Vetikkeheltjeg Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Noen som bruker Rcon tool som er laget av UTerror? Får ikke til auto message.. Har laget en, og tatt 300 sekund mellom hver gang. Men kommer ikke :/ Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Plutselig begynte Black Ops å bugge istad http://www.youtube.com/watch?v=1GFEkzAnDb4 Endret 26. november 2010 av MarB Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Faen så mye dritt på den TX serveren. Bare nades og campere. Finnes ikke gøy da vett Edit: Er ikke det. Nettop det som er merkelig. Jeg tok CTRL+ALT+DEL og det var ingen programmer som utorrent som kjørte. Endret 26. november 2010 av MarB Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Serveren min du snakker om, Marb? :O Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Om du er den TX Nuketown 24/7 [HC], så ja Mulig jeg bare var uheldig, men det føltes virkelig som om alle ville drepe meg med granat i stad Så fort jeg spawnet, så gikk det 2 sekunder, så ble jeg drept av en spawnkiller som kom til våre side av kartet. Jeg spawner så igjen, BOOM, granat. Spawner igjen, BOOM. Uff og uff Føler meg veldig uheldig til tider. Endret 26. november 2010 av MarB Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det er servren min ja. Nuketown kan bli kjedeli lengda, spessielt om det er Domination. Er claymores, folk rundt hjørnet, nades flyvene overalt osv.. Men du får jo mange kills å, så er bra xp Skal bare ha det slik i starten tror jeg, har hatt så å si full server siden den ble aktiv. Så har nuketown 24/7 for å få spillere på den, skifter sikkert til flere maps senere og kanskje S&D eller HQ senere Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 HERREGUD! Hver gang jeg får gunner / chopper blir jeg kicka fra min egen server pga TK 3 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Så ikke spill 24/7 Noobtown da. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg er insane lei Nuketown. Ta villa eller noe istedet. Lenke til kommentar
smi Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 spilte nettopp mot en med aimbot... skjøner ikke at de gidder! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) De som ikke har noe liv eller bare liker å bruke penger på ingenting skaffer seg hacks og aimbots. En i klassen min spurte meg om jeg hadde brukt prestige hack, jeg ble nermest sint på han... Endret 27. november 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 De som har runna SP, fortell meg. Hva var den wow-opplevelsen alle fikk? Selv skjønte jeg ikke helt hva som var så, WOW med slutten Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) HAHAHA ak74u er så sykt OP!! Tre skudd fordelt i hendene og føttene er bra nok til å drepe! Jeg prøvde den nettopp på capture da flag, og de tre første folka jeg drepte begynte å skyte på meg FØRST BAKFRA, men jeg spant rundt som en vaskemaskin på 1600 rps og planta tre bittesmå skudd i dem alle, og de var døde. HAHAHA så latterlig. I tillegg er 15% av mine 2333 deaths forårsaket av ak74u. :!: HAHAHAHA DET ER ALLTID, ALLTID, ALLTID SMG-ene som er OP. cod 4 - mp5 cod waw - mp40 cod mw2 - ump45 cod bo - ak74u Endret 27. november 2010 av MækkTævvish 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg og to venner har spillt i et par timer, free for all, private match, med hverandre nå;p Dritartig, over 100 kills hver Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Skal si meg enig i ump i mw2, men resten er og blir en smakssak i mine øyne. Personlig erfaring tilsier at ak74u ikke er av de beste smg'ene i Black Ops. Men som skrevet, det er en smakssak. 3 skudd dreper ikke med noen SMG i Black Ops forresten, med mindre de er plassert godt i brystet/hodet. Da dreper alle SMG's med 3 skudd. Bare til informasjon. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kjører assault rifles som vanlig jeg, har ikke orka å bli vant til noe annet engang. Fikk prestige, ghost pro, marathon pro, sleight of hand pro, og pulveriserer nå i FFA med Galil Dual mag på xbox. : ) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kompiser min igår, og nei, han wallhacker ikke, men det ser sånn ut *se godt på radar* Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Skal si meg enig i ump i mw2, men resten er og blir en smakssak i mine øyne. Har du noen gang prøvd MP40? To shot any range og one shot hvis man treffer hodet. I tilleg kan du legge til box mag og spraye 64 kuler rundt deg. Var dobbelt så overpowered som UMP spør du meg. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Vel er den jeg har brukt minst, så kan hende jeg ikke har nok erfaring med den. Sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå