michael691 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er ganske lei alt. MW2 online var mye mer fengende, da det var nuke osv. Men Black Ops er mer stabilt ja. Men ikke like morro som MW2 mp imo Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Begge tar feil. Hjelper lite å bare skriv slikt svada. Anyhoo: Mest vant til toggle og vanlig, så gikk ut ifra at de kalte det vanlig for go to. Endret 23. november 2010 av Northern Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=0m9tpwlDhBc&feature=player_embedded Welcome to Call of duty: Ninja Ops. Failgame of the year. 1 Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Liten MiniTage fra meg http://www.youtube.com/watch?v=3O_MzS9jmxU Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er ganske lei alt. MW2 online var mye mer fengende, da det var nuke osv. Men Black Ops er mer stabilt ja. Men ikke like morro som MW2 mp imo Nuke er herlig Morsomt å ha noe å strekke seg etter iblant, f.eks. en killstreak på 25. Alltid gøy å tape en runde, for så å ta skikkelig igjen med en nuke runden etter til tross for at de leder igjen. Definitivt det jeg savner mest fra i BO. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen som vet hvordan jeg filmer/laster opp? Har hørt att på xbox filmer du direkte på spillet, og kan så laste det opp til Youtube. Er det noe slik på PC, eller må jeg ta i bruk ett program som foreksempel Fraps? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Liten MiniTage fra meg youtubefilm speedhack! :!: Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Liten MiniTage fra meg youtubefilm speedhack! :!: Hahaha Jepp, en skikkelig saftig en og! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen som vet hvordan jeg filmer/laster opp? Har hørt att på xbox filmer du direkte på spillet, og kan så laste det opp til Youtube. Er det noe slik på PC, eller må jeg ta i bruk ett program som foreksempel Fraps? Ja, Theater > my recent games > så velger du et, recorder så saver du + render.. så C:\steam\steamapps\common\BO\movies Lenke til kommentar
branick Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen som vet hvordan jeg filmer/laster opp? Har hørt att på xbox filmer du direkte på spillet, og kan så laste det opp til Youtube. Er det noe slik på PC, eller må jeg ta i bruk ett program som foreksempel Fraps? Ja, Theater > my recent games > så velger du et, recorder så saver du + render.. så C:\steam\steamapps\common\BO\movies Ulempen er at det tar opp i råtten kvalitet når du eksporterer det fra theater til den mappen der. FRAPS vant den duellen egentlig uten konkurranse! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Tar det lang tid før klippene kommer opp på nettet? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 tok meg 1 uke:P Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Herregud.. : P Har spilt endel Sticks and stones eller noe sånt og jeg har fått noen fete økse kills! Endret 23. november 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kutte tekst Ta det med ro, jeg vet hva forskjellen på alt det der er Men som skrevet mener jeg det burde være en liten takhøyde for alle admins og servere, slik at ikke bare servere kan tvinge spillere til en oppførsel (dette er jo somregel greit), men også at admins må oppføre seg. Og for å bare vise til et par eksempler har jeg bl.a. fått kommenterer som "Nice levelhack" eller "nice wallhack" (bruker Blackbird) etterfulgt av kick og ban. Tilfeldig? Neppe Og, nytt emblem! Veldig fornøyd Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Da var alle perks Pro! Fikk Scout og Marathon på samme match. Men hva skal jeg gjøre på cod nå?... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) prestige! hater å spille med snipers. er alt for forsiktige og vi taper fordi de ikke gjør noe! fuckings dritt Endret 23. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kommer nok til å gå lei å prestige hele tiden... Er ikke noen useful ting man før før golden camo i prestige 14... Baaaah... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 prestige! hater å spille med snipers. er alt for forsiktige og vi taper fordi de ikke gjør noe! fuckings dritt Har ikke tapt en kamp pga Snipere i black ops. Spiller du med party? Hvis du spiller med bare 1 eller 2 i party kan det fort være nok til å vinne. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 løpte 2 ganger rundt den dumme bssen i nuketown men den jævla bilen fulgte enda etter meg! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 løpte 2 ganger rundt den dumme bssen i nuketown men den jævla bilen fulgte enda etter meg! Nuketown = Flak Jacket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå