Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper bare jeg får tilbake Pc'en snart ( Den er til reparasjon )

 

Acer? Hvis ja kan du vente lenge.

 

Nei, heldigvis, hadde en Acer før men nå er det Dell, ble ødelagt 3 uker etter at jeg kjøpte den :thumbdown:

 

Min Acer's hovedkort røyk samme dagen som jeg fikk den. Så var den på reprasjon en uke eller noe, og da jeg fikk tilbake hadde Acer mekka sammen en PC helt lik min, bare mer ram og kjappere CPU (mulig større HDD også).. for samme pris.

Lenke til kommentar

Hva er galt med steam?

 

Jeg ble oppriktig glad når jeg så at black ops var en steam ekslusiv.

Steam gjør at oppdateringer går glatt som f..

Jeg kan kjøpe spillene mine hjemme fra go-stolen

Og jeg kan se hvilke spill mine venner spiller til en hver tid, om jeg vil være med er det bare å høyreklikke å trykke join game:)

Jeg slipper og sette meg inn i nye digitale distribusjons systemer, slipper å søke etter oppdateringer på internett, og profilen min gjelder for alle spill.

 

Jeg har oppriktige problemer med å forstå de som mener steam er noe dritt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor Black Ops ikke er mulig å forhåndsbestille via Steam når det er så nære lanseringsdato? Og kan man kjøpe BO over disk og legge det til Steam slik at man ikke trenger disken lengre?

 

Er ikke helt sikker på hvorfor Black ops er lagt ut på steam enda, men det kommer nok etterhvert, det er tross alt 58 dager igjen til spillet kommer ut.

Spillet er en steam ekslusiv, dvs. at du må ha steam instalert for å kunne spille. Så det spiller ingen rolle om du kjøper spillet digitalt eller i butikken, steam funksjonene får du uansett.

Lenke til kommentar

Hva er galt med steam?

 

Jeg ble oppriktig glad når jeg så at black ops var en steam ekslusiv.

Steam gjør at oppdateringer går glatt som f..

Jeg kan kjøpe spillene mine hjemme fra go-stolen

Og jeg kan se hvilke spill mine venner spiller til en hver tid, om jeg vil være med er det bare å høyreklikke å trykke join game:)

Jeg slipper og sette meg inn i nye digitale distribusjons systemer, slipper å søke etter oppdateringer på internett, og profilen min gjelder for alle spill.

 

Jeg har oppriktige problemer med å forstå de som mener steam er noe dritt.

 

- Du MÅ igjennom Steam for å spille, hacker noen Steamen din, mister du spillet,

- Er du litt åpen for alternativer, har vi Xfire, som både lar deg joine folk (seff ikke nå, da eksklusiv), og laster ned updates for deg og gir beskjed.

- Du kan kjøpe spill på broadpark games og xfire også. Sikkert 20 andre steder også.

- Xfire spiller også inn game-time for ALLE spill, ikke bare de 2-3 du har kjøpt med programmet.

- Ingen steam online, ingen spill, iallefall jeg må være PÅLOGGA, for å kunne bli OFFLINE mode.

 

Steam sux.

Lenke til kommentar

Hva er galt med steam?

 

Jeg ble oppriktig glad når jeg så at black ops var en steam ekslusiv.

Steam gjør at oppdateringer går glatt som f..

Jeg kan kjøpe spillene mine hjemme fra go-stolen

Og jeg kan se hvilke spill mine venner spiller til en hver tid, om jeg vil være med er det bare å høyreklikke å trykke join game:)

Jeg slipper og sette meg inn i nye digitale distribusjons systemer, slipper å søke etter oppdateringer på internett, og profilen min gjelder for alle spill.

 

Jeg har oppriktige problemer med å forstå de som mener steam er noe dritt.

 

- Du MÅ igjennom Steam for å spille, hacker noen Steamen din, mister du spillet,

- Er du litt åpen for alternativer, har vi Xfire, som både lar deg joine folk (seff ikke nå, da eksklusiv), og laster ned updates for deg og gir beskjed.

- Du kan kjøpe spill på broadpark games og xfire også. Sikkert 20 andre steder også.

- Xfire spiller også inn game-time for ALLE spill, ikke bare de 2-3 du har kjøpt med programmet.

- Ingen steam online, ingen spill, iallefall jeg må være PÅLOGGA, for å kunne bli OFFLINE mode.

 

Steam sux.

 

-Om noen bryter seg inn i huset ditt å stjeler spillet, mister du også spillet. Jeg ble forøvrig hacket på steam her om dagen. Sente bare en kjapp ticket til steamsupport og det resatt passordet mitt i løpet av timer. Null stress.

-Har ikke så møye erfaring med xfire, men det jeg har sett har ikke hvert i nærheten av steam sin funksjonalitet. Fordelen med steam er jo at disse ekslusive spillene blir bygget opp rundt rammeverket som steam har laget, Noe som øker brukervennligheten samtidig som du samler mesteparten av spillerene under en "platform".

-Flott at du kan kjøpe spill flere steder, jeg foretrekker steam.

-Du kan legge hvilket som helst spill til game til i steam også:)

-Dette er jo hovedgrunnen til at spillutviklerne velger å lage steam ekslusive spill. Det øker kontrollen spillskaperne har over spillet.

 

Spill er big buisniss det handler ikke lengre bare om brukervennlighet og spillopplevelse, hovedfaktoren er penger. Nytter ikke å sutre over at verden handler om penger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det er en enkelt ting som gjør at jeg ikke liker steam: Online for å kunne spille, altså får jeg ikke spillt på bussen eller noe lignende, det er kjipt.

Jeg kan det, jeg bare trykker på spillet som er på desktop, f.eks CS:S så kommer det sånn greie at jeg ikke har nett, også trykker jeg på offline mode. Kan spille alt jeg vil i offline og :/? Er det bare jeg som kan det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...