Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

3 skudd dreper ikke med noen SMG i Black Ops forresten, med mindre de er plassert godt i brystet/hodet. Da dreper alle SMG's med 3 skudd. Bare til informasjon.

 

Jeg sitter på theater nå og teller skuddene til en gærning som gikk helt bananas med ak74u på en FFA jeg var i. Jeg kjører et par av killsa hans i sakte film. Akkurat nå ser jeg på at han dreper meg slik:

1. skudd - hånden, treffer meg såvidt.

2. Skudd - foten, helt nederst

3. skudd - foten, helt nederst

På det tredje skuddet kommer det opp +50 for killet.

 

Og nei, jeg var ikke skadet fra før!

 

Et annet sted dreper han meg med ett skudd i kneet og to i føttene.

 

Håper de patcher den gunnern. - Hvilket de aldri vil gjøre.

Jaja, etterpå skal jeg få meg ak74u på en custom class :new_woot:

Jeg har lært av mw2 og den vanvittige ump45-dominansen - if you can't beat them, join'em!

 

Kompiser min igår, og nei, han wallhacker ikke, men det ser sånn ut :p

 

*se godt på radar*

 

:dribble: hellige banankake! Har i flere situasjoner tenkt på å prøve noe sånt, men ombestemt meg. Tenker bare man ender opp med å kaste bort verdifulle skudd i de fleste tilfellene.

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg liker virkelig ikke recoilen. Det er ikke det at jeg har problemer med vanlig recoil, men den i BO går sidelengs oppover og nedover, det går ikke ann og bli vandt med den rett og slett. Den går frie veier hver gang jeg skyter.... Kun meg eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg liker virkelig ikke recoilen. Det er ikke det at jeg har problemer med vanlig recoil, men den i BO går sidelengs oppover og nedover, det går ikke ann og bli vandt med den rett og slett. Den går frie veier hver gang jeg skyter.... Kun meg eller?

Det er kanskje mer recoil enn i andre spill, men det er jo likt for alle :-)

Lenke til kommentar

HAHAHA ak74u er så sykt OP!! Tre skudd fordelt i hendene og føttene er bra nok til å drepe! Jeg prøvde den nettopp på capture da flag, og de tre første folka jeg drepte begynte å skyte på meg FØRST BAKFRA, men jeg spant rundt som en vaskemaskin på 1600 rps og planta tre bittesmå skudd i dem alle, og de var døde. HAHAHA så latterlig.

I tillegg er 15% av mine 2333 deaths forårsaket av ak74u. :!:

HAHAHAHA DET ER ALLTID, ALLTID, ALLTID SMG-ene som er OP.

 

cod 4 - mp5

cod waw - mp40

cod mw2 - ump45

cod bo - ak74u

vil ikke si mp5 var OP.. den hadde ganske mye recoil, var vel mer fordi den var et bra all-round våpen, og unlocked fra starten.

 

ak74u i bo er ganske grei om du ikke bruker grip eller rapid fire på den.

Lenke til kommentar

spørsmål til tanks oppdraget i slutten av spillet (veteran)

 

noen som har klart tanks oppdraget nesten i slutten av spillet på veteran(tror det er oppdrag 13 eller noe) jeg har kommet til siste checkpoint (før et helikopter sprenger tanksen og man må ta resten til fots) jeg prøver og prøver(nå sikkert oppe i 50 ganger) men klarer det ikke. det ender med at jeg blir skutt når jeg kommer rundt i siste sving og får ikke muligheten til å ta ut alle som skyter på meg. jeg har sett på youtube hvor det ser ut som de tar det lett og skyter en kule, sikter og tar noen flere (de spiller på veteran) jeg må skyte hele tiden + at det er røyk så jeg ser dem ikke. jeg la merke til at hos en så fulgte de mennene etter han, men hos meg så står de bare stille og jeg blir alene. er de til hjelp eller skal jeg bare drite i dem? noen som vet? begyner å bli ganske lei : (

 

 

takker for svar :D og sry for dårlig forklart, men jeg er så lei og sur nå så jeg orker ikke se gjennom. ;P

Lenke til kommentar

Jeg liker virkelig ikke recoilen. Det er ikke det at jeg har problemer med vanlig recoil, men den i BO går sidelengs oppover og nedover, det går ikke ann og bli vandt med den rett og slett. Den går frie veier hver gang jeg skyter.... Kun meg eller?

 

Det er jo ikkje lik rekyl på alle våpena. Galil har vel for eksempel ein litt meir random rekyl, mens aug har ein sirkulær rekyl, så det vil vere forskjellig mtp kva våpen du tar i bruk og dette er sjølvsagt noko ein må tenke på med dei forskjellige våpena som gjer det litt vanskeligare, men som også gir dei bedre spelarane ein fordel, ettersom dei gjerne klarar å takle slike ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...