itzTheTruth Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 ak47 er ok men alt for mye rekyl Finner det faktisk lett å håndtere AK47 sin rekyl. Føler den kun kicker oppover. Så er bare å starte å sikte på familiejuvelene til motstander, og BAM Headshot! lol Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Famas må jeg si sykt deilig med dualmag:) Hva er deres favorittassult? Famas med silencer, ellers liker jeg Galil. Silenced ofc Endret 25. november 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 (endret) AK74u Mange mener den er Overpowered, og jeg er delvis enig. Men kun hvis man møter folk som har Grip og Rapid Fire på den. Da er det vel ingenting som slår den innen en hvis distanse, og har funnet meg selv på motsatt side av den, der jeg hadde FAMAS, og hadde lenge fordelen. Han må putte 4-5 skudd på meg for å felle meg på den avstanden mens jeg må putte 3. Han feller meg før jeg har fyrt av ett eneste skudd Kan ha noe med at han smeller ut hele magasinet sitt mot meg, og det er garantert at 8-10 av kulene vil treffe målet(meg). Men for ett våpen. hehe! De bør fjerne muligheten til å ha Rapid fire sammen med Grip. Endret 25. november 2010 av itzTheTruth Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Rapidfire + grip er elsk Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Rapidfire + grip er elsk De planlegger å gjøre noe med AKs74u da, så vi får se hvor lenge den er overpowered. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Famas er også veldig, veldig enkelt å få kills med. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Rapidfire + grip er elsk De planlegger å gjøre noe med AKs74u da, så vi får se hvor lenge den er overpowered. De kan jo balansere den med å gjøre den mer realistisk. AKS-74U er mislikt av Russiske soldater fordi den er upresis, og sparker som et esel. Takket være lengden (trøbbel med gass systemet) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Synes alle våpen er ganske like. Fienden er död etter noen skudd, rekylen nja ikke store forskjeller der heller. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har egentlig gitt opp dette spillet. Dessverre så virker veldig mye uferdig, for ikke å snakke om lite gjennomtenkt. Jeg hadde nok litt for høye forhåpninger til spillet, da jeg ikke hadde spilt CoD siden CoD II. 1 Lenke til kommentar
seblar Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 ak47 er ok men alt for mye rekyl Finner det faktisk lett å håndtere AK47 sin rekyl. Føler den kun kicker oppover. Så er bare å starte å sikte på familiejuvelene til motstander, og BAM Headshot! lol Samme her, får headshot hele tiden med AK47 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Rapidfire + grip er elsk De planlegger å gjøre noe med AKs74u da, så vi får se hvor lenge den er overpowered. De kan jo balansere den med å gjøre den mer realistisk. AKS-74U er mislikt av Russiske soldater fordi den er upresis, og sparker som et esel. Takket være lengden (trøbbel med gass systemet) Jepp. Har man bare rapid fire på, kicker den bra for å si det sånn. Ikke gi den grip. Da er det iallefall litt mer kick. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 rapid fire gir ikke spesielt dårligere accuracy på 74u. imo burde den hatt en del mer sprett når den skyter. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Prøvde galil med silencer. neh famas er mer digg! og flagget mitt så fucked på galil. gleder emg til aug jeg Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Venter fortsatt på serveren min jeg.. BLIR GAL av å måtte oppdatere siden hvert 5 minutt, for å se ''Pending'' Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 yay.. da er black ops bestilt gleder meg.. med en gang venna mine snakka om nazi zombies kom jeg frem til at jeg måtte kjøpe det Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hvordan er Aug i forhold til Commander? Elsker AUG med Dual mag akkurat nå, men hvordan er commander? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Noen som vet hvordan jeg setter opp serveren til å være Nuketown only, men med forskjellige spilltyper. etc, free for all / nuketown domination / nuketown demolition / nuketown Testa med AlterRcon tool men skjønte ikke helt greia.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Hvordan er Aug i forhold til Commander? Elsker AUG med Dual mag akkurat nå, men hvordan er commander? Likte aug mye bedre=) syns commander er for treg Begynt å leke meg med mp5k. herlig med silencer. lei av ak74u da ALLE bruker den Endret 25. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
smi Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 noen som vet når det kommer ny patch til pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå