Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All around tråd om Black Ops, ikke om de forskjellige platformer, /doh

 

Selvom du startet den betyr det ikke at det er for PS3, det er Black Ops tråd, som du selv kanskje vet også? Jau.

 

"Jeg starter en tidlig tråd om dette! Her kan vi diskutere alt rundt 2010s Call of Duty: Black Ops!"

Det skrev du i første posten.

 

 

Finnes Black Ops tråd for PS3 som er laget av en eller annen, så jeg mener dere kan bare holde dere dit hvis dere ikke kan takle at folk diskuterer om servers og problemer med performance med black ops etc.

 

Dessuten synes PS3 og XboX gamere kunne ha holdt seg til disse trådene, faktisk:

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=407

 

men helt egentlig så har jeg ikke problem med dere, virker som at dere har problem at vi diskuterer om servers og andre problemer, så grow up selv.

 

 

Men du fortsetter. Det var en fyr her inne som snakket om at det var for mye PC snakk. Han med manchester logo til avatar. Jeg snakket i mot han og mente det han sa var idiotisk i og med at det er en allround tråd. Les noen sider tilbake når han tok det opp. Du leser tydeligvis ikke alle innlegg.

 

Jeg har aldri sagt noe annet enn at dette er en tråd for alle som spiller Black Ops, uansett platform. Du er en fanboy, og en av de som aldri kommer til å gi seg. Du er den som starter slikt. Hvis du spør hva folk spiller på, og de ikke svarer PC, vil du si at det de spiller på suger. Og da har du startet det. Bare gi en god faen i hva andre spiller på.

 

Og her er hva jeg svarte til han som mente det var for mye PC-prat(det var faktisk kun 1 fyr, og du sier hele tiden "dere" som i konsoll-gamere)

 

Sitat:

Det er da en tråd som er generell for spillet? Alle platformer? Dele meninger og erfaringer. Selv spiller jeg på PS3, men om de på PC snakker om ting på PC, så la dem gjøre det. Var mye konsollprat i denne tråden for noen dager siden. Veldig mye.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bullshit text deleted.

 

Det var ikke jeg som startet dette, var bare en som ikke ga seg AkA united logo fyren men han skjønte til slutt at han tok feil + gikk sin vei til ps3 tråden, som jeg skjønte det MEN.... da kom du igjen, og måttte blåse luft i denne diskusjonen som varer sikkert i noen tråder til.

 

Anyway... litt mer on-topic!

 

Extended magz er små nice men synes det er mer sånn rushing attachment.

Lenke til kommentar

Bullshit text deleted.

 

Det var ikke jeg som startet dette, var bare en som ikke ga seg AkA united logo fyren men han skjønte til slutt at han tok feil + gikk sin vei til ps3 tråden, som jeg skjønte det MEN.... da kom du igjen, og måttte blåse luft i denne diskusjonen som varer sikkert i noen tråder til.

 

Anyway... litt mer on-topic!

 

Extended magz er små nice men synes det er mer sånn rushing attachment.

 

Ser du hva jeg sa? Jeg støttet faen deg i den diskusjonen og du fortsatte jo etter det? Ved å si at han kunne stikke ut av tråden. Jeg svarte på det, fordi det du svarer med er latterlig. At han kunne stikke fra denne tråden siden han var PS3 gamer. Slikt finner jeg svært latterlig, og det er i mine øyne er fortsettelse av din lille fanboykrig mot han.

Jeg sa ikke at det var du som startet det heller, jeg sa at du var en typisk som starter det. En fanboy.

 

Kan du, eller kan du ikke akseptere at dette er en tråd for begge parter? Konsoll og PC.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Famas må jeg si sykt deilig med dualmag:) Hva er deres favorittassult?

 

Den og AK47 er mine favoritter. Liker AUGen også. Den har en større versjon av FAMAS' iron sight.

 

Bare synd at AK kommer på lvl 38 eller hva det er. Jeg foretrekker å bruke Enfield i starten, så FAMAS og så AK47

 

Men har begynt å like Galil mer og mer.

 

Det er jo tråd for begge, herregud.. har ikke nektet det heller, sier bare at det finens PS3 tråd der ute som er for de som ikke takler PC snakk her, gosh.

 

*reported*

 

Og jeg støttet deg på det i den diskusjonen, og du fortsatte å påstå at jeg mente dette var noe annet.

 

 

EDIT: Rapportert?

Endret av itzTheTruth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...