109A3GNM Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 For min del, bare flytt ut av denne tråden, du er uansett PS3 gamer! Litt ironisk at du sier det, når det faktisk er en PS3 gamer som starta denne tråden.. 1 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Anathema: Spiller på PS3 og regnes som rimelig vettug! Add M_Vold Regn deg selv som addet. Du har mic? Adder kun folk over 18, btw. 1 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Anathema: Spiller på PS3 og regnes som rimelig vettug! Add M_Vold Regn deg selv som addet. Du har mic? Adder kun folk over 18, btw. jaha... 1 Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Anathema: Spiller på PS3 og regnes som rimelig vettug! Add M_Vold Regn deg selv som addet. Du har mic? Adder kun folk over 18, btw. jaha... You got owned. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Konsoll-gaming er mindre seriøst og more fun! True story. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Anathema: Spiller på PS3 og regnes som rimelig vettug! Add M_Vold Regn deg selv som addet. Du har mic? Adder kun folk over 18, btw. Er du med på Zombies i morgen? (torsdag) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Anathema: Spiller på PS3 og regnes som rimelig vettug! Add M_Vold Regn deg selv som addet. Du har mic? Adder kun folk over 18, btw. jaha... Byr det på problemer...? Anathema: Spiller på PS3 og regnes som rimelig vettug! Add M_Vold Regn deg selv som addet. Du har mic? Adder kun folk over 18, btw. Er du med på Zombies i morgen? (torsdag) Lett! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Supert:) Zombies på five er bare herligt:) spiller endel med andre på vår alder og merker det er anderledes og mer morrsomt en å spille med de unge:) No offence! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Har 30K points å bruke på dritt før jeg prestiger, men hva skal jeg bruke de på? Våpen osv. blir vel reset Endret 25. november 2010 av Sattern Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 · Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions jo takk sprang meg selv 5ganger.. Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 · Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions jo takk sprang meg selv 5ganger.. Haha, 8 ganger på rad her. Flytta meg for hver gang også. fint at de har gjort det sånn at du har evig med raketter så lenge du sprenger deg på den måten, til noen kommer å plaffer deg ned. latterlig Lenke til kommentar
pxK Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har 30K points å bruke på dritt før jeg prestiger, men hva skal jeg bruke de på? Våpen osv. blir vel reset Emblems. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 og kjøp clan tag og emblem på de våpnene du har tilgjengelig. disse blir gratis neste prestige Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 13 nye JÆVLA TAP I DAG PGA den fuckings Host Migration greien til Treyarch! Hva i helvette?! Fordi vi faller ut skal vi få tap. Er det mulig å ikke ha fikset dette til nå?!? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Dette er jo all around tråd, alt mulig rart og ikke bare noe bestemt som enkelte prøver å gjøre tråden som, fuck that. servers, black ops performance problemer, det tilhører hit, du kan selvsagt lage tråd for det men tror den dør like raskst som den ble født. For min del, bare flytt ut av denne tråden, du er uansett PS3 gamer! Her snakker du i mot deg selv. Tenk over hva du sier. Drit i ungene som snakker stygt om din platform. Platform/konsollkrig er latterlig. Jeg spiller på PS3, og jeg startet tråden. Vanskelig å akseptere at andre spiller på noe annet? Det er fordeler og ulemper ved hver eneste platform og konsoll. Man velger det man syns er greiest å spille på, og mange velger det venner spiller på. Grow up.. 8 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 All around tråd om Black Ops, ikke om de forskjellige platformer, /doh Selvom du startet den betyr det ikke at det er for PS3, det er Black Ops tråd, som du selv kanskje vet også? Jau. "Jeg starter en tidlig tråd om dette! Her kan vi diskutere alt rundt 2010s Call of Duty: Black Ops!" Det skrev du i første posten. Finnes Black Ops tråd for PS3 som er laget av en eller annen, så jeg mener dere kan bare holde dere dit hvis dere ikke kan takle at folk diskuterer om servers og problemer med performance med black ops etc. Dessuten synes PS3 og XboX gamere kunne ha holdt seg til disse trådene, faktisk: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=407 men helt egentlig så har jeg ikke problem med dere, virker som at dere har problem at vi diskuterer om servers og andre problemer, så grow up selv. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Anathema: Spiller på PS3 og regnes som rimelig vettug! Add M_Vold Regn deg selv som addet. Du har mic? Adder kun folk over 18, btw. jaha... Byr det på problemer...? Nei, ikke særlig.. feil tråd å ta dette i, men viser at du har noe fordommer mot yngre personer. (ettersom jeg forstod det..? selvom du har møtt et par tolvåringer som rager da de blir skutt i et spill, er ikke alle under 18 sånn;)) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Anathema: Spiller på PS3 og regnes som rimelig vettug! Add M_Vold Regn deg selv som addet. Du har mic? Adder kun folk over 18, btw. jaha... Byr det på problemer...? Nei, ikke særlig.. feil tråd å ta dette i, men viser at du har noe fordommer mot yngre personer. (ettersom jeg forstod det..? selvom du har møtt et par tolvåringer som rager da de blir skutt i et spill, er ikke alle under 18 sånn;)) Nei men det er mye lettere å dra alle under en kam ;-) Av ren erfaring, så taper sjeldent noen på å utelukke noen som er under 18 år, jeg savner ikke noe i livet mitt iallefall Edit: la inn spoiler. Endret 25. november 2010 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=HoUgZmo_Kdo&feature=player_embedded#! skal være ganske impossible 4 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Haha, sykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå