Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på å bestille server nå. Men er noen ting jeg lurer på.. Jeg har 11 MB internett, og skal kjøpe server fra (RU) Mowcow, Russia (siden de andre plassene er fulle).. Vil det gjøre att hele serveren lagger? Og, om jeg kjøper 1 måne men ikke vil fornye etter den måneden er oppbrukt, hvordan avbryter jeg subscription?

 

Og må jeg drive å fikle med å opne porter osv i ruteren min for att folk skal kunne spille på den? For jeg får ikke til det

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet leier du bare serveren, du har fint lite kontroll over ping osv. Om du prøver å spille på en server lokalisert i Russland idag, så er det så og si den samme pingen du kommer til å ligge på. Du skal så vidt jeg vet ikke trenge å bry det om ruteren.

 

Har ikke sett noe særlig på bestilling av server, men er det subscription based, så betaler du pr.mnd.

 

Er jo bare å avbestille serveren før neste "trekk" om du ikke vil ha den lengre.

 

Men les deg litt opp om dette, mener jeg har rett her.

Lenke til kommentar

Jo, men som oftest så har russere best ping på russikse servere og de joiner som oftest de topp russian servers som man finner under server søk, selv finner jeg nederlanske som de beste men det er pga jeg er i sverige nå for tiden.

 

Små merkelig at sverige ikke har noen servers enda, er jo en av de landene med beste internet.

Lenke til kommentar

Har kjøpt server nå, står peding. Etter hva jeg har hørt får du en IP og Port du skal bruke med de du leier server med, så bare logger du inn å så å si gjør hva du vil :new_woot:

er det ranked server du har? "logger inn og gjør hva du vil" på en ranked kan du ikke gjøre mye annet enn å kicke/banne folk, og velge gamemoden.

 

jeg har 2 ranked nå, nå betalingen min går ut om litt er det bort med dem, og så bestiller jeg en 12/14/16 slot unranked istedet. er nesten ikke noe vits i å ha ranked..

Lenke til kommentar

Noe? Ekstremt mye. Ta PC praten i en annen prat da?

 

Det er snakk om black ops, men deticated server og det tilhører i denne tråden.. se her --> "Småprat rundt/om CoD: Black Ops", så hyusj away!

 

XFXforce, altså du har leid server hos gamesserver.com - men du har adgang til å styre den med console som du kan laste ned under...

 

Library -> Tools -> Black Ops Remote Console

eller på norsk

Bibliotek -> Verktøy -> ---------||---------

 

Så er det vel noen instillinger på gamesserver.com !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Dere skjønner virkelig ikke hva jeg vil få frem her. Det er så sykt mye pc snakk om den er bra nok for spillet og alt det der. Kan dere ikke bare gjøre det i en annen tråd slik at det blir litt mer ryddig for alle spillere i denne tråden? Er bare snakk om litt orden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...