Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Merker jeg blir litt forbanna nå. Hadde nylig 65-2 i stats, så får jeg nok engang gunship killstreak, og da kicker en admin meg IGJEN. Blir kicka omtrent 10 ganger daglig nå, enten pg.a. admins suger eller pg.a. urettferdig TK.

Må si jeg savner modern warfware 2, der man kunne GNI en nuke midt i trynet på folk uten å bli kicka!

 

Tror du skal melde deg på black ops @ konsoll, slipper du all driten med admins osv, er tydeligvis nytt for deg at man blir kicked for teamkill etc, og evt at en random spiller blir kicked når admins logger på.

 

Nuketown og Firing Range er ødelagte. Spawning systemet på de mapsa gjør at du ikke får over 1.5 k/d ratio uansett.

 

Hva er det du spiller free-for-all? prøv noe annet, demo elns.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker jeg blir litt forbanna nå. Hadde nylig 65-2 i stats, så får jeg nok engang gunship killstreak, og da kicker en admin meg IGJEN. Blir kicka omtrent 10 ganger daglig nå, enten pg.a. admins suger eller pg.a. urettferdig TK.

Må si jeg savner modern warfware 2, der man kunne GNI en nuke midt i trynet på folk uten å bli kicka!

Du får vel joine min server da. Her blir ingen kicket med mindre vi finner en cheater eller noen som "trakaserer" andre.

- Respawn Gaming -

 

Hvilke gamemodes pleier du å spille?

Lenke til kommentar

Haha, litt flaks skal man da ha innimellom også? Fikk akkurat til noe villt på black ops :tease:

 

 

Den var fin ja.

 

Er det forresten andre en meg som har lagt merke til at "long shot" bonusen ser ut til å bli aktivert på forskjellige avstandar avhengig av kva våpen du bruker?

Etter det eg har sett så ser det ut som at du må drepe fienden på svært langt hold når du er sniper medan det held å drepe fienden på ca 30(?) meters hold med pistol.

Dermed er det faktisk vanskeligare å få til longshot med sniper sidan det ikkje er så mange plassar der du har lang nok avstand frå fienden.

Lenke til kommentar

Merker jeg blir litt forbanna nå. Hadde nylig 65-2 i stats, så får jeg nok engang gunship killstreak, og da kicker en admin meg IGJEN. Blir kicka omtrent 10 ganger daglig nå, enten pg.a. admins suger eller pg.a. urettferdig TK.

Må si jeg savner modern warfware 2, der man kunne GNI en nuke midt i trynet på folk uten å bli kicka!

Slik går det når man bruker cheat.

Lenke til kommentar

Merker jeg blir litt forbanna nå. Hadde nylig 65-2 i stats, så får jeg nok engang gunship killstreak, og da kicker en admin meg IGJEN. Blir kicka omtrent 10 ganger daglig nå, enten pg.a. admins suger eller pg.a. urettferdig TK.

Må si jeg savner modern warfware 2, der man kunne GNI en nuke midt i trynet på folk uten å bli kicka!

Slik går det når man bruker cheat.

 

i hope joke?. Ganske mange admins som ikke tåler å bli eid med andre ord (de er n00bs) XD når du får masse killstreak og treffer på alt så tror jo alle at du cheater, samme skjer med meg :)det blir nok verre til jul for det er jo alltid noen som får black ops til jul. Alt blir bedre når patchene kommer med mod tools.

 

Noen som har lagt merke til at det ikke er plant/defuse lyd?og når du går og aimer inne så lager du lyd?

Lenke til kommentar

Ser at Microsoft har starta med å banne Xbox brukere som har laga swastika emblem.

 

Dersom ein fyrst skal ha eit system der brukerane kan lage eine emblem så må ein nesten tillate dei også. Er heilt ufattelig at Activision ikkje forutsåg at dette kunne være eit problem når dei lar 14 åringar få tegne det det vil på våpena sine.

 

Er forresten ein stor diskusjon som foregår no om kvifor det berre er swastika som er sensurert medan du kan kjøpe eit USSR layer.

Såg forresten nokon som kunne rapportere om eit emblem som dei fant meir upassande, nemmelig eit emblem av world trade center med flammer, fly og eit stort smiley fjes.

 

Moralen er vel å unngå emblem som kan være støtande sidan du er heilt rettslaus dersom nokon finner ut at du fortjener å bli banna frå spelet. Er liksom ingen klageinnstans eller noken rettningslinjer på kva som er lov og ikkje lov.

Lenke til kommentar

Noen liker mora, noen liker dattera. Respekter det folkens. Ikke noen grunn til å whine om at ditt og datt er best :)

Det er fordeler og ulemper med alle plattformer. Jeg for min del greier ikke å spille på konsoll. Man blir for "avstumpa" ved bevegelse og det virker som, ihvertfall for min del av at gameplay videor jeg har sett, at konsoll har en mye støre base av barn som spiller. PC virker som en plattform mer for personer som er litt mer voksne. Konsoll er billig, og derfor er det lett for alle å ta del i moroa uten å bruke masse penger på en PC. Dette gjelder kanskje spesielt ungdommer og barn uten arbeid o.l.

dersom det var posten min på forrige side som du tenkte på når du skreiv dette så vil jeg bare si at jeg har spillet på pc (kan heller ikke fordra rene skytespill på konsoll), er 30 år og pleier ikke å klage for mye på spill jeg spiller.

 

dessuten vil jeg si at det var ikke whining jeg dreiv med. jeg påpekte mine meninger om spillet og lurte rett og slett på om dere mener det samme, eller om de fleste synes black ops er like bra eller bedre enn sine forgjengere. personlig synes jeg serien blir svakere og svakere. men jeg hadde håpa dette var bedre rett og slett fordi det har solgt til rekord og får bra anmeldelser.

Neida, jeg snakket generelt. Jeg vet ikke om det var akkurat deg, men nagina sa noe blant annet :p

Lenke til kommentar

Ser at Microsoft har starta med å banne Xbox brukere som har laga swastika emblem.

 

Dersom ein fyrst skal ha eit system der brukerane kan lage eine emblem så må ein nesten tillate dei også. Er heilt ufattelig at Activision ikkje forutsåg at dette kunne være eit problem når dei lar 14 åringar få tegne det det vil på våpena sine.

 

Er forresten ein stor diskusjon som foregår no om kvifor det berre er swastika som er sensurert medan du kan kjøpe eit USSR layer.

Såg forresten nokon som kunne rapportere om eit emblem som dei fant meir upassande, nemmelig eit emblem av world trade center med flammer, fly og eit stort smiley fjes.

 

Moralen er vel å unngå emblem som kan være støtande sidan du er heilt rettslaus dersom nokon finner ut at du fortjener å bli banna frå spelet. Er liksom ingen klageinnstans eller noken rettningslinjer på kva som er lov og ikkje lov.

 

Prøv å kall custom classen din for "Assault" du. Det får du ikke lov til fordi det er støtende... W T F :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...