Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg kan ikke. Får bare "failed".

Merkelig, jeg er vel utvalgt jeg da :)

 

Håper du blir kvalm og spyr. (på bussen)

 

(btw, inlnegg 3000:D neste mål:4000)

:) Da spyr jeg på deg isåfall!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg kan ikke. Får bare "failed".

Merkelig, jeg er vel utvalgt jeg da :)

 

Håper du blir kvalm og spyr. (på bussen)

 

(btw, inlnegg 3000:D neste mål:4000)

:) Da spyr jeg på deg isåfall!

 

Jevrio :sick: Bluewaffle96

:love:

Lenke til kommentar

Det er en enkelt ting som gjør at jeg ikke liker steam: Online for å kunne spille, altså får jeg ikke spillt på bussen eller noe lignende, det er kjipt.

 

TULL, du kan spille i offline mode..men såklart bare spill som er singelplayer da;)

 

Har spilt hl2, episode 1 og 2 i offline bare noen få eksempler.

 

 

Blåvaffel: Du er blant mange 1000 som får spilt offline :)

 

Haters har så mye sinne i seg når de først har bestemt seg for og hate noe at det er bare slik da. Istedenfor og kanskje prøve å finne ut hvorfor man får foreks. epic"Fail"

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det er en enkelt ting som gjør at jeg ikke liker steam: Online for å kunne spille, altså får jeg ikke spillt på bussen eller noe lignende, det er kjipt.

Blåvaffel: Du er blant mange 1000 som får spilt offline :)

Jeg vet det asså, var egentlig bare ment som små irritering. Kjenner noen andre få som kan spille i offline mode.

Lenke til kommentar

Det er en enkelt ting som gjør at jeg ikke liker steam: Online for å kunne spille, altså får jeg ikke spillt på bussen eller noe lignende, det er kjipt.

 

TULL, du kan spille i offline mode..men såklart bare spill som er singelplayer da;)

 

Har spilt hl2, episode 1 og 2 i offline bare noen få eksempler.

 

 

Blåvaffel: Du er blant mange 1000 som får spilt offline :)

 

Haters har så mye sinne i seg når de først har bestemt seg for og hate noe at det er bare slik da. Istedenfor og kanskje prøve å finne ut hvorfor man får foreks. epic"Fail"

 

Hater ikke Steam. Bruker ca hver dag til å chatte ol. Men liker IKKE spill som MÅ være i steam. Så kommer til å cracke bare for å kunne spille utenfor steam. Prinsippsak.

Lenke til kommentar

*snip*

*snip*

 

Hater ikke Steam. Bruker ca hver dag til å chatte ol. Men liker IKKE spill som MÅ være i steam. Så kommer til å cracke bare for å kunne spille utenfor steam. Prinsippsak.

 

Prinsippsak? Prøv heller ulovlig :p (skyt meg gjerne hvis jeg tar feil)

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

Jeg skal definitivt ha Black Ops, men det at man hverken får hardened eller prestige edition til PC suger hest. PC har blitt så rævkjørt de siste årene og det bare pga piratkopiering.

Altfor sent har utviklere kjønt at man må satse på programmer som steam, battle.net osv for at PC som plattform skal kunne overleve.

Selv er jeg FPS mann og jeg kjøper alle gode spill som kommer ut.

 

Øsj, har så lyst på den radiostyrte bilen! :D

 

Edit: Skal nevnes at jeg har X360 og, men FPS spill hører til på PC. Dermed basta.

Endret av MarB
Lenke til kommentar

PC er rævkjørt da stakkars deg ikke får den "edition" du vil ha, til PC? Er ikke det bare soundtracks osv? Kjøp xbox 360/ps3 versjon for ekstra ting, og PC for spillet da vel?

 

Vet ikke om jeg vil le eller gråte...

 

Er bare forbanna lei at piratkopiering får skylda for alt. Det og videospill.

 

"Det er ikke fordi vi er late vi ikke gjør spillet spillbart, det er fordi vi garantert ikke får solgt nok, på grunn av at alle dere bare kommer til å laste det ned"

 

"Mannen/dama som drepte alle på den lokale pub'n, ble sett spille GTA IV en halvtime før. GTA IV har hele skylden. Rockstar kan vente store erstatningskrav."

 

*snip*

*snip*

 

Hater ikke Steam. Bruker ca hver dag til å chatte ol. Men liker IKKE spill som MÅ være i steam. Så kommer til å cracke bare for å kunne spille utenfor steam. Prinsippsak.

 

Prinsippsak? Prøv heller ulovlig :p (skyt meg gjerne hvis jeg tar feil)

 

Ulovlig.. gir faen.

Lenke til kommentar

PC er rævkjørt da stakkars deg ikke får den "edition" du vil ha, til PC? Er ikke det bare soundtracks osv? Kjøp xbox 360/ps3 versjon for ekstra ting, og PC for spillet da vel?

 

Vet ikke om jeg vil le eller gråte...

 

Er bare forbanna lei at piratkopiering får skylda for alt. Det og videospill.

 

"Det er ikke fordi vi er late vi ikke gjør spillet spillbart, det er fordi vi garantert ikke får solgt nok, på grunn av at alle dere bare kommer til å laste det ned"

 

"Mannen/dama som drepte alle på den lokale pub'n, ble sett spille GTA IV en halvtime før. GTA IV har hele skylden. Rockstar kan vente store erstatningskrav."

 

*snip*

*snip*

 

Hater ikke Steam. Bruker ca hver dag til å chatte ol. Men liker IKKE spill som MÅ være i steam. Så kommer til å cracke bare for å kunne spille utenfor steam. Prinsippsak.

 

Prinsippsak? Prøv heller ulovlig :p (skyt meg gjerne hvis jeg tar feil)

 

Ulovlig.. gir faen.

*host*

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

pga. mw2 krever steam er jeg på både steam og xfire hele tiden når jeg spiller.. steam har mye bedre in-game meny og web browser. X-fire teller timer i ALLE spill + at jeg bruker det til å ta screanshots in-game. I cod4/5(eller andre spill) joiner man venner via xfire, mens i mw2 joiner man venner via steam :) Må si jeg liker mye bedre spill som man ikke MÅ bruke steam, men går helt fint. Er ikke steam som gjør at jeg disconnecter i mw2, er heller IWnet eller at broren min roter inne i server skapet og klarer å dra ut nett kabelen xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...