Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du er den TX Nuketown 24/7 [HC], så ja :p

Mulig jeg bare var uheldig, men det føltes virkelig som om alle ville drepe meg med granat i stad :thumbdown:

Så fort jeg spawnet, så gikk det 2 sekunder, så ble jeg drept av en spawnkiller som kom til våre side av kartet. Jeg spawner så igjen, BOOM, granat. Spawner igjen, BOOM. Uff og uff :p

Føler meg veldig uheldig til tider.

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Det er servren min ja. Nuketown kan bli kjedeli lengda, spessielt om det er Domination. Er claymores, folk rundt hjørnet, nades flyvene overalt osv.. Men du får jo mange kills å, så er bra xp :) Skal bare ha det slik i starten tror jeg, har hatt så å si full server siden den ble aktiv. Så har nuketown 24/7 for å få spillere på den, skifter sikkert til flere maps senere og kanskje S&D eller HQ senere :)

Lenke til kommentar

HAHAHA ak74u er så sykt OP!! Tre skudd fordelt i hendene og føttene er bra nok til å drepe! Jeg prøvde den nettopp på capture da flag, og de tre første folka jeg drepte begynte å skyte på meg FØRST BAKFRA, men jeg spant rundt som en vaskemaskin på 1600 rps og planta tre bittesmå skudd i dem alle, og de var døde. HAHAHA så latterlig.

I tillegg er 15% av mine 2333 deaths forårsaket av ak74u. :!:

HAHAHAHA DET ER ALLTID, ALLTID, ALLTID SMG-ene som er OP.

 

cod 4 - mp5

cod waw - mp40

cod mw2 - ump45

cod bo - ak74u

Endret av MækkTævvish
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal si meg enig i ump i mw2, men resten er og blir en smakssak i mine øyne. Personlig erfaring tilsier at ak74u ikke er av de beste smg'ene i Black Ops. Men som skrevet, det er en smakssak.

 

3 skudd dreper ikke med noen SMG i Black Ops forresten, med mindre de er plassert godt i brystet/hodet. Da dreper alle SMG's med 3 skudd. Bare til informasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...