Vetikkeheltjeg Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fikk serveren, men når jeg prøver å logge inn får jeg ''Kjenner ingen slik vert'' Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Hvordan er Aug i forhold til Commander? Elsker AUG med Dual mag akkurat nå, men hvordan er commander? Likte aug mye bedre=) syns commander er for treg Begynt å leke meg med mp5k. herlig med silencer. lei av ak74u da ALLE bruker den Velger å rette på begge: Commando heter våpenet. Syns den er veldig bra. Jeg feller fienden meget fort med det våpenet. Lite rekyl, som gjør opp for at fire raten ikke er den høyeste. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Noen som vet hvordan jeg setter opp serveren til å være Nuketown only, men med forskjellige spilltyper. etc, free for all / nuketown domination / nuketown demolition / nuketown Testa med AlterRcon tool men skjønte ikke helt greia.. du må sette team tactical som playlist (eneste måte å få flere gamemodes på rotation), og legge til alle maps unntatt nuketown i map exclude listen. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg venta på serveren min i 2 dager, selvom den skulle bli aktivert 23. November. Så ble den aktiv idag, og nå er serveren nede. Restarting funker ikke, og jeg kan ikke logge inn på Remote Control, får erroren ''Kjenner ingen slik vert''.. DRIT! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 skulle bli aktivert den 23.? sa de noe om det da? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det stod vertfall on or before 23.Nov Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 er det flere som plutselig får høy ping? har begynt og fått det i det siste ikke noe galt med nettet eller pc'en. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=HoUgZmo_Kdo&feature=player_embedded :ph34r: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det er det verste! Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=HoUgZmo_Kdo&feature=player_embedded :ph34r: nais Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 denne var også syko Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Slo på spillet nå. Og fikk opp meldingen: The Call of Duty: Black Ops server is not available at this time. Please try again later or visit blablabla for updates. WTF? Hele gjengen jeg spiller med er online og spiller? Bravo Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 det har skjedd til meg og.. tok hele dagen før jeg kunne spille igjen Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Nå er jeg plutselig inne? Men virker litt trøblete. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Noen som vet hvordan jeg setter opp serveren til å være Nuketown only, men med forskjellige spilltyper. etc, free for all / nuketown domination / nuketown demolition / nuketown Testa med AlterRcon tool men skjønte ikke helt greia.. du må sette team tactical som playlist (eneste måte å få flere gamemodes på rotation), og legge til alle maps unntatt nuketown i map exclude listen. Sweet. Tenkte jeg ikke på engang :] Takker. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Fy faen for en trøblete kveld/natt med spilling. Dette bør de fikse fort. Det har bare eskalert, i stedenfor å forsvinne. Hva har de gjort med partysystemet? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Alt fungerer, og har ffungert utmerket gjennom hele kvelden her. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Alt fungerer, og har ffungert utmerket gjennom hele kvelden her. Går utifra at han snakker om PS. Hadde heller ingen problem med PC frem til kl 01 Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Noen andre som får freeze/ crash på PC? Har STORE problemer med det. Kan si det sånn, jeg får ikke spilt d skikkelig uten trøbbel, gjikk helt fint med engang jeg kjøpte det, men når er det håpløst, krever snart pengene tilbake... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Noen andre som får freeze/ crash på PC? Har STORE problemer med det. Kan si det sånn, jeg får ikke spilt d skikkelig uten trøbbel, gjikk helt fint med engang jeg kjøpte det, men når er det håpløst, krever snart pengene tilbake... Det hender, men ikke mer enn sånn ca. 3-4 ganger av 40 timer gameplay. For min del tror jeg det har med å gjør en over middels høy klokk på CPU og GPU :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå