Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Det virker ut som at dedikerte servere er noe helt nytt for enkelte.

 

Før i tiden stakk man ikke til forums for å syte når man ble kicked eller banned fra en server, byttet bare til en annen.

 

Burde legge til favoritter de servers med gode admins osv, bra tips!

 

Så bruker enkelte å skrive regler på sine servers, som:

console: Welcome to bbla bla bla

console: Do not camp, use tube +++ osv

Bryter man det så kan det hende at man blir kicked, men mistenker mye av kick skyldes at admins joiner serveren sin som er full og en random blir kicked.

 

Er ikke ny til dedikerte servere. Men nå i oppstartsfasen har jeg ikke mange servere lagt til i favoritter og jeg hopper imellom servere fort som det er. Og det er noen som bare er ufyselige å være på. Unger som ikke kan å oppføre seg, voksne som heller ikke kan å oppføre seg, admins fra mentalsykehus osv. osv. Det er ikke snakk om å bryte regler. Det er snakk om generell holdning på serverne. Syns det er lite kult å bli fortalt de seksuelle vanene til mor mi fordi jeg har over 2.0 i k/d ratio... av en admin...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker ut som at dedikerte servere er noe helt nytt for enkelte.

 

Før i tiden stakk man ikke til forums for å syte når man ble kicked eller banned fra en server, byttet bare til en annen.

 

Burde legge til favoritter de servers med gode admins osv, bra tips!

 

Så bruker enkelte å skrive regler på sine servers, som:

console: Welcome to bbla bla bla

console: Do not camp, use tube +++ osv

Bryter man det så kan det hende at man blir kicked, men mistenker mye av kick skyldes at admins joiner serveren sin som er full og en random blir kicked.

 

Er ikke ny til dedikerte servere. Men nå i oppstartsfasen har jeg ikke mange servere lagt til i favoritter og jeg hopper imellom servere fort som det er. Og det er noen som bare er ufyselige å være på. Unger som ikke kan å oppføre seg, voksne som heller ikke kan å oppføre seg, admins fra mentalsykehus osv. osv. Det er ikke snakk om å bryte regler. Det er snakk om generell holdning på serverne. Syns det er lite kult å bli fortalt de seksuelle vanene til mor mi fordi jeg har over 2.0 i k/d ratio... av en admin...

 

Da burde du legge til de beste til favoritter, eller de som nu syter over jalla admins... sjøl dere hopper fra server til server, verden er det samme, det er idioter overalt.

 

Har du vært i krangel med admins i noen servere siden du kaller dem barnslig/mentalsykehuspasient eller har du bare blitt kicked helt uten grunn? lurer litt på dette altså, fordi det er ikke alltid admins som står bak "you have been kicked", det kan være teamkill, eller reservert plass til admins, og som jeg har sagt tusen ganger nå, random spiller blir kicked ut.

 

Det er ikke så mange muligheter med console enda, som for eksempel å legge igjen beskjed at du er blitt kicked pga...bla bla bla, men det kommer, enn så lenge, smør dere med tålmodighet.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Mp5k er søppel. AK74U eier alt.

 

 

AKS-74U takk.

 

Og kan man ha siktemidler på, så er det en AKS-74UN.

 

Tihi.

Den har ingen kolbe. AKS har foldbar kolbe. Den i Black Ops har ikke kolbe. Ergo er den koblen som ikke er der ikke foldbar, ergo er det en AK74U, ikke AKS74U :)

 

Og U-en står for short, ikke S-en, om det var det du trodde

Lenke til kommentar

AK-74U

Nope.

 

Den har ingen kolbe. AKS har foldbar kolbe. Den i Black Ops har ikke kolbe. Ergo er den koblen som ikke er der ikke foldbar, ergo er det en AK74U, ikke AKS74U :)

 

Og U-en står for short, ikke S-en, om det var det du trodde

 

Vet at U er for kort, og S for foldekolbe. Er ingen idiot.

 

Er ingen rifler med navnet AK-74U som Russerne har produsert =P Vet den heter det i spillet, men det viser hvor lite Treyarch bryr seg om detaljer.

 

Edit: Så ingame bilde nå. Det er så absolutt ingen 74 variant =P 7.62 magasin. Enda et CoD spill som ikke klarer å få til en skikkelig AK.

 

Ser man nøye på kroppen bak, så ser man faktisk et kolbefeste. Så JO, det skal være en S i navnet =P

 

Ser mer ut som en Khyber kopi.

Endret av Northern
Lenke til kommentar

AK-74U

Nope.

 

Den har ingen kolbe. AKS har foldbar kolbe. Den i Black Ops har ikke kolbe. Ergo er den koblen som ikke er der ikke foldbar, ergo er det en AK74U, ikke AKS74U :)

 

Og U-en står for short, ikke S-en, om det var det du trodde

 

Vet at U er for kort, og S for foldekolbe. Er ingen idiot.

 

Er ingen rifler med navnet AK-74U som Russerne har produsert =P Vet den heter det i spillet, men det viser hvor lite Treyarch bryr seg om detaljer.

 

Edit: Så ingame bilde nå. Det er så absolutt ingen 74 variant =P 7.62 magasin. Enda et CoD spill som ikke klarer å få til en skikkelig AK.

 

Ser man nøye på kroppen bak, så ser man faktisk et kolbefeste. Så JO, det skal være en S i navnet =P

 

Ser mer ut som en Khyber kopi.

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Føer meg helt hjerneskada her. Jeg har brukt å ha :

 

Crouch = Ctrl

Prone = F

Action? Vet ikke hva det heter.. Men sånn du feks skipper killcam når du er død = V

Og att om du feks har variable zoom på sniper og skal zoome inn = v

 

Får det faen ikke til! hva jeg skal gjøre for å få det slik? :p

 

Fikk det til nå.. Men før la ikke jeg meg ned om jeg prona menst jeg sprang. Hvordan fjerner jeg sann jeg kaster meg på bakken i fart?

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...