skriver det ja? xD mulig rcon må kjøre i bakgrunnen, har du det? Jeg har RCon ja, men je bruker ikke den du du laster ned i steam. Bruker en som er laget av en som heter UTerror, for mye mer muligheter. Har foreksempel en chat log og mer. Når jeg skriver /rcon host ip:port så får jeg unknown cmd command, samme som når jeg skriver /rcon login .. Husker å ta bort | ja Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 prøv med den offisielle, brw har du link til den med chat logg? Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er så frustrerende å få en god start på en runde, bare for å bli kastet ut av serveren. Men morsomt å se andre bli sinna fordi jeg gjorde det bedre enn de ;P Hvorfor bruke dogs og chopper gunner samtidig? Og btw, camper Lenke til kommentar
branick Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Summit er ikke et veldig åpent brett, så hundene er for å skremme folk ut i åpne områder hvor hundene ikke vil overraske de like lett Camper er jeg av yrke, men jeg liker å gjøre det godt inne på fiendens territorium Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvorfor må han være 14 år? Jeg syns videoene hans var dritkule jeg Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=oMw64qgI6H4 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 :!: Man må jo elske de folkene som lager slike sanger Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 andre på ps3 som opplever connection fuck ups hele tiden? Så jævlig at jeg har lagt fra meg black ops til det er fiksa. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Helt siden forrige PC patch så har spillet plutselig begynt å krasje i en eller annen form. Håper virkelig de fikser dette etterhvert Jeg har alltid vært en relativt dårlig spiller med 1,30 k/d så jeg har ikke prøvd å ha chopper gunner som killstreak. Tror dere ikke jeg skaffet chopper gunner i første runden etter at jeg valgte chopper gunner som killstreak eller? Artig i grunn. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Har bare spilt Black Ops i to dager nå, så det er først de siste rundene jeg har fått K/D ratio over 2 osv, men fikk Chopper Gunner fra Care Package på Nuketown TDM...nuff said, fikk K/D ratio på 8 tror jeg Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 51-16 med Stakeout på Grid. Rakk ikke bruke chopper eller to attack helis. Bittert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå