Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt eindel problemer med at speler fryser og eg må berre avslutte det og starte oppigjen. Hadde ingen problemer med det tidligare, men no i det ssite har det vorte ein del meir. Merkelig nok så skjer det aldri når eg spelar saman med nokon, berre når eg spelar for meg sjølv og hovudsakleg har eg hatt problemer på nattestid (ikkje at det skal ha noko å seie.) Lurer på om det kan ha med at GPU'en blir overanstrengt eller noko sånt, men det burde ikkje vere det ettersom oppsettet er ganske nytt og fungerer veldig fint ellers. Samtidig så trur eg det er mange som har hatt problemer med det og så vidt som eg har fått med meg, så trur eg at Treyarch er på saka.

Lenke til kommentar

Blir indeed en bra dag idag. Har nettop fått svar på ticketen min hos Gameserver, og de reinstallerte serveren min. Nå er den oppe å kjører, men får ikke brukt remote control / steam eller spillt siden jeg er på skolen. Blir artig å sette serveren i stand når jeg kommer hjem, å se om jeg får noen spillere på den :thumbup: Grur meg til å leite etter den i browse tho ..

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

Fortsatter usikker på sjarmen med Nuketown 24/7. Spelte en domination-match på brettet i går (som del av maprotation) og sånn sett er det veldig gøy, men herregud så slitsomt. Ein evig kamp om B, nades, flash, stun og diverse anna som sprenger overalt. Gøy i små mengder, men ein blir tullete etter forholdsvis kort tid. Greit at det er action heile tida, men det er nå vel greit med litt meir variasjon.

Lenke til kommentar

Hehe. Har ikke såtte navn på serveren, eller i det hele tatt logget inn på remote control enda da. Vurderer å lage den til 24/7 nuketown med hardcore S&D / HQ eller Domination. Vertfall i starten, siden jeg tror jeg vil få spillere på serveren raskere på den måten. Men kommer sikkert til å forandre det senere.. Suger litt at locationen er i Moscow, Russia (EU var på backorder).. Men får bare ha ''Scandinavian'' elns i server namnet

Lenke til kommentar

Blir indeed en bra dag idag. Har nettop fått svar på ticketen min hos Gameserver, og de reinstallerte serveren min. Nå er den oppe å kjører, men får ikke brukt remote control / steam eller spillt siden jeg er på skolen. Blir artig å sette serveren i stand når jeg kommer hjem, å se om jeg får noen spillere på den :thumbup: Grur meg til å leite etter den i browse tho ..

sorter serverene i browseren etter navn, så sorteres de alfabetisk. er bare å bla ned til der hvor din skal være på listen, og adde som favorite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir indeed en bra dag idag. Har nettop fått svar på ticketen min hos Gameserver, og de reinstallerte serveren min. Nå er den oppe å kjører, men får ikke brukt remote control / steam eller spillt siden jeg er på skolen. Blir artig å sette serveren i stand når jeg kommer hjem, å se om jeg får noen spillere på den :thumbup: Grur meg til å leite etter den i browse tho ..

 

Har du ip trenger du vel ikke å lete etter den i browsern ;)

 

Hvilke gamemodes og maps vil du kjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...