joakimz Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 spillet mitt fryser seg også. spesielt da jeg prøver og joine en server står den bare og loader! og klikker. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Har hatt eindel problemer med at speler fryser og eg må berre avslutte det og starte oppigjen. Hadde ingen problemer med det tidligare, men no i det ssite har det vorte ein del meir. Merkelig nok så skjer det aldri når eg spelar saman med nokon, berre når eg spelar for meg sjølv og hovudsakleg har eg hatt problemer på nattestid (ikkje at det skal ha noko å seie.) Lurer på om det kan ha med at GPU'en blir overanstrengt eller noko sånt, men det burde ikkje vere det ettersom oppsettet er ganske nytt og fungerer veldig fint ellers. Samtidig så trur eg det er mange som har hatt problemer med det og så vidt som eg har fått med meg, så trur eg at Treyarch er på saka. Lenke til kommentar
Populært innlegg ttt Skrevet 26. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 26. november 2010 Moderatormelding Om innhald i tråden og diskusjon om person Over dei siste dagane har det vore ein del diskusjon, og dels krangel, om kva som høyrer heime i denne tråden. For å kome med nokre klargjeringar. Dette er ein generell tråd for småprat om Cod: Black Ops. Her kan vi snakke om laust og fast relatert til spelet uavhengig av kva plattform vi spelar på. Denne typen trådar er ein fin plass der folk som deler ei felles interesse kan samlast og ha glede av felles interesser. Då er det synd om dette skal bli øydelagt med krangel, uavhengig av om det kva folk meiner folk som spelar på andre plattformer eller kva som skal diskuterast i tråden.Alle som deltek i tråden er viktige. Kvar enkelt er med på å forme korleis tråden utviklar seg. Ja, ein kan snakke om det meste i denne tråden. Men dette betyr ikkje at denne tråden er den beste arenaen for alle former for diskusjonar. Her er det viktig at kvar enkelt kan vere med på å sette grenser. Er det spørsmål som dukkar opp igjen gang på gang, kva med å opprette ein eigen tråd om det (evt. ein FAQ). Då kan nye deltakarar bli vist til den tråden, og lettare finne svar på sine spørsmål. Hugs at moderatorar og rettleiarar (veilder) kan vere til hjelp. Vi kan splitte ut diskusjonar frå denne tråden til eigne/andre trådar. Så er dette nødvendig er det berre å ta kontakt.Ei anna sak eg dessverre må kommentere, er diskusjon som går på person. Det å kome med personkarakteristikkar førar sjeldan til noko godt. Om du meiner nokon er f.eks. ein "fanboy" er det din sak. Du tener ikkje på å kome med innlegg der du kallar vedkommande ein "fanboy". Dette fører berre til meir krangling og øydelegg det som ellers kunne vore ein god diskusjon. Eg ber derfor alle vere ekstra påpasselege med å halde seg til sak og ikkje gå på person. Særleg når vi samlar mange som spelar på ulike plattformer har det vist seg at personkarakteristikkar kan dukke opp. Hugs at alle er her fordi vi deler ei felles interesse for det same spelet. Fokus heller på gode diskusjonar og felles glede.Eit innlegg som ikkje hadde nokon relevans er sletta. Eg vurderer å fjerne meir, men håper heller dykk kan gå vidare og halde ei sakleg tone framover.Eventuelle kommentarar kan kome på PM. Lukke til med vidare diskusjon. 11 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Fint at noen stilte opp 2 dager uten BO, *skylde på wow* men nu er det helg, BO + pils til kvelden så ut, mere kos hvor? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Blir indeed en bra dag idag. Har nettop fått svar på ticketen min hos Gameserver, og de reinstallerte serveren min. Nå er den oppe å kjører, men får ikke brukt remote control / steam eller spillt siden jeg er på skolen. Blir artig å sette serveren i stand når jeg kommer hjem, å se om jeg får noen spillere på den Grur meg til å leite etter den i browse tho .. Endret 26. november 2010 av XFXforce Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Nice. Du får legge ut info i tråden. Vi er en 5-6 stykker som skal spille i kveld. Se om vi ikke tar turen innom. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Fortsatter usikker på sjarmen med Nuketown 24/7. Spelte en domination-match på brettet i går (som del av maprotation) og sånn sett er det veldig gøy, men herregud så slitsomt. Ein evig kamp om B, nades, flash, stun og diverse anna som sprenger overalt. Gøy i små mengder, men ein blir tullete etter forholdsvis kort tid. Greit at det er action heile tida, men det er nå vel greit med litt meir variasjon. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hehe. Har ikke såtte navn på serveren, eller i det hele tatt logget inn på remote control enda da. Vurderer å lage den til 24/7 nuketown med hardcore S&D / HQ eller Domination. Vertfall i starten, siden jeg tror jeg vil få spillere på serveren raskere på den måten. Men kommer sikkert til å forandre det senere.. Suger litt at locationen er i Moscow, Russia (EU var på backorder).. Men får bare ha ''Scandinavian'' elns i server namnet Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) spillet mitt fryser seg også. spesielt da jeg prøver og joine en server står den bare og loader! og klikker. Det er en kjent bug. Den fryser i ca 30 -60 sek og så forsetter den. Endret 26. november 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Blir indeed en bra dag idag. Har nettop fått svar på ticketen min hos Gameserver, og de reinstallerte serveren min. Nå er den oppe å kjører, men får ikke brukt remote control / steam eller spillt siden jeg er på skolen. Blir artig å sette serveren i stand når jeg kommer hjem, å se om jeg får noen spillere på den Grur meg til å leite etter den i browse tho .. sorter serverene i browseren etter navn, så sorteres de alfabetisk. er bare å bla ned til der hvor din skal være på listen, og adde som favorite. 1 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Finner ikke den jeg :-/ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Se på russisk flagg, og sett sånn navn som du kjenner godt til + sett farger så du kun ser på servers som har farger. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 hva heter den da? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Serveren heter [HC]Scandinavian 24/7 Nuketown [HC] og Nuketown skal være i rødt, menst Scandinavian 24/7 skal være hvitt Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 jeg fant den ihvertfall. sikker på at du ikke har på noe filter som gjør at den ikke kommer opp? og har du tatt en full refresh av server listen? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Blir indeed en bra dag idag. Har nettop fått svar på ticketen min hos Gameserver, og de reinstallerte serveren min. Nå er den oppe å kjører, men får ikke brukt remote control / steam eller spillt siden jeg er på skolen. Blir artig å sette serveren i stand når jeg kommer hjem, å se om jeg får noen spillere på den Grur meg til å leite etter den i browse tho .. Har du ip trenger du vel ikke å lete etter den i browsern Hvilke gamemodes og maps vil du kjøre? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 kan ikke connecte med /connect.. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Fann serveren. Er hardcore domination, nuketown 24/7. Er det mulig å være admin in-game liksom? Kommandoer i console? Irriterende å måtte fare på windows for å bruke Rcon toolen! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 du kan skrive: /rcon host "server-ip:port" /rcon login "rcon passord" og så kan du bruke /rcon kickuser "navn" eller /rcon banuser "navn" Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Da har jeg bestilt black ops til ps3 fra lefdal. Er sykmeldt til 12. desember, så nå blir det spilling noen uker i strekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå