Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Hei, jeg får bare crash på black ops (PC) no til tider. ikke før noen dagen siden var alt fint men no blir skjermen hvitt hver gang jeg spiller mer enn 5-10 min. dette skjer hver gang.

 

Bare på blackops ingen andre spill. har prøvd, crysis, TF2. HF2. CS, street fighter IV.

ingenting. smooth as hell.

 

Er det noen andre som kanskje har hatt samme problem?

Endret av nipton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere skjønner virkelig ikke hva jeg vil få frem her. Det er så sykt mye pc snakk om den er bra nok for spillet og alt det der. Kan dere ikke bare gjøre det i en annen tråd slik at det blir litt mer ryddig for alle spillere i denne tråden? Er bare snakk om litt orden :)

 

Det er da en tråd som er generell for spillet? Alle platformer? Dele meninger og erfaringer. Selv spiller jeg på PS3, men om de på PC snakker om ting på PC, så la dem gjøre det. Var mye konsollprat i denne tråden for noen dager siden. Veldig mye.

Lenke til kommentar

Dere skjønner virkelig ikke hva jeg vil få frem her. Det er så sykt mye pc snakk om den er bra nok for spillet og alt det der. Kan dere ikke bare gjøre det i en annen tråd slik at det blir litt mer ryddig for alle spillere i denne tråden? Er bare snakk om litt orden :)

 

Fortsatt, det tilhører hit, problemet er med spillet, ikke PCen, så folk spør det her siden det er problem med spillet, så dermed det tilhører det hit og ikke PC-tråd.

Lenke til kommentar

Dere skjønner virkelig ikke hva jeg vil få frem her. Det er så sykt mye pc snakk om den er bra nok for spillet og alt det der. Kan dere ikke bare gjøre det i en annen tråd slik at det blir litt mer ryddig for alle spillere i denne tråden? Er bare snakk om litt orden :)

Vis du synes det er så horribelt så får du holde deg til Ps3 tråden. Det er ikke verre enn det.

 

Rart det er mye pc snakk når det dreier seg om et fps spill ? :roll:

Endret av Major hardon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg driter langt i om det er Ordentlig pc preik, men det går jo i det samme i 10 sider. Ingenting om spillet, bare om datan kjører det og lagg. Jeg prøver å finne noe ordentlig som andre har skrevet, men det er jo umulig å finne for det er så mye slik i denne tråden? Skjønner ingen av dere poenget mitt her?

Lenke til kommentar

Jeg driter langt i om det er Ordentlig pc preik, men det går jo i det samme i 10 sider. Ingenting om spillet, bare om datan kjører det og lagg. Jeg prøver å finne noe ordentlig som andre har skrevet, men det er jo umulig å finne for det er så mye slik i denne tråden? Skjønner ingen av dere poenget mitt her?

 

Du gir ingen mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hadde det ikke vært bedre med en ryddig tråd der alt handler om spillet, og ikke hvordan det reagerer på dataen din? Hvis dere ikke forstår meg på det så kan jeg like så godt melde meg ut av denne tråden. En annen tråd til lagg, servere (som det allerede er.) og alt som har med selve dataen å gjøre. Ikke spillet på dataen, men dataen, prossesoren, grafikk kortet osv.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært bedre med en ryddig tråd der alt handler om spillet, og ikke hvordan det reagerer på dataen din? Hvis dere ikke forstår meg på det så kan jeg like så godt melde meg ut av denne tråden. En annen tråd til lagg, servere (som det allerede er.) og alt som har med selve dataen å gjøre. Ikke spillet på dataen, men dataen, prossesoren, grafikk kortet osv.

COD lagger også på min pc hvis du lurte...

 

 

Btw, Manchester United suger.

:innocent:

Ha en god dag!

Lenke til kommentar

Egentlig enig med berZerk, tror det hadde gjort seg med litt mer system. En tråd for hver PC/konsoll (for å legge til venner, diskusjon rundt det som er unikt på det systemet osv), kanskje en egen tråd som tar for seg det tekniske/problemene rundt BO på PC, og denne småprat-tråden her som tar for seg alt som er felles for konsollene/PC (perks, våpen, spillemoduser osv)

Lenke til kommentar

Dette er jo all around tråd, alt mulig rart og ikke bare noe bestemt som enkelte prøver å gjøre tråden som, fuck that.

 

servers, black ops performance problemer, det tilhører hit, du kan selvsagt lage tråd for det men tror den dør like raskst som den ble født.

 

For min del, bare flytt ut av denne tråden, du er uansett PS3 gamer!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Nagina, du er et menneske som kan gjør mye for å irritere. Den siste setningen din kunne du egentlig bare spart deg? Ja, dere er så mektige dere som spiller PC, er så mye bedre enn alle andre som ikke gjør det? NEI. Det er der dere mister fatningen, dere er ikke bedre, nærmere tvert imot.

Og det dere ikke skjønner et at denne tråden dør ut for alle andre bortsett fra PC spillere for dere kun preiker om dataens tekniske problemer og hvorfor du ikke får joine en server? Skal vi begynne kun å snakke om kontrollene våre, hvor mye Gigabyte playstation vår tar, hvilket tv vi bruker osv osv? NEI, vi gjør ikke det for vi kan lage en annen tråd for det.

 

Men ja, melder meg ut herfra.

Lenke til kommentar

Nagina, du er et menneske som kan gjør mye for å irritere. Den siste setningen din kunne du egentlig bare spart deg? Ja, dere er så mektige dere som spiller PC, er så mye bedre enn alle andre som ikke gjør det? NEI. Det er der dere mister fatningen, dere er ikke bedre, nærmere tvert imot.

Og det dere ikke skjønner et at denne tråden dør ut for alle andre bortsett fra PC spillere for dere kun preiker om dataens tekniske problemer og hvorfor du ikke får joine en server? Skal vi begynne kun å snakke om kontrollene våre, hvor mye Gigabyte playstation vår tar, hvilket tv vi bruker osv osv? NEI, vi gjør ikke det for vi kan lage en annen tråd for det.

 

Men ja, melder meg ut herfra.

 

Enig med berZerk. Finner lite bortsett fra klaging om tekniske problemer. Greit at det er litt om det og, men det får være grenser...

Endret av korehoret
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...