Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spray and pray? Ikke om du ikke bruker steady aim. Uten steady aim ja .. jeg har vært borti å stå oppi trynet til en UTEN steady aim og tømme ett helt magasin med rapid fire uten å treffe en eneste gang.

steady aim er kunne blitt renamet spraylord, det er virkelig perket for folk som ikke kan/vil sikte. spesielt om våpenet er mp5k eller ak74u med extended mags eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns det skulle gått ann å legge igjen en merknad på servere. Er man godt fornøyd med regler, admins og så videre kan man legge igjen en positiv kommentar. Blir man derimot kicked/banned fordi man er bedre enn admins (dvs at servern har barnslige admins) så kan man også få si ifra om det, slik at det er en liten fallhøyde for de admins som er trangsynte og har et behov for maktutøvelse som går skeis.

 

Da kan man jo etterhvert skille ut klinten fra hveten eller hva det nå heter. Begynner å bli lei det å bli kicka fordi man gjør det bra, og det er det mange andre som blir og.

 

Er klar over at det bare er å ikke prøve å gå inn på serveren igjen, noe jeg heller ikke gjør. Men en liten pos/neg tilbakemeldingsmulighet burde eksistere, sånn for "brukernes" del. Selv blir det ikke egen server på meg før spillet er stabilt stabilt, samt at alle features er tilgjengelige. Hadde ikke hatt noe imot et slikt system selv da jeg er temmelig sikker på at jeg da vil sitte på en server med et svært godt rykte.

Lenke til kommentar

Det virker ut som at dedikerte servere er noe helt nytt for enkelte.

 

Før i tiden stakk man ikke til forums for å syte når man ble kicked eller banned fra en server, byttet bare til en annen.

 

Burde legge til favoritter de servers med gode admins osv, bra tips!

 

Så bruker enkelte å skrive regler på sine servers, som:

console: Welcome to bbla bla bla

console: Do not camp, use tube +++ osv

Bryter man det så kan det hende at man blir kicked, men mistenker mye av kick skyldes at admins joiner serveren sin som er full og en random blir kicked.

Lenke til kommentar

Er det INGEN som vet hvorfor spillet mitt klikker hele tiden? Det er neste så det fryser i HVER game, og att jeg må bare krysse ut hele dritet. Og plutselig har FPS'en min begynt å dette ned på 45-60, menst jeg hadde 80-91 stabilt hele tiden forrige uke. Begynner å grine snart

 

Første gamen min idag stoppa ALT, så jeg måtte avslutte alt. Så gjikk jeg inn igjen, og så stoppet ALT IGJEN etter ett par minutter

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

hei! jeg skal runde spillet på veteran, og har kommet til en bane under jorda(en militærbase eller noe) jeg kommer meg ikke videre fordi det er så sykt mange som kommer. er det sån at det kommer evig med folk? og må da løpe til neste boks å gjemme seg bak, eller kan jeg stå et sted og skyte alle? (det er inne i en lang koridor)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...