Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at Microsoft har starta med å banne Xbox brukere som har laga swastika emblem.

 

Dersom ein fyrst skal ha eit system der brukerane kan lage eine emblem så må ein nesten tillate dei også. Er heilt ufattelig at Activision ikkje forutsåg at dette kunne være eit problem når dei lar 14 åringar få tegne det det vil på våpena sine.

 

Er forresten ein stor diskusjon som foregår no om kvifor det berre er swastika som er sensurert medan du kan kjøpe eit USSR layer.

Såg forresten nokon som kunne rapportere om eit emblem som dei fant meir upassande, nemmelig eit emblem av world trade center med flammer, fly og eit stort smiley fjes.

 

Moralen er vel å unngå emblem som kan være støtande sidan du er heilt rettslaus dersom nokon finner ut at du fortjener å bli banna frå spelet. Er liksom ingen klageinnstans eller noken rettningslinjer på kva som er lov og ikkje lov.

 

Prøv å kall custom classen din for "Assault" du. Det får du ikke lov til fordi det er støtende... W T F :dontgetit:

 

Min heter assult:). Jeg har raportert ganske mange nazitegn:p

Lenke til kommentar

Jaja. Våpen da folkens? Jeg digger å farte rundt med ninja,scavenger, warlord og Uzi med rapid fire og grip. Tar folk på fersken. Har faktisk hendt seg flere ganger at folk kommer springende bakfra, ikke merker at jeg er der og springer rett forbi. Eller at jeg har valsa rundt bak snipere som ikke hører meg. Artig å finne en sniper, t-bagge han og knife han i ryggen der han ligger å venter på småtroll :lol:

Lenke til kommentar

Må bare si jeg koser meg når jeg spiller Black Ops, har stabil FPS og Latency og synst spillet er gøy.. Eneste som gjør meg irritert er att spillet fryser så ofte, og noen ganger er det så gale att jeg må avslutte hele spillet via CTRL + ALT + DEL :-/ Er også noen ganger grafikken henger seg helt sykt, og da må jeg ut på windows og inn igjen. Og ja, driverene er oppdatert, er faktisk da det med grafikken skjedde

Lenke til kommentar

Galil ja. Eneste Assault riflene jeg synes duger er enten M16 med Reflex og Suppressor eller Commando med Reflex og Suppressor.

 

Nesten så jeg kan innrømme at mobiliteten til SMG'ene er avhengighetsskapende. Før så MÅTTE jeg ha marathon perk og. Er av spilltypen som ikke klarer å holde meg i ro og som oftest springer rundt som en tulling og leter etter folk. Nå har jeg avvendt meg med marathon. Har ikke engang unlocka den etter at jeg begynte på prestige 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...