Evinzer Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ja hit boxn er til å få vondt av, spesielt som sniper, dreper jo med sniper og, men føler de har faila en eller annen plass.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det kan du trygt si. Flere ganger ballistik kniven har bomma på 2 fots avstand i rett linje og ... Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Har bare brukt ballistic knife i SaS så har ikke så mye erfaring med den, men når du sier det så høres det ikke alt for dumt ut. Tomahawken treffer jeg godt med i forhold. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Tror jeg må teste Tomahawken en tur når jeg kommer hjem i kveld. Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Den fungerer knall i SaS, synes de kunne ha fjernet vanlig kniving i den game typen, folk springer jo bare med ballistic knife og ja, knifer.. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Spray and pray? Ikke om du ikke bruker steady aim. Uten steady aim ja .. jeg har vært borti å stå oppi trynet til en UTEN steady aim og tømme ett helt magasin med rapid fire uten å treffe en eneste gang. steady aim er kunne blitt renamet spraylord, det er virkelig perket for folk som ikke kan/vil sikte. spesielt om våpenet er mp5k eller ak74u med extended mags eller noe. 1 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Alt du ikke bruker er noob, ikke sant? 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 negativt, men å spraye med steady aim og en av nevnte smger er alt for lett. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Faaaen Var på god vei til min 9. strake seier på nuketown FFA i stad (0 camping) da jeg blei banna fra serveren -.- Hadde en flawless win og, første gang for meg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er så glad det ikke er dedikerte servere på ps3:D<3 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 virker som om det er mange unger som har servere på black ops? selv har jeg bare kicket folk ut av serveren et par få ganger for å få plass til meg selv. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Syns det skulle gått ann å legge igjen en merknad på servere. Er man godt fornøyd med regler, admins og så videre kan man legge igjen en positiv kommentar. Blir man derimot kicked/banned fordi man er bedre enn admins (dvs at servern har barnslige admins) så kan man også få si ifra om det, slik at det er en liten fallhøyde for de admins som er trangsynte og har et behov for maktutøvelse som går skeis. Da kan man jo etterhvert skille ut klinten fra hveten eller hva det nå heter. Begynner å bli lei det å bli kicka fordi man gjør det bra, og det er det mange andre som blir og. Er klar over at det bare er å ikke prøve å gå inn på serveren igjen, noe jeg heller ikke gjør. Men en liten pos/neg tilbakemeldingsmulighet burde eksistere, sånn for "brukernes" del. Selv blir det ikke egen server på meg før spillet er stabilt stabilt, samt at alle features er tilgjengelige. Hadde ikke hatt noe imot et slikt system selv da jeg er temmelig sikker på at jeg da vil sitte på en server med et svært godt rykte. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det virker ut som at dedikerte servere er noe helt nytt for enkelte. Før i tiden stakk man ikke til forums for å syte når man ble kicked eller banned fra en server, byttet bare til en annen. Burde legge til favoritter de servers med gode admins osv, bra tips! Så bruker enkelte å skrive regler på sine servers, som: console: Welcome to bbla bla bla console: Do not camp, use tube +++ osv Bryter man det så kan det hende at man blir kicked, men mistenker mye av kick skyldes at admins joiner serveren sin som er full og en random blir kicked. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 for de som ikke har skjønt det mp5k med extended mag = pureepicshitz Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Mp5k er søppel. AK74U eier alt. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Da burde folk begynne å skrive f.eks "Console: On this server you are not allowed camp or kill admins." Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Mp5k er søppel. AK74U eier alt. Jepp, ak74u med grip <3 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Er det INGEN som vet hvorfor spillet mitt klikker hele tiden? Det er neste så det fryser i HVER game, og att jeg må bare krysse ut hele dritet. Og plutselig har FPS'en min begynt å dette ned på 45-60, menst jeg hadde 80-91 stabilt hele tiden forrige uke. Begynner å grine snart Første gamen min idag stoppa ALT, så jeg måtte avslutte alt. Så gjikk jeg inn igjen, og så stoppet ALT IGJEN etter ett par minutter Endret 23. november 2010 av XFXforce Lenke til kommentar
D02 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 hei! jeg skal runde spillet på veteran, og har kommet til en bane under jorda(en militærbase eller noe) jeg kommer meg ikke videre fordi det er så sykt mange som kommer. er det sån at det kommer evig med folk? og må da løpe til neste boks å gjemme seg bak, eller kan jeg stå et sted og skyte alle? (det er inne i en lang koridor) Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 tror du må pushe fremover ihvertfall, ikke bare stå og vente på at fiendene skal komme til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå